Ispobajte nove načine oglašavanje, rizik ne znači neuspeh. Pogledajte kako je Bombfell povećao prodaju za 960%

Agencije najbolje znaju koji su kanali najbolji za promociju njihovih klijenata. Postoji gomila agencija koje su specijalizovane za plaćeni  marketingu kao i za plaćeno oglašavanje na društvenim mrežama.

Oni se drže proverenih strategija i kanala koji im donose uspeh, dok istovremeno klijentima obezbeđuju i dobar povraćaj uloženog.

Postoji samo jedan problem: online platforme se stalno menjaju – web sajtovi i društvene mreže više nisu dovoljni.

Ako se vaša agencija oslanja isključivo na ovakve vrste promocije, možda ćete zaglaviti sa kampanjama koje jednostavno ne donose nikakav profit. 2018 je godina kada treba da kombinujete razne kanale za reklamiranje.

[crp]

Programsko i nativno oglašavanje promenili su pravila igre. Omogućili su pristup velikoj publici i dobro su se pokazali za promociju brendova. U nastavku iznećemo više detalja o ovim novim platformama i daćemo vam savete kako da počnete da koristite ovaj tip platformi. 

Nativno oglašavanje

Nativno oglašavanje je teško definisati. Zapravo, industrija često diskutuje o tome kako ga definisati, a neretko se završi veoma žestokim raspravama.

The Interactive Advertising Bureau (IAB) definiše nativno oglašavanje na sledeći način u svom Native Advertising Playbook-u.

Plaćene reklame koje imaju veoma privlačan sadržaj koji odgovara platformi i ima prilagođen dizajn, da čitaoci imaju utisak kao da je deo celine.”

Zbog svog stapanja sa okolinom, nativne reklame efektivno eliminišu trendove kao što su ignorisanje banera i prezasićenje sadržajemNedovoljna informisanost glavni je problem zašto nativno oglašavanje nije masovnije primenjeno. Oglašivači se teško odlučuju za nativno oglašavanje pored drugih tipova reklamiranja koje im je bolje poznato.

Izvlačenje paralele izmedju cene drugih vidova oglašavanja sa nativnim, izgradnja plana za naplatu klijentima koji će se uklopiti u novu metodologiju i nedostatak razumevanja ove teme neke su od glavnih prepreka.

Nećete pokretati nativnu kampanju ako ne znate kako, ali to i nije tako teško kao što mnogi misle

Napravite ova tri koraka kako biste privukli klijente i prilagodili svoju postojeću kampanju nativnom formatu:

  • Savet #1: Kada se obraćate klijentima, počnite sa brojevima jer ih je teško osporiti: potrošači pregledaju nativne reklame 52 procenta više nego banere, oni donose 85-93 procenta više klikova nego baneri i šansa za kupovinu je 53 procenta veća.
  • Savet #2: Okrenite se moblinim uređajima, jer je nativno oglašavanje savršeno rešenje za probleme na koje klijenti inače nailaze kada su u pitanju regularne mobilne reklame. Prema istraživanju Sharethrough and Nielsen-a, nativne mobilne reklame znatno više privlače pažnju kupaca nego baneri.
  • Savet #3: Veoma je jednostavno prilagoditi kampanje na društvenim mrežama nativnim – za početak već imate slike i naslove. Testirajte kombinacije vaših slika i naslova da vidite šta najbolje odgovara i obratite posebnu pažnju na naslove jer oni igraju veliku ulogu kada je u pitanju uspeh nativnih kampanja.

Nativno oglašavanje se sve više koristi, i kako se razvija obuhvata sve više i više mogućnosti – razvilo se i nativno oglašavanje na feed-u

Nativno oglašavanje na feed-u novosti

Kako je publika koja koristi mobilne telefone sve veća, ovi formati postavljanja reklama na feed-u postaju sve više relevantni zbog svoje efikasnosti na mobilnim uređajima. Oglašavnje na društvenim mrežama, slično je nativnom oglašavanju, odgovara formi i funkciji ostalog sadržaja. Jedina razlika je što se nativne reklame prikazuju na mnogo različitih portala. Na mobilnim uređajima posebno su efikasne jer pružaju jednostavno i neuznemiravajuće iskustvo.

Nativno oglašavanje treba da bude deo vaše promocije u 2018. ako želite da osvojite publiku na mobilnim uređajima

Evo kako kombinacijom platformi može privući klijente i omogućiti brzo probijanje

  • Savet #1: Ponovo, počnite sa brojevima. Prema eMarketer-u, ljudi provode po 3 sata i 15 minuta na svojim mobilnim uređajima. Ovo vreme je dokazano plodno zemljište za oglašivače – ovaj proizvodjač odeće povećao je prodaju na moblinim telefonima za 960%.
  • Savet #2: Sadržaj treba da bude kratak, u trendu i da zapada za oko. Naslovi moraju biti kratki – mi preporučujemo ispod 60 karaktera, a slika treba da bude primamljiva koliko god je to moguće.
  • Savet #3: Vaša strategija promocije u 2018. Verovatno neće uključivati samo tekstualni sadržaj, video je sledeće čime treba da se bavite. Verovatno već koristite video na društvenim mrežama, ali mi preoručujemo da to poboljšate.

Nativni video marketing

Iako postoji velika prezasićenju sadržajem, postoji jedan kanal koji raste – potražnja za video snimcima raste i još uvek nema dovoljno kvalitetnog sadržaja.

Prema eMarketer-u, 60% svih investicija u reklame odlazi na programsko. Očekuje se da će investicija u programske video snimke porasti za oko 40% čime će dostići jedinstvenih 9 biliona dolara u 2018, izvestio je AdPushup.

Izraz programski odnosi se na to da bilo koja vrsta utiska koju reklama ostavlja može biti praćena uz pomoć algoritama – a sada to možete učiniti i sa video snimkom.

Postoje neke barijere za kreiranje programskog video snimka. Kreiranje video snimka je skupo, teško je uklopiti reklamu sa ostalim sadržajem, i do sada je postojao ograničen broj kanala preko kojih ste ga mogli distributirati.

Ali ponovo, to nije toliko teško kako je predstavljeno. Evo kako da privučete više klijenata:

Savet #1: Verujte da je veoma lako prilagoditi sadržaj koji već imate programskom video sadržaju – video snimci proizvoda i drugi video projekti mogu biti distribuirani programski pri čemu direktno utičete na željene ciljne grupe.

Savet #2: Odlučite kako ćete meriti svoj ROI – merenje prodaje i pregleda veoma je važno za kampanju, podaci će pokazati da li vaša kampanja funkcioniše ili ne.

Savet #3: Uravnotežite vaše zahteve sa ciljevima publike. Programski video snimci su najbolji kada želite da dosegnete publiku koja istražuje na internetu i koja je spremna da pronađe nešto novo.

Ujedno, nativno oglašavanje se još uvek razvija, ali predstavlja mogućnost za brendove da budu prvi koji će se pojaviti na novim kanalima.

Nativno oglašavanje na TV-u

Programsko oglašavanje nije više ograničena na internet, takođe počinje da se razvija i na televiziji. Digiday je definisao oglašavanje preko TV-a na sledeći način:

Reklamiranje preko TV-a je automatizovano reklamiranje zasnovano na publici i na prikupljanju podataka (data driven). Programsko oglašvanje preokreće industrijske standarde u kojima se oglašivači mogu osloniti na ocene sadržaja kako bi odredili poželjnu publiku za svoje reklame. Umesto toga, sa programskom tehnologijom, oglašivači koriste informacije od publike da bi objavili reklamu na optimalnim mestima. “

S obzirom da je online reklamiranje veoma dobro ciljano, mnogi oglašivači su u potražnji za istim tim samo na TV-u, a programski TV može biti početak toga.

Evo kako da ubedite vašeg klijenta da se odluči za kanal koji se još uvek razvija:

  • Savet #1: Fokusirajte se na ciljnu publiku. Doći ćete do mnogo boljih klijenata ako ih targetirate na osnovu prihoda, interesovanja, lokacije ili prethodnih kupovina.
  • Savet #2: Ako neki kanal još uvek nije masovno prihvaćen, to ne znači da nije dobar. Samim tim to znači da je manja konkurencija, jeftinije oglašavanje i da je osoblje spremnije da se posveti vama. Biti prvi u nečemu je ključ uspeha u biznisu.

Da bi bili uspešni u 2018, oglašivači moraju da izađu iz svoje zone konfora. Iz dana u dan mogućnosti za online reklamiranje rastu, a samim tim postoji mnogo više opcija nego ikada pre.

Pozivamo vas da naredne godine kombinujete razne platforme, istražite nove kanale za reklamiranje i dođete do novih klijenata lakše nego ikada.>

Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]