Google AdSense ili nativni oglasi: koja opcija je najbolja za izdavače

Ako imate svoj blog ili veb sajt, sigurno razmišljate o različitim mogućnostima zarade. Pokušavate da pronađete najbolje načine kako da monetizujete sadržaj na svojim veb portalima. Konkurencija u digitalnom svetu je jaka, potrebno je strpljenje da se privuče veći deo saobraćaja i da se ostvari bolja zarada.

Oglasna mreža Google AdSense i platforme za nativno oglašavanje vam pružaju razne mogućnosti da zaradite od bloga ili sajta. Šta od toga izabrati? Koja opcija vam pruža bolje šanse da dobijete veće prihode od svojih veb portala?

Plaćanje po kliku je glavna sličnost

Mreža AdSense i platforme za nativno oglašavanje plaćaju po svakom kliku na reklame. Kao izdavač samo treba da napravite nalog na željenoj platformi, da budete spremni da izdate oglasni prostor za reklame oglašivača. AdSense i Native Media (platforma za nativno oglašavanje na našim prostorima) pronalaze oglašivače čiji proizvodi i usluge mogu da budu zanimljivi vašim posetiocima.

Pošto oglašivači moraju da targetiraju publiku, oni imaju šansu da prodaju proizvode ili usluge ciljnim posetiocima na vašem sajtu ili blogu. Kao izdavači dobijate od AdSensa i Native Medie najbolje reklame za svoj veb portal. Kada posetioci kliknu, dobijate određeni procenat zarade. Tako svi imaju koristi: oglašivači plaćaju klikove na reklame, ali uspešno prodaju brend, izdavači lepo zarađuju od klikova na oglase, a platforme uzimaju procenat provizije.

[crp]

Ako vas zanima više o povlasticama i mogućnostima Native Media platforme, pročitajte sledeći tekst: Kako da zaradite od poseta na web sajtu putem Nativa media mreže

AdSense i nativno oglašavanje se razlikuju

Videli smo da ima puno sličnosti između AdSensa i nativ advertajzinga. Možda ste sada zbunjeni, pa se pitate: Da li je svejedno šta biram za sajt? Verovatno vam se čini da nema velike razlike, da u svakom slučaju možete da profitirate od sajta ili bloga. Međutim, videćete da ipak postoje suštinske razlike između oglasa AdSensa i nativ advertajzinga, čak veću prednost ima druga opcija.

Namera korisnika je važna za AdSense

Tabula, poznata svetska platforma za nativne oglase, i Native Media mogu da pruže više izdavačima za razliku od AdSensa. Mreže za nativno oglašavanje daju mogućnost da posetioci saznaju za postojanje brenda, a da prethodno nisu imalu jasnu nameru za kupovinom.

Izdavači sa nalogom na AdSensu unovčavaju sadržaj sajta preko oglasa koji se distribuišu u Google Display Network-u. Naravno, AdSense nalazi oglase koji odgovaraju njihovom sadržaju. Međutim, u čemu je problem? Oglasi GDN-a se šalju AdSense izdavačima na osnovu AdWords naloga oglašivača. Oglašivači ulažu u AdWords rezultate za ključne reči, što znači da ako publika ima nameru i gugla ključne reči, može da ih lako nađe preko pretraživača i da dođu do vašeg sajta.

To znači da broj klikova i zarada od klikova na vašem sajtu zavise od korisnika koji znaju šta traže. Platforme za nativ advertajzing omogućavaju da posetioci otkriju spontano reklame oglašivača tu gde se nalaze, a ne na osnovu pretrage i ključnih reči. U slučaju da koristite opcije AdSensa, potencijalni kupci mogu promaći oglašivačima. Gledanjem nativnih oglasa, posetioci mogu poželeti da kliknu, da saznaju više o brendu i na kraju da ga kupe.

Primer uspeha nativnog oglašavanja

Daćemo vam primer uspešne saradnje između mreže Tabula i servisa Blue Apron. Firma Blue Apron dostavlja polupripremljenu hranu na kućnu adresu koju potom naručilac sam kuva. Ljudi nisu mogli da znaju za postojanje usluga Blue Aprona preko AdWods oglasa, jer nisu imali nameru da guglaju. Zato je ova kompanija izabrala nativno oglašavanje kao savršenu promociju svog brenda.

Izabrala je platformu Tabula, napravila oglase koji su zatim poslati registrovanim izdavačima na Tabuli. Njene nativne oglase je pogledalo više ciljnih korisnika, koji su se dobro infomisali i zainteresovali, zahvaljujući atraktivnim reklamnim sadržajima. Ubrzo su postali njeni najverniji klijenti. Blue Apron je postala vodeći dostavljač takve vrste jela i okreće danas više miliona dolara godišnje.

Zašto nativni oglasi donose uspeh

Google AdSense vam više pruža banere i pop-up reklame, dok platforme poput Native Medie daju zanimljive nativne reklame, sa korisnim informacijama i zabavnim elementima za ciljnu publiku. Tako izdavači dobijaju kvalitetan sadržaj koji mami posetioce da posete njihove sajtove i da kliknu na reklame. Nativni oglasi se uklapaju u sadržaj i izgled vaše platforme, ne liče na prvi pogled na reklame. Potpuno se prilagođavaju vašim potrebama i željama, ne remete iskustvo vaših posetilaca.

Gde je bolja zarada: putem AdSensa ili nativ advertajzinga

Ako ste izdavači sa nalogom na AdSensu, uspeh kampanje oglašivača i vaša zarada od klikova na reklame zavise od znanja i namera ljudi šta da traže na Guglu. Ukoliko imate nalog na platformama za nativne oglase, onda korisnici prirodno i spontano otkrivaju postojanje brendova i klikću na reklame koje podstiču njihove emocije.

Nativne reklame su originalne i pokreću emocije posetilaca na vašem veb portalu. One se prilagođavaju željama, interesovanjima i potrebama korisnika. Nude rešenje i informacije od značaja i vrednosti za probleme i izazove sa kojima se suočava ciljna publika. Zato će ljudi pre da kliknu na nativne oglase, nego na banere i klasične reklame, koje mogu da ih ometanju u gledanju sadržaja na vašem sajtu ili blogu. Prema tome, možete više da zaradite od sajta ili bloga ukoliko se odlučite za nativne (prirodne, organske) oglase.

Više o tome kako i gde pozicionirati nativne oglase, pogledajte sledeći tekst: 5 strategija kako da povećate broj klikova na reklame

Ne nude sve mreže iste procente provizije. Na primer, AdSense vam daje 68%, dok Native Media jedino pruža čak 80% svoje ukupne zarade na klikove. Procenite sami gde je najbolje da se registrujete, da biste maksimalno zaradili od svoje platforme.

Donesite najbolju odluku za sajt ili blog

Nativni oglasi pružaju definitivno više mogućnosti za sve izdavače. Kada ih budete poredili sa oglasima AdSensa, videćete šta je najbolje za vaš veb portal. Ako se odlučite za nativ advertajzing, imate šansu da dobijete kvalitetnije i zanimljivije reklame u skladu sa sadržajem vaše platforme. To znači da dobijate više vernih posetilaca i bolju zaradu od sajta.

Samo nekoliko koraka je potrebno da ostvarite maksimalne prihode od sajta! Kliknite na link ispod i uverite se u moćan uticaj nativnih reklama!

Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]