Iskoristite moć psihologije u pravljenju gejming oglasa

Da li ste se ikada zapitali zašto su saobraćajni znakovi pretežno crveni i žuti? Zašto neke kompanije imaju logo koji neodoljivo podseća na smajli ili emotikon? Iako su ovo potpuna dva različita pitanja, istina je da imaju isti odgovor: Napravljeni su tako da bi vršili psihološki uticaj na čovekovu psihu. 

gejming industrija

Sviđalo se to nama ili ne, naša podsvest igra veliku ulogu u procesu donošenja svakodnevnih odluka. Zbog toga treba da razmotrite koji su to psihološki faktori koji utiču na vašu publiku i potom da ih koristite u oglašavanju. Pogotovo ako nudite gejming (elektronske igre) robu. 

Nemojte da mislite da je lako da saznate šta utiče na vašu publiku, treba će vam dosta vremena, a posebno ako je niša raznovrsna. Međutim, da bismo vam malo olakšali taj proces otkrićemo vam psihološke trikove. Naime, objasnićemo vam zašto reklamiranje putem sadržaja, nativni oglas,  dobro funkcioniše sa gejmingom i daćemo vam nekoliko saveta kako da tu tehniku primenite u svojoj kampanji. 

Zašto je nativno oglašavanje najbolji izbor za gejming ponude? 

Reklamiranje putem sadržaja iliti nativni oglas postaje jedan od najpoželjnijih formata oglašavanja za razne industrije, ali za jednu od njih ovakav tip oglašavanja daje neopisivi uspeh – za gejming ponude! 

[crp]

Naime, publika koja voli gejming industriju voli svet mašte, a nativni oglas omogućava da im pružite ono što vole – maštoviti oglas! Publika će biti oduševljena i sigurno će pročitati sadržaj, a na kraju će više od 95% njih reagovati i na vaš poziv na akciju – kupovinu igrice. 

Pored gore navedenog, učenje o ostalim psihološkim faktorima, koji utiču na njihovo stanje uma, može značajno poboljšati performans vaših oglasa sa gejming ponudom. 

Ovo je 11 strategija prema psihologiji koje su najbolje da se primene na oglase sa gejming ponudama 

Postoji nekoliko desetina različitih pristupa kojima možete pristupiti kada je reč o izradi onlajn marketing kampanje za gejming industriju. Međutim, nakon nekoliko istraživanja, identifikovali smo neke koje pružaju sjajne rezultate. I nikad ne biste pogodili, ali mnoge od njih se fokusiraju na psihologiji potrošača. 

Ovih 11 psiholoških strategija su najefikasnije za poboljšanje vaših gejming oglasa: 

Lažno upozorenje 

Lazno upozorenje

Kao što joj i ime sugerira, radi se o korišćenju obrnute psihologije ne bi li tako namamili igrače. Sve što treba da kažete da ovu igru ne treba da igraju iz tog i tog razloga. Čak i oni koji ne vole takav tip igrice će sigurno ući da saznaju o čemu se radi, jer više od 98% publike je radoznalo. 

Npr. mnogi se koriste upozorenjem da igrica nije za mlađu dob, ali savetujemo vam da budete kreativni i eksperimentišete sa drugim ograničavanjima. Bilo bi poželjno da vaš oglas sadrži i neki od glavnih karaktera igre ili nešto što može biti povezano sa ograničenjem koje postavite. 

Lokal patriotizam  

Lokal patriotizam

Ljudi koji uživaju i igranju elektronskih igara vole da se upoznaju sa saigračima i tako šire neki novi krug prijatelja, a samim tim smatraju da oni pripadaju nekoj određenom klubu ljudi iliti zajednici. To možete iskoristiti tako što ćete koristiti dinamički sadržaj da biste ohrabrili publiku da igra baš vašu igru koristeći „kartu“ lokalnog patriotizma – tj. da svi iz njihovog kruga prijatelja iliti internet okruženja već igraju tu igru. Uz to, morate imati neke detaljna uputstva o geo-lokaciji kako biste prikazali da je navedena informacija realna. 

Misterija i spletke 

misterija i spletke

Emocije snažno utiču na odluke svakog čoveka. Dakle, oglašivači koji žele da kombinuju nativnu reklamu i gejming ponudu moraju da nauče koje su emocije najmoćnije. 

Radoznalost je jedna od pokretačkih faktora koji imaju skoro svi ljudi. To motivira potrošača da pronađe odgovor. Takođe, radoznalost je glavni razlog zašto neki ljudi gledaju filmove koje baš i ne vole ili probaju hranu u kojoj nikako ne uživaju.  

Pitate se sigurno pa zašto onda to rade? Znate zašto? Zato što je saznati kako se osećati zbog nečega je milion puta bolje neto to uopšte ne znati. 

Koristite najlepše likove 

koristite najlepse likove

Ljudi su vizualna bića i privlači nas lepe slike. Ne samo to, već se čak i vezujemo za likove sa slika i pokušavamo da razumemo njihovu ličnost kroz njihov izgled. Možete pokušati da izgradite vezu sa svojom ciljnom publikom koristeći najlepše likove igrice u kreiranju oglasa. 

Iskoristite udicu koja se zove „besplatno“ 

besplatno gejming

Iako neki ne vole ovu tehniku, korišćenje udice „besplatno“ može zapravo da poboljša broj konverzija. Međutim, morate biti veoma pažljivi oko toga. Naime, morate publici pružiti osećaj da će igranjem bez ikakvih troškova dobiti solidan kvalitet igrice, a potom ih preusmerite na stranu sa ponudama. 

Obećajte nagradu 

nagrada gejming

Ovakvim gestom pružate korisniku ugodan osećaj koji će u njegovoj psihi napraviti pozitivno iskustvo i jedva će čekati da koriste neku od vaših ponuda. Takođe, nagrađivanjem publike dobićete srećne i lojalne korisnike vaših usluga, a to je jedna od glavnih ciljeva svakog poslovanja. 

Racionalne i tehničke odluke 

racionalne i tehnice odluke

Mnogi gejmeri žele da preuzmu neku igru, ali prethodno žele da saznaju prave informacije o njoj. Vi im to možete olakšati tako što ćete u oglasu navesti tehničke detalje koji će ih uveriti da donose racionalnu odluku, a ne emocionalnu, prilikom preuzimanje vaše elektronske igre. 

Zaštite svoj telefon, igrajte na PC! 

igrajte na pc

Sve više strastvenih gejmera, ali i uopšte potrošači, vezani su za svoj telefon. Uvek možete igrati na ovaj faktor i igrače savetovati da koriste svoj računar, umesto da „ubijaju“ bateriju svog pametnog telefona. 

Dobar i koristan članak 

koristan članak

Normalno je da gejmeri traže kosine informacije poput uputstva za igranje, ali i druge članke vezane za igricu. Ako se vaš oglas prikaže poput dobrog i korisnog članaka, privući ćete korisnike koji pokušavaju da pronađu detalje koji bi im pomogli da pređu neki problem. 

Popularni filmovi i kultne serije 

holivud i gejming

Postoje na desetine kultnih filmova i serija koje privlače milione fanova. Ovo možete da iskoristite u korist svog oglasa, ali i u njegovo kreiranje. Naime, povežete ga tako što koristite imena likova i kultne replike iz pomenutih ostvarenja. 

Emocionalno ciljanje 

emocije i gejming

Da li ste znali da postoji više milijardi korisnika interneta, a manje od 30 ljudskih emocija? To znači da, u bilo kojem trenutku, postoji stotine hiljada korisnika koji se osećaju u potpunosti isto. Možete da igrate na neke jače emocije i tako privučete mnogo više ciljne publike na svoj oglas. 

Nije lako probiti novu igru čije je sadržaj sličan kao kod prethodnih igara, ali uz pomoć nativnog oglašavanja i gore navedenih saveta sigurno ćete napraviti oglas koji će imati više konverzija. Kreirajte nativni oglas na našoj platformi i neka vaša igra postane omiljena među gejmerima. 

Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]