Globalno tržište nativnog oglašavanja će do 2025. godine vredeti više od 400 milijardi dolara

Nativno oglašavanje polako, ali sigurno, vrši ekspanziju nad svim ostalim oglašavanjima u elektronskom formatu. To nije slučajno. Naime, nativna reklama ne izgleda kao reklama, ona se uklapa u dizajn sajta gde se nalazi, ali i u temu sajta ili teksta gde je postavljena, pa više deluje kao njegov sastavni deo nego plaćeni oglas. Zbog svega toga, nas nije začudila dole navedena analaniza.

Naime, analizom ukupnog rasta potrošnje digitalnih oglasa na globalnom nivou, pre svega sa kombinovanjem nativnih oglasa, pokazalo je da se očekuje da će se potrošnja za nativno oglašavanje povećati čak za 372% od 2020. do 2025. godine. Drugačije rečeno, ovo znači da će nativno oglašavanje sa  85,83 miliona dolara vrednosti iz 2020. godine, postići za pet godina neverovatnu vrednost od 402 milijarde dolara.

SAD će i dalje biti  najveće tržište kada su u pitanju nativne reklame i procenjuje se da će ono 2025. godine vredeti  139,5 milijardi dolara. Dok će u zapadnoj Evropi cena tržišta sa nativnim reklamama te godine vredeti 92,37 milijardi dolara, a pojedinačno među državama najveća tržišta će biti Velika Britanija, Francuska i Nemačka.

Najbolja vest je da će rasti broj nativnih reklama na maternjim jezicima, jer ruku na srce ne može se lepo uklopiti u neki sajt ili tekst, ako je tekst pisan na drugom jeziku. Što se tiče naše zemlje i regiona, ovaj problem je daleko iza nas jer vam Native Media pruža upravo to – da napravite prirodnu internet reklamu na maternjem jeziku. Ono novo što možemo da očekujemo na zapadno evropskom tržištu, pa i kod nas, to je video format nativnog oglašavanja, ali o tome otom potom.

[crp]

Prema tome, nemojte čekati da vas vaša konkurencija pretekne, već odgurnite strah i upustite se u novu avanturu reklamiranja svog biznisa. Sve analize govore da ako se “kockate” na nativno oglašavanje, onda sigurno dobijate.  Najmanji ulog je 10 evra, sami birate tematike sajtova i države u kojima će se reklama prikazivati. Sa nativnom reklamom zaboravite na Adblok koji je mnogima uključen dok surfuju internetom, a sve zbog iritirajućih reklama. Kod nativnih reklama nema AdBlok-a. Vaša reklama je uvek i svuda vidljiva na jedan prijatan i interesantan način, privlačeći publiku da klikne na nju.

Put do nativne reklame je jednostavan i sastoji se od samo tri koraka:

  • Registrujte se na našoj platformi www.nativemedia.rs
  • Postavite svoj oglas koji ste napravili po našim upustvima
  • Sačekajte da se reklama odobri
Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]