Dobri naslovi su jak mamac za publiku

Sigurno se trudite da kreirate kvalitetan reklamni sadržaj. Ulažete vreme i novac u nativnu kampanju, nadajući se da ćete privući što više klijenata. Međutim, šta ako vam kažemo da sve može upropastiti loš naslov? Od naslova zavisi da li će vas potencijalni klijenti primetiti u moru tolikih informacija na internetu.

Istraživanja u marketingu pokazuju da je naslov prva i najvažnija impresija publike. Ako je naslov iz nekih razloga nezanimljiv i dosadan, onda korisnici se neće zaustaviti da pročitaju sadržaj reklame. Korisnici idu dalje, tražeći sadržaje koji pokreću njihove emocije i interesovanje. P

Zašto publika toliko ceni dobre naslove

Sigurno postoje ljudi koji čitaju cele reklamne sadržaje. Međutim, oni su u manjini. Većina korisnika najpre reaguje na naslov, tako da od njega zavisi koliko ljudi će se zainteresovati za vaš brend.

Navešćemo najmanje 5 razloga zašto su naslovi toliko važni:

  • Danas ljudi retko čitaju cele web stranice. Uglavnom skeniraju nakratko da vide o čemu se radi i brzo reaguju na sadržaj.
  • Ljudima smeta previše informacija. Nemaju dovoljno vremena da sve prate i da se povežu sa njima.
  • Statusi na društvenim mrežama više izazivaju reakcije, nego što podstiču dublje razumevanje sadržaja. Na primer, lajkovanje objave na fejsbuku umesto njenog pažljivog čitanja ili gledanja.
  • Infografike sa puno podataka su sve manje zanimljive.
  • Sve se više koristi internet preko mobilnih telefona, gde se brzo i jednostavno pregledaju svi dostupni sadržaji.

Strategije za kreiranje efektnog marketinškog naslova

[crp]

Za kreiranje jako dobrog naslova ponekad je potrebno više od dva minuta. Međutim, verujte da se isplati uložiti više vremena i truda da bi se osmislio adekvatan naslov za reklamni sadržaj.

U ovom tekstu navodimo najvažnije strategije za kreiranje naslova.

1. Najpre upoznajte svoju publiku

Poznavanje ciljne publike je pravilo broj 1 u marketingu. Potrebno je vremena da istražite interesovanja, potrebe i želje korisnika. Razmislite o tome kakav sadržaj bi njima bio značajan i vredan. U zavisnosti od toga, kreirajte naslov koji će biti dovoljno upečatljiv da pokrene emocije i interesovanje ciljne publike. Kada privučete pravu publiku dobrim naslovom, onda ste postigli prvi značajan uspeh u marketinškoj kampanji.

Pročitajte: Kako da upotrebite moć emocionalnog marketinga

2. Ne preterujte sa upotrebom ključnih reči

Poželjno je da koristite ključne reči u naslovima, jer je to ono što ljudi najčešće ukucavaju u pretrazi. Takođe, ključne reči su važne zbog SEO optimizacije da bi se sadržaj dobro kotirao na Googlu.

Ipak, ne valja da se preteruje u upotrebi ključnih reči. Može se desiti da naslov neće biti u skladu sa sadržajem ili da će zvučati monotono i besmisleno. Slobodno možete da se opustite i da ne budete opsednuti ključnim rečima. Publika ceni originalnost i kreativnost, a ne ponavljanje ili besmislenost.

3. Naslovi ne smeju da budu apstraktni i nejasni

Ne dozvolite da naslovi budu komplikovani sa nekim izrazima koje publika ne može da razume na prvi pogled. Imajte u vidu da korisnici brzo reaguju na naslov i nemaju vremena ili ne žele da se bave tumačenjem. Apstraktne ideje i stručne informacije sigurno odbijaju publiku od sadržaja.

Napišite takav naslov koji će ukazati na tematiku sadržaja, tako da korisnici odmah znaju o čemu se radi. Budite jasni i konkretni, osmislite neobičan i originalan naslov, koji izaziva određene emocije kod publike. Setite se da naslov ima funkciju da podstakne želju korisnika da pročita ili pogleda do kraja vašu reklamu.

4. Upotrebite reči koje publika obožava

Reči u naslovima reklama imaju veliku moć na ljude. Možete da njima pokrenete neke emocije kod publike: radoznalost, iznenađenje, šok, sreća, tuga, strah i dr. Preporuka je da koristite sledeće reči:

  • Prilozi. Studije pokazuju da ljudi najčešće ukucavaju pitanja na Googlu sa prilozima kako, zašto, gde, kad, šta. Definitivno pitanja sa ,,kako“ jesu najpopularnija na pretraživaču. Zašto je tako? Ako postavite pitanja u naslovima, sigurno nećete pogrešiti. Pitanja pokazuju jasnu tematiku reklamnog sadržaja. Publika će čitati sadržaj jer očekuje odgovore na pitanja koja su za nju značajna i vredna.
  • Glagoli. Poželjna je upotreba zapovednih glagola. Oni podstiču publiku da preduzme neku akciju vezanu za vaš brend. Možete da date korisnicima uputstva ili da im obećate nagrade.

Na primer: ,,Ne bacajte više novac na veštačke dezodoranse!“; ,,Osvojite 50% popusta na obuću Metro!“; ,,Probaj i uveri se u kvalitet!“

Pročitajte: 4 strategije za kreiranje efektnog poziva na akciju (call to action)

  • Brojevi. Brojevi se veoma često javljaju u naslovima reklama. Oni se brzo primete i privlače publiku jer nedvosmisleno ukazuju na konkretne informacije u tekstu.

Na primer: ,,3 načina za efikasno skidanje kilograma!“; ,,Za samo 5 minuta vaša koža će zasijati!“

5. A/B testiranje za eksperimentisanje sa naslovima

Upotrebite A/B test da biste isprobavali različite naslove za svoje nativne reklame. Isprobavajte razne strategije, menjajte s vremena na vreme naslove u svojoj marketinškoj kampanji. Pratite rezultate tako što ćete usmeriti dve grupe ciljnih korisnika na dve hipoteze, pa vidite koji naslov bi bio popularniji i efektniji.

Pročitajte: Zašto je A/B testiranje značajno u nativnom oglašavanju

6. Zamislite sebe u ulozi korisnika

Pogledajte na naslov očima ciljne publike. Budite kritičar i pogledajte sa distance kakve efekte proizvodi vaš naslov reklame. Kako na vas deluje naslov? Šta mislite o tome kakve emocije će izazvati kod publike? Ako vama naslov ne zvuči dovoljno intrigatno niti zanimljivo, kako onda očekujete da reaguje publika? Uvek pođite od sebe, šta bi, recimo, vas privuklo da pročitate reklamni sadržaj.

Kreativni naslovi su neodoljivi za korisnike

Smišljati naslov ponekad je više umetnost nego nauka. Treba izabrati moćne i adekvatne reči za naslov koje će sigurno dotaći srce ciljne publike. Postoji niz marketinških pravila i preporuka kako da napišete jako dobre reklamne naslove.

Razmislite kako i koliko možete da primenite savete marketinških stručnjaka. Iskažite svoju kreativnost i osmislite takve naslove na koje publika sigurno mora da klikne. Pokažite po čemu je vaš proizvod neodoljiv i poseban na tržištu.

Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]