Dužina nije bitna! Ako želite da kreirate uspešnu landing stranu, ne obraćajte pažnju na njenu dužinu, već na ovaj detalj…

Ako ste se ikada informisali o tome kako se pravi uspešna landing strana, sigurno ste naišli na debatu o idealnoj dužini stranice. Neko insistira na tome da strana bude što kraća, neko smatra da to nije dobro.

Uglavnom, vrte se jedni te isti komentari:

  • Ljudi imaju kratak raspon pažnje. Niko neće da čita ogroman tekst.
  • Ne smete terati kupca da skroluje predugo da bi pronašao ono što traži.
  • Korisnici će se smoriti dok čitaju ono što ste pisali danima.

Postoje i suprotna mišljenja:

  • Duža strana nudi više informacija. Ako si dobar kopivrajter, znaš kako da napišeš duži tekst, a da držiš sve vreme pažnju korisnicima, bez obzira što je ljudima kratak fokus.
  • Duže stranice vam omogućavaju da lepo ispričate celu priču.
  • Duge stranice daju zauzetim ljudima informacije koje mogu da pregledaju kako bi mogli da izvuku ono što im je važno.

Ne možete sa sigurnošću reći ko je u pravu. Dužina landing stranice zavisi od nekih drugih faktora. Evo i kojih.

Odgovor će nam dati Bob Kemper

[crp]

U pitanju je gospodin sa MECLABS Instituta koji se bavi marketinškim konsultacijama i proučava ponašanje ljudi. On tvrdi da, pre nego što odlučite da li će vam landing strana biti kraća ili opširnija, obratite pažnju na ova tri faktora:

Da li su korisnici čuli za vaš proizvod?

U slučaju da se radi o proizvodima poput ,,Plazme”, za koje znaju i vrapci na grani, kratka landing strana će biti sasvim dovoljna. Za one koji se tek probijaju na tržište potrebno je malo više detalja, kako bi se korisnik bolje upoznao sa ponudom.

Zašto su uopšte došli na vašu landing stranu?

Ako ste namamili korisnike na svoj sajt obećavši im neku korisnu informaciju, naravno da ne možete sve da sabijete u tri rečenice. Dozvoljena je duža strana, sa detaljnim, ali konkretnim objašnjenjima. Ne razvlačite previše i ne ponavljajte podatke. Budite konkretni i jasni.

Da li je vaš proizvod jeftin ili skup?

Kod proizvoda koje prosečan korisnik može da priušti, ne treba puno priče. Kratka landing stranica će biti sasvim dovoljna. Takođe i ako nudite nešto besplatno. Tu ne treba puno ubeđivanja.

Kod skupljih proizvoda, gotovo uvek treba duža strana, sa pojašnjenjima zašto korisnik treba da kupi baš vaš proizvod, na koji način će mu promeniti život. Provucite korisnika kroz prodajni levak, a cenu stavite tek na kraju. Ista stvar važi i ako je proces ostvarivanja konverzije nešto komplikovaniji i od korisnika zahtevate da odradi dve ili tri stvari.

Kepmer je čak i kreirao matricu, prema kojoj se možete upravljati i na taj način odrediti kolika će biti vaša landing stranica ( ovo je uprošćena verzija ).

Testiranje je uvek najbolja opcija

Kada niste sigurni da li je kraća ili duža stranica bolja opcija, testiranje je uvek poželjno. U oba slučaja ne treba štedeti kada angažujete pisca koji će da napiše tekst za landing stranicu.

Dovoljno je samo par dana i već ćete znati da li korsnici reaguju bolje na dužu ili na kraću landing stranicu.

Na koji način da testiram stranice i vidim koja opcija mi je bolja?

Promovišite obe landing stranice preko Native Media platforme. Uložite, recimo po 25 evra u promociju i sačekajte npr sedam dana. To će biti sasvim dovoljno. Za kampanju stavite isti naslov i istu sliku. Na kraju testiranja preko opcije izveštaji možete videti koja strana je imala više konverzija i klikova, tako ćete znati koje poteze treba povući za ubuduće.

Testiranje preko Native Media platforme je dobro i zbog toga što možete targetirati direktno svoju ciljnu grupu potrošača i to preko filtera za lokaciju, jezik, portale koje ciljna publika posećuje, itd. Tipa ako je vaš proizvod iz kategorije Lepota i zdravlje, slobodno označite da se kampanja prikazuje samo na tim sajtovima.

Nastavite da promovišete svoje stranice preko Native Media za bolji učinak

Kao što smo već naveli, sedam dana je sasvim dovoljno za testiranje da li je kraća ili duža landing stranica bolji izbor za vas. Ako pre testiranja povežete svoj Native Media profil sa Redtrack platformom ili nekom drugom platformom za praćenje saobraćaja, znaćete i kod kojih izdavača ste imali najviše uspeha kada je reč o broju klikova i konverzija.

Nakon što završite testiranje, nastvite da promovišete svoju stranicu preko Native Media i uključite opciju Bela lista. Na njoj obeležite samo izdavače kod kojih ste imali najviše uspeha i usmerite sav saobraćaj na njihove sajtove.

Time ćete višestruko uvećati broj svojih konverzija, a to je i krajnji cilj, zar ne? Minimalno ulaganje u kampanju je samo 5 evra, što je vrlo rentabilno.

Ukoliko još uvek nemate Native Media profil, ovo je odličan trenutak da ga otvorite jer za uplaćenh 50 evra, dobijate još 25 evra bonusa. Promocija će trajati još par dana, zato požurite!

Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]