Izrada nameštaja po meri je vrlo unosna! Ali kako doći do novih kupaca i proširiti posao? Evo rešenja!

Izrada nameštaja po meri je jako unosan posao. Problem je samo doći do korisnika kojima su ove usluge potrebne, kao što su osobe koje su nedavno kupile stan, mladi bračni parovi i slično. Tačnije treba da ispromovišete svoje usluge tako da što više ljudi čuje za vas.

Ne brinite ovaj deo posla se lako može odraditi uz takozvano oglašavanje kroz sadržaj o čemu ću govoriti u nastavku teksta.

Ja se zovem Tamara i radim kao menadžer na Native Media platformi. Moj zadatak je upravo da pomognem našim oglašivačima da dođu do novih korisnika koji će naručiti njihove usluge ili kupiti njihov proizvod.

Pa da krenemo!

Krećemo od kreiranja sadržaja u kojem ćete predstaviti svoje usluge!

[crp]

Zamislite da ste platili svoju reklamu na društvenim mrežama ili ste možda zakupili neki bilbord. Šta mislite kako će ljudi odreagovati na nju?

Na žalost korisnici okreću glavu od ovakvih reklama, jer ih smaraju. I vi sami verovatno ustanete da odete do toaleta, dok gledate neki film, pa krenu reklame. Prosto previše ih je i ljudi nisu zainteresovani za njih. Ignorišu ih.

A vi trošite svoje pare na te reklame.

Potreban vam je neki drugi vid oglašavanja, koji ne izgleda kao standardna reklama, a privućiće vašu ciljnu grupu korisnika da se zainteresuju za izradu nameštaja po meri. Oglašavanje kroz sadržaj je idealna opcija za to.

Sadržaj može biti u vidu teksta. Na primer da se napiše neko pozitivno iskustvo zadovoljnog korisnika koji je kupio mali stan, pa nije imao mesta za standardni nameštaj. A onda je angažovao vašu firmu, uradili ste mu fantastično idejno rešenje i izradili nameštaj po meri. Nije bio ni svestan koliko stvari može da stane u četrdeset kvadrata.

Kornisnici se, čitajući ovaj tekst, lagano provlače kroz, takozvani prodajni levak. Zagrevaju se za vašu ponudu. Nisu ni svesni da se radi o reklami. Pažljivo čitaju i ne okreću glavu od vaše ponude. Nema nekog drugog sadržaja da im odvuče pažnju na drugu stranu.

U tome je tajna oglašavanja kroz sadržaj.

Kako da napišem prodajni tekst?

Tekst se može napisati na više načina. Kao što sam navela u prethodnom primeru, prepišite pozitivno iskustvo nekog svog korisnika. To je moja omiljena varijanta.

Može biti i u vidu nekog novinarskog članka na neku od sledećih tema:

  • Zašto je bolje izraditi nameštaj po meri, umesto da kupite gotov?
  • Kako opremiti manji stan a da uštedite na prostoru?
  • Itd.

Može biti i intervju sa vlasnikom firme, dizajnerom ili nekim od majstora, u kojem će se deliti korisni saveti oko izrade nameštaja po meri i slično. Mnogo je mogućnosti.

Bitno je na kraju samo staviti jasan poziv na akciju:

  • Za više informacija oko izrade nameštaja nudimo besplatne kosultacije na broj 065/258-xxx-x
  • Kliknite ovde i pogledajte kompletnu ponudu
  • Itd

Problem kod oglašivača je u tome što većina ne ume da napiše prodajni tekst. Razumem, vi se bavite izradom nameštaja, a ne pisanjem. Zato me slobodno kontaktirajte pa ćemo zajedno pronaći rešenje.

Imam prodajni tekst. Šta sad?

Osobe koje se ne bave digitalnim marketingom, takođe ne znaju da nije dovoljno samo okačiti tekst na neki sajt. Neće ljudi sami doći na taj sajt da bi ga čitali. Potrebno je promovisati ga.

To možete učiniti preko Native Media. Evo kako sve funkcioniše.

Native Media će okačiti vaš tekst na stotine sajtova svojih oglašivača. To su sajtovi koje dnevno poseti i po nekoliko stotina hiljada ljudi. Svi oni će videti vaš oglas.

Oglas inače, ne izgleda kao neki standardni baner na tom sajtu, već kao još jedan koristan članak. Konkretno, oglase vezane za izradu nameštaja kačimo na sajtove vezane za životni stil i uređenje doma. A to su upravo sajtovi koji okupljaju vaše potencijalne korisnike.

Svaki put kada neko klikne na vaš oglas, biće prebačen na stranicu sa vašim tekstom, gde ga polako možete provlačiti kroz prodajni levak.

Što je najbitnije, ne plaćate preglede svojih oglasa već samo te klikove. Cena klika zavisi od države u kojoj se oglašavate i iznosi par eurocenti. Za više detalja pogledajte Native Media cenovnik.

Native Media vam nudi mogućnost da targetirate vašu ciljnu grupu

Poenta svakog oglašavanja jeste da što više osoba iz vaše ciljne grupe vidi reklamu. To ne možete da postignete tako što ćete objaviti oglas u novinama ili platiti bilbord.

Ali preko Native Media može.

Dovoljno je koristiti filtere za targetiranje. Neki od osnovnih filtera su lokacija, jezik i slično. Međutim predlažem da iskoristite i filtere interesovanja ( obeležite npr poslovne ponude, kuća i bašta ), ali i portali kako biste obezbedili da se vaš oglas prikaže na portalima koje posećuju vaši potencijalni korisnici ( Lifestyle, Ženski portali, itd ).

Možete oglašavati i delatnosti iz slične branše

Preko Native Media možete oglašavati i delatnosti koje su slične izradi nameštaja, tipa renoviranje stanova, montažne kuće, dizajn enterijera i slične delatnosti.

Sve radite samostalno i imate kompletnu kontrolu nad svim što radite. Kao menadžer platforme, tu sam da vam pomognem oko izrade sadržaja i rada na platformi, pa i da preuzmem deo posla ukoliko želite. Za više detalja i dalji dogovor, kontaktirajte me preko linka ispod.

Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]