Groupon – gigant koji vlada elektronskim globalnim tržištem

(13 najboljih primera levka prodaje u 2023.)

Groupon je najbrže rastuća digitalna platforma koja svaki mesec dobija milione potrošača. Kompanija iz Čikaga je uspela da osvoji globalno tržište, pa čak i Kinu, što nije uspelo Google-u i Facebook-u. Pitate se kako? Tako što pored primamljive ponude, ova kompanija ima i odličan levak prodaje na svom sajtu i upravo su te dve karakteristike „krive“ za njen uspeh.

Ako niste čuli za Groupon, onda je najlakše da vam objasnimo njihovo poslovanje, tako što ćemo vam reći da je njihova domaća kopija sajt Kupi me. Za to ste sigurno čuli? Zar ne?

Groupon na svom sajtu imaju jasan i uočljiv pop-up prozor za prihvatanje njihove e-pošte. Ovaj iskačući prozor se prikazuje na njihovoj početnoj stranici svim posetiocima prilikom njihove prve posete sajtu.

Groupon kompanija
[crp]

Ovaj pop-up email efekat je deo strategije koju već duže vreme koriste. Kako ga ne menjaju, znamo da je uspešan.  Hajde sada da ispitamo ostatak njihovog prodajnog levka ne bi li videli kako on funkcioniše.

Koraci u levku prodaje digitalnog giganta Groupona

Pre svega, ako se pitate kako Groupon dolazi do novih korisnika, odgovor je lak: Preko marketinških kampanja, preporuka, afiliata, email liste itd. Sve od navedenog utiče da svaki mesec ova kompanije raste sve više i više.

Početna stranica

Pop-up efekat na početnoj stranici sajta, za prijavljivanje na listu za novosti (koje se dobijaju e-mailom) od Groupona, podstiče posetioce da rado ostave svoj e-mail. Groupoon pruža svojim korisnicima mogućnost da uštede do čak 70% na restoranima, putovanjima, stvarima i drugim ponudama i to samo ako se registrujete na njihovu platformu. Odatle posetioci mogu da pretražuju i kupuju usluge.

Sve navedeno je dovoljan razlog da prosečan potrošač ostavi svoju email adresu za dobijanja novosti iz sveta ponuda na Groupon platformi. Levak koji počinje popupom, možda zvuči smešno, ali kod ovog digitalnog giganta definitivno radi.

Groupon levak prodaje

Zašto ovaj prodajni levak funkcioniše?

Naime, kada pronađete ponudu koja vam se sviđa na Groupon-u, postoji jasan poziv na akciju (CTA) koji će vas naterati da kliknete na njega i kupite proizvod ili uslugu. Međutim, da bi to mogli da kupite po povoljnoj ceni, morate se prijaviti putem e-pošte.

Groupon digitalna strategija

Groupon-ov algoritam je odličan, tako da prati svoje korisnike i na osnovu njihovog pretraživanja oni tačno znaju koje proizvode i usluge da korisniku prikažu prvo. Ponude na platformi Groupon su nešto više prilagođena ženama, prosto jer one čine većinu klijenata.

Šta je ono što Groupon čini jedinstvenim?

Ne postoji besplatne probe. Kupci ili žele ili ne žele da kupe proizvod ili uslugu. Sve je jasno – crno na belo.

Grouponov poslovni model i prodajni levak su,. slobodno možemo reći, zasnovani na ogromnoj listom e-mejlova koji korisnici ostavljaju zahvaljujući pop-up efektu na naslovnoj strani sajta da se pretplatite na njihovu email poštu.

Za kraj…

Sada mnogi od vas su pomislili, pa kako? Čitamo tonu tekstova po portalima i blogovima da pop-up nije dobar i da ga publika ne voli.

To je apsolutno tačno, ali nije svako pravilo vezano za svaku platformu. One se razlikuju i zato ono što valja kod vašeg komšije, ne znači da će valjati i kod vas. Groupon se kockao i dobio. Igrao je po svojim pravilima, bez kopiranja šta radi neki drugi internet gigant. Pop-up kod Groupona je zlata vredan!

Vrati se na glavni članak TOP 13 najboljih primera o levku prodaje u 2023. godini!

Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]