Intervju: Kako da izvučete maksimum iz Native Media platforme

by Tijana S.
Vreme čitanja: 3 minuta

Svaka platforma za nativno oglašavanje ima svoje osobenosti. Uvek je dobra ideja da od njihovih stručnjaka naučite ono što je najbolje iz prakse za vođenje nativnih oglasnih kampanja.

Da bismo vam pružili korisne uvide o tome kako voditi bolje Native Media kampanje, razgovarali smo sa Tijanom Stamenić, marketing menadžerom Native Media. Razgovarali smo o uobičajenim greškama koje oglašivači čine, naprednim opcijama ciljanja i još mnogo toga. Evo šta smo saznali.

Koje kompanije će imati najviše koristi od pokretanja nativne oglasne kampanje na Native Media platformi?

Spektar industrija koje mogu imati koristi od vođenja nativnih oglasnih kampanja na Native Media širi je od onoga što većina ljudi može da zamisli. Među našim klijentima možete pronaći automobilske kompanije, mobilne aplikacije i video igre koje vode kampanje za privlačenje korisnika, ponude za obrazovanje na mreži i van nje, finansije, zdravlje i lepotu, e-komerc, osiguranje i mnoge druge niše.

Sve dok imate merljive KPI-je (pokazatelje učinka), opšte razumevanje stanja uma vaše publike i naravno, sposobnost korišćenja različitih alata za ciljanje i optimizaciju, velika je šansa da će nativne oglasne kampanje na Native Media platformi doneti rezultate koje tražite.

Koje su uobičajene greške nativnih oglasa?

Mnogo je pogrešnih koraka koje oglašivači mogu da naprave prilikom prikazivanja nativnih oglasa (na primer nepravilno podešavanje praćenja ili prekomerna optimizacija kampanja), ali najčešći je nerazumevanje korisničkog iskustva.

Kada prikazujete nativne oglase, važno je da shvatite da „šta radi na društvenim mrežama ili pretraživaču“ možda nije najbolji pristup na Native Media.

Mnogi oglašavači takođe ne razumeju da će oglašavanje bez jasnog KPI-a obično dovesti do otkrivanja grešaka kada može biti malo kasno. Kada započnete bilo koju kampanju, morate da znate šta želite da postignete (to može biti brendiranje, prodaja ili čak kombinacija oba).

Kako oglašivač treba da napravi svoju prvu kampanju?

Najbolji način da napravite prvu kampanju bio bi da prvo odredite ciljnu publiku. Ponašanje korisnika na mobilnim uređajima u poređenju sa računarima je potpuno različito, a isto važi i za različite geografske lokacije.

Razdvajanje kampanje na ovaj nivo trebalo bi da vam omogući da bolje razumete ponašanje svoje publike i da je prilagodite prema rezultatima koje vidite.

Kada oglašivač treba da koristi napredne opcije ciljanja?

Naše napredne opcije ciljanja dostupne su svim oglašivačima i toplo preporučujemo da ih koristite, jer bi trebalo da povećaju stopu konverzija i klikova. Međutim, važno je shvatiti da sa svakom upotrebljenom funkcijom ciljanja možete suziti doseg. Na taj način ćete možda morati da povećate cenu klika kako biste ostali konkurentni.

Ono što vam preporučujemo je da započnete malo šire od onoga što vaš prvi instinkt može reći, i polako počnite da koristite ove opcije kako napredujete … možda ćete biti iznenađeni publikom koju otkrijete da posećuje internet lokaciju vašeg poslovanja.

Koje su vaše preporuke u vezi sa optimizacijom ponude za cenu po kliku?

Pri podešavanju početne strategije licitiranja preporučuje se da započnete sa cenom klika višom od proseka u određenom GEO / platformi / vertikali (cenovnik). Ako započnete prenisko, možda ćete propustiti naše najbolje i najkvalitetnije izdavače.

Kako napredujete i započinjete sa optimizacijom, predlažemo polako snižavanje cene klika (ne više od jednom dnevno i ne više od 10%).

Takođe smo nedavno dodali opciju crna i bela lista preko koje je moguće filtrirati izdavače/veb portale i prikazivati reklame samo na sajtovima koji su najefikasniji za vaše kampanje.

Koliko često oglašavač treba da poseti svoje kampanje?

Preporučuje se poseta kampanji jednom dnevno, jer će vam to omogućiti da prepoznate trendove i promene u saobraćaju. Važno je naglasiti da u prvih nekoliko dana ne preporučujemo menjanje oglasa ili preteranu optimizaciju kampanja, dopustite našem algoritmu da radi ono što najbolje zna i započnite s optimizacijom tek nakon što kampanja počne da prikazuje prve razultate.

Šta je zdrava stopa učestalosti klikova za Native Media kampanje?

Ovo je vrlo široko pitanje, jer svaki geo / uređaj / proizvod ima različita merila. Prosečan CTR kreće se oko 0.3 – 0,4%. Na kontrolnoj tabli ćete imati detaljan uvid u statistiku koja prikazuje preglede, klikove, potrošen budžet itd.

Avanturu nativnog oglašavanja započnite registracijom za oglašivača pritiskom OVDE. U slučaju da imate još neko pitanje ili vam pak nešto nije jasno, budite slobodni da nas kontaktirate. U donjem desnom uglu sajta nalazi se čet podrška.

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x