E-TRGOVINA: Iskoristite predstojeće praznike i prodajte sve svoje proizvode

by Tijana
Vreme čitanja: 4 minuta

Nova godina samo što nije stigla, a sa njom i ostali zimski čarobni praznici. Ovaj period predstavlja odlično vreme za sve one koji se bave prodajom. Zašto? Zato što je ovo vreme darivanja i mnogi će tražiti savršene poklone za svoje najmilije. Iskoristite to i privucite što veći broj publike na svoju prodajnu veb stranicu. 

e trgovina

Sve što treba da uradite je da se dobro promovišete, a najpouzdaniji vid oglašavanja na internetu je oglašavanje putem sadržaja, odnosno nativno oglašavanje. Uz pomoć pomenutog oglasa možete napraviti neverovatnu novogodišnju marketinšku kampanju i privući čak 90% više publike na svoju prodajnu stranicu ili internet prodavnicu.  

Čak 92% ljudi u regionu planira da proslavi novogodišnje praznike kako dolikuje. Darivanje dragim osobama smatra se pod obaveznim u svesti čak 87% ljudi u regionu. Samo u Srbiji se potroši oko pola milijarde evra za novogodišnje praznike, a sa regionom je ta cifra još veća. Ako gledamo šire, građani SAD potroše čak 18, 2 milijarde dolara za pomenute praznike. Sada se verovatno pitate zašto vam spominjemo SAD? 

Izlazak na globalno tržište 

Živimo u svetu interneta, gde je sve moguće, pa tako da i jedan online trgovac iz srpske varošice proda svoju robu Njujorčanima. Za ovakav podvig vam samo treba dobra marketinška kampanja, a Native Media vam to omogućava. 

Zato, svi vi koji se bavite e-trgovinom bilo da nudite proizvode ili usluge, treba da iskoristite ovo tzv. vreme praznične potrošnje. Svaki proizvod ili usluga mogu postati idealni božićni ili novogodišnji poklon, samo ako znate tako da ga predstavite svojoj publici. 

globalno trziste

Znam, znam, odmah ćete reći nemaju naši ljudi para za poklone. Verujte nam, statistika kaže suprotno. Ljudi kod nas, ali i u regionu, troše mnogo više od onog što zarade tokom decembra i januara, pa eto vaše šanse da prodate svoje proizvode ili usluge.  

Kako to da učinite? 

Pre svega treba da odredite svoju ciljnu grupu i da smislite kako vaš proizvod ili usluga mođe njima rešiti njihove probleme. Onda im pružite rešenje u vidu vašeg proizvoda i objasnite im da će tako sa jednim problemom manje dočekati ili kročiti u sledeću godinu. Ovo je veoma bitan psihološki faktor, jer većina ljudi želi da se reši svojih problema pre novogodišnje noći. Hoće da to ostave iza sebe i krenu u nove pobede. Iskoristite to! 

Najbolje da vam ovo objasnimo kroz primer. Prodajete sredstvo za mršavljenje koje je veoma delotvorno. To ne samo da je idealan poklon za one koje kubure sa težinom, već skoro za svakog ko će ovih prazničnih dana zbog bogate trpeze nabaciti koje kilo više. Tako da vi svojoj publici nudite da se na najbrži i najzdraviji način posle praznika vrate na svoju kilažu ili pak ako spadaju u prvu grupu, ljudi koji kubure sa težinom, da se reše svojih muka i da napokon mogu da dočekaju proleće i leto fit. 

„Da, ali kako da plasiram takav marketing?“ 

Lako. Sve što treba da uradite je da odete na nativemedia.rs veb stranicu i registrujete se. Napravite oglas, više o tome kako se pravi oglas možete pročitati OVDE

Ako već imate prodajnu veb stranicu ili pak veb šop, onda je potrebno da napravite samo jednu stranicu pre nje, na koju će publika ići kad otvori oglas. Nemojte da vas ovo obeshrabri, jer je upravo ova stranica ključ uspeha. 

Kako treba da izgleda pre-prodajna stranica? 

Da bi naveli publiku da tekst pročita do kraja, treba da im date razlog zašto to da urade. Najbolje je da im postavljate direktna pitanja, na koja će oni imati potvrdan odgovor. 

Na primer: „Da li vas muči kilaža već godinama ili se bojite da ćete tokom predstojećih praznika dobiti nekoliko kila više? Da li ste planirali da kupite određenu haljinu/odelo za doček, ali nema vaš broj ili mislite da vam zbog prethodnih slava neće stojati kako treba? Mislite da rešenje ne postoji? Ne brinite. Nudimo vam rešenje koje će u potpunosti sanirati vaš problem.“ 

U daljem tekstu treba da im napišete sve benefite proizvoda, iskustva drugih o istom, kao i reč stručnjaka. Na samom kraju teksta stavljate link ili dugme koje će da vodi na prodajnu stranu. Verujte mi, da će 99% onih koji pročitaju tekst do kraja kupiti proizvod, a evo i zašto. 

prodaja

Upoznavanje je bitna stavka 

Jednom kad se publika upozna sa proizvodom, a za to služi pre-prodajna stranica, ona će se emotivno vezati za isti, pre svega zato što će im pomoći da reše problem koji ih muči. Tako da će publika sigurno odgovoriti kupovinom.  

Zato, još danas pokrenite nativnu kampanju i započnite da ubirate plodove čarobnog prazničnog perioda. Zapamtite, ovo je vreme darivanja, pa nek vaš proizvod bude onaj koji će se naći ispod skoro svake jelke. 

Preporučujemo

Leave a Comment

* By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.