Evo kako da poboljšate stopu konverzije uz pomoć pre landing stranice

by Tijana
moc pre landing stranice

Najpopularniji oblik internet oglašavanja, oglašavanje putem sadržaja (nativno oglas), zavisi od svog performansa i izgleda pre landing stranice, a dobro odrađena ta dva segmenta daće sigurno bolju stopu konverzije oglasa. 

Sada se sigurno pitate kako da udarite dobre „temelje“ svom oglasu – tj. kako da napravite dobru pre landing stranicu. Ne brinite, tu smo mi da vam pomognemo. 

Šta je pre landing stranica?  

Pre nego što krenemo na konkretnu temu, treba da pojasnimo šta je pre landing strana svim onima koji ne znaju. 

Najjednostavnije rečeno, pre landing strana je stranica koje se pojavljuje u oglasu pre vaše ponude, odnosno prodajne strane (landing page). Naime, dok se ponuda prikazuje na landing strani, pre landing strane su namenjene da pripreme potrošača za poziv na akciju. 

Ključne razlike između landing strane i pre landing 

Pre landing je tu pre svega da pomogne u procesu konverzije i uvere potrošače, koji sa nje pređu na landing stranu, da neće pogrešite ako supe u akciju. Dok landing strane potrošačima pružaju detaljne informacije o proizvodu ili usluzi, pa ih samim tim „nagovara“ da postanu korisnici istih. S druge strane, pre landing strane su kratke i sažete (uglavnom).  

Definicija konverzije varira od industrije do industrije. Međutim, landing strane moraju biti dizajnirane za prikaz vaše ponude i konverzije. To znači da pre landing stranica pruža potrošačima samo osnovne detalje kako bi izazvali njihovo interesovanje. 

Nativni oglasi i pre landing strana 

nativno oglasavanje i pre landing stranica

Kao što smo već spomenuli, nativni oglas se odnose na performanse. Uprkos činjenici da mnoga poslovanja koja koriste nativno oglašavanje postižu veliku količinu prometa, oni se i dalje bore da svaki od pojedinaca koji ih poseti bude deo konverzije. Upravo za to služi pre landing strana. 

Svrha pre landing strane je da pruži dovoljno informacija za buđenje potrošačeve želje da koristi vaše usluge ili proizvode. Mnogi korisnici su kompulzivni i pre landing treba da im bude tu kako bi im pomoglo da u deliću jedne sekunde donesu odluku da koriste usluge ili kupe vaš proizvod. 

Takođe, da bi išlo na ruku i oglašivačima i potrošačima, publika treba da preduzima korake koji će ih dovesti do novih faza. Najbolje se prikazuje kroz lepo „dugme“ ili popunjavanjem kraćeg obrasca. 

Da li treba da koristim pre landing stranu? 

Pre landing strane su sjajni alat koji vam može pomoći da poboljšate konverzije i identifikujete područja koja treba da poboljšate. Dake, najlakše rečeno, odgovor je DA! 

Kad god je to moguće, treba da koristite pre landing stranu, ali budite oprezni, jer nisu svi oglasi ( tj. industrije) dobre za njenu upotrebu.  

Ovde treba da obratite pažnju da se vaše ponude, usluge ili proizvoda isključivo oslanja na kvalitetne elemente, a na da se služi izmišljenim. 

Prednosti i mane landing strane 

prednosti i mane pre landing stranice

Prednosti

Mane

  • Poboljšava stope konverzije i CTR ( Click-ghrough rates – stopu klika na oglas) 
  • Informiše potrošače o ponudi ( tzv. dodatni korak za obaveštenje korisnika) 
  • Pruža mogućnost lakšeg identifikovanja slabih segmenta oglasa, pa vam shodno tome pruža da ga poboljšate i napravite oglas bez mane 
  • Stvara niže stope napuštanja oglasa 
  • Neki potrošači ih ne vole 
  • Za većinu kampanja potrebno je napraviti više probnih ne bi li se uvidelo na koju najbolje reaguju potrošači 

Kako da napravite super pre-landing stranicu 

Kao i svi drugi elementi internet marketinške kampanje i ovde morate pravilno napraviti strukturu stranice ne bi li ona donosila uspeh. Iako se razlikuju po strukturi u zavisnosti od proizvoda ili usluge, sve pre landing strane uključuju sledeće: 

1. A/B testiranje 

Kreiranje i postavljanje prve pre landing strane može biti malo teže. Pre svega jer se od nje očekuje da vam donese uspeh, pa shodno tome morate testirate elemente koji su na njoj dobri, a koji loši. Zbog toga je neophodno da uradite A/B testiranje i tako saznate šta deluje na potrošače, a šta ne. Više o tome pročitajte OVDE

2. Kratak i jasan naslov 

Naslov pre landing strane treba da odgovara naslovu vašeg oglasa kako bi se stvorio osećaj doslednosti. Naravno, podrazumeva se da naslov samog oglasa bude atraktivan. 

3. Atraktivna ilustracija 

Ljudi su vizuelna bića, pa se potrudite da imate atraktivne ilustracije koje privlače publiku.  Više o tome pročitajte OVDE

4. Relevantni sadržaj 

Baš kao i na prodajnoj strani (landing page) i ovde sve informacije moraju biti relevantne. Takođe, treba da budu jasne i bez upotrebe nebitnog sadržaja. 

5. Jednostavan dizajn 

Pre landing strana treba da bude jednostavna za snalaženje tj. mora biti jasno definisan put za navigaciju. Uz pomoć ovoga se smanjuje stopa napuštanja početne stranice i istovremeno poboljšava korisničko iskustvo. 

6. Poziv na akciju 

Poziv na akciju treba da bude pri dnu pre landing stranice. Treba da na suptilan način natera potrošače da kupe ponudu. 

7. Brzo učitavanje 

Potrošači, bar većina, voli da se pre landing strana, kao u ostalom i bilo koja druga stranica na internetu, brzo učitava. Zato obavezno na to obratite pažnju. 

Čak i ako neki oglašivači koriste pre landing stranice u pogrešne svrhe, one ipak mogu pomoći u pripremi potrošača da na kraju pokrenu konverziju. Nemojte zaboraviti da dobre pre landing strane sadrže elemente koji istovremeno angažuju I informišu potrošača. 

button-1

button-1

Preporučujemo

Leave a Comment

* By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.