Kad može ESPN, zašto ne biste mogli i vi?

by Tijana S.
Vreme čitanja: 2 minuta

Na zapadu je to već odavno trend, a kod nas od skoro, da veliki portali obiluju nativnim oglasima. Svako od njih je u vidu iznajmljivača ili oglašivača video profitabilnost za svoje poslovanje uz pomoć nativne reklame. Jedni od onih koji na svom portalu rado postavljaju ovakve reklame je i čuveni sportski portal ESPN.

Pre nego što vam objasnimo kako to radi čuveni ESPN, objasnićemo vam šta je nativni oglas za sve oni koji to ne znaju.

Naime, nativna reklama je priodna. Uklapa se u sadržaj i dizajn stranice gde se nalazi, pa kao takva i ne deluje kao plaćeni marketing. Sastoji se iz tri dela. Zanimljive ilustracije koja privlači publiku, naslova koji budi emociju kod istih i sadržaja na koji se dolazi kad se klikne na nju. Sadržaj može biti „suvi“ tekst ili pak bilo šta drugo kao što je intervju sa nekom VIP osobom koja priča o vašem poslovanju/proizvodu, tekst koji je vezan za vaše poslovanje/proizvod, plaćeni kontent marketing na nekom većem portalu koji za temu opet ima vaše poslovanje/proizvod ili bilo šta drugo što smatrate da će se vašoj ciljnoj publici svideti i naterati ih da posluju s vama ili kupe vaš proizvod.

ESPN je samo još jedno od „velikih“ imena koje je šansu da poveća svoju profitabilnost video u nativnim oglasima. Svi pretpostavljamo da su dnevni pregledi na pomenutom portalu veći od milion, jer fanatici sporta vole da čitaju tu vesti ili gledaju rezultati. Marketinški tim ESPN je rešio da „unovči“ broj pregleda tako što su postali izdavači za nativne oglase.

Tako da npr. ako odete na njihov sajt www.espn.com i pritisnete u meniju opciju NBA izaćiće vam vesti o popularnoj igri pod obručom, ali sa desne strane među izdvojenim tekstovima možete videti nativni oglas NBA organizacije, ali i ebay platforme. Velika je verovatnoća da će svako ko bude čitao o svom omiljnom sportu posetiti i NBA web stranicu, ali i da će kupiti nešto od suvenira svog omiljenog tima, a od svakog klika na neki od pomenutih nativnih oglasa ESPN zarađuje.

Ako je vaš sajt manje posećen ili je pak omiljeni među domaćom publikom, onda je vreme da i vi date šansu da se na vašoj web stranici postave nativni oglasi, jer ćete tako sigurno protifirati. Plus, oglasi će se lepo uklopiti u dizajn i temu vašeg sata, tako da neće delovati napadno.

Sve što treba da uradite je pošaljete email www.nativemedia.com i da sačekate da naš tim pregleda vaš sajt, a potom i odobri da postanete izdavač za nativne oglase.

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x