Kako će izgledati biznis posle COVID-19? Kina daje odgovor

vanredno stanje

Mnoga preduzeća su zatvorena, kod drugih zaposleni rade iz svojih domaćinstava, a za većinu je zajedničko da su osuđeni da sede kod kuće i napolje izlaze što manje. Mnogi su zabrinuti za svoju budućnost, pre svega zdravstvenu i ekonomsku, a mnoga mala poslovanja misle da je ovo njihov kraj. Da li je sve zaista tako crno? 

Kako je većina ljudi u šoku, a kada je takvo stanje onda uglavnom idu u dve krajnosti – ili ne rade ništa ili „polude“ da sve odjednom urade. To nije dobar stav. Naime, ljudi treba da reaguju i fokusiraju se na koordinisane i proaktivne korake da bi kriza izazvana pandemijom ostavila što manji trag na sve segmente života. 

Kina – izlazak iz karantina 

Kako su stope zaraženih opale i karantin prestao da bude u punom jeku, znakovi normalnosti se vraćaju u živote kineskih građana. Ljudi su ponovo krenuli na posao, fabrike ponovo rade, restorani se otvaraju (ali sa ograničenim kapacitetima) itd. Polako, ali sigurno, sve se vraća u normalu. 

Kineske avio kompanije smeju da lete unutar svojih granica, ali svaka letelica sme da bude najviše 75% puna. Zbog velikog dolaska Kineza iz delova sveta gde je virus sada uzeo maha, moguće je uvođene izolacije za iste, pre svega zbog bojaznosti  izbijanja novog talasa. Bioskopske sale i karaoke barovi (koji su u Kini veoma popularni) ostaju zatvoreni do daljnjeg. 

Koje poslovanje u Kini se uzdiglo na viši nivo tokom izbijanja pandemije? 

[crp]

Ono što je pandemija izazvana korona virusom uradila u Kini je da se dostava/isporuka proizvoda potrošačima uzdigla na veći nivo. Železnička infrastruktura Kine u kombinaciji sa infrastrukturom e-trgovine su učinile da isporuka proizvoda putem interneta postane najbrža, najjeftinija i najlakša opcija za kineske potrošače. Mnogi očekuje da će se ova profesionalnost nastaviti i sad posle pandemije. 

Proizvodnja se prilagođava vremenu 

Neke fabrike nisu više u punom jeku zbog nedostatka radnika, to pre svega zavisi od regiona gde se nalaze. Mnoge su promenile svoje proizvode, pa su krenule uglavnom da proizvode medicinske maske. 

Šta treba da uradite sad da vaše poslovanje ne stane? 

Budite na internetu za svu svoju vernu publiku, ali i onu novu koju ćete sad osvojiti. Znamo da vas pandemija i rad od kuće blokira, ali nemojte to da dozvolite, već uzmite maksimum od toga. 

Vaše poslovanje, ukoliko je u prilici da se prebaci online, ne sme da stane. Vi morate ostati aktivni na tržištu, ali dati i svoj doprinos u borbi protiv COVID-19 virusa. Nije bitno da li ćete taj doprinos dati materijalno ili motivisanjem, bitno je da u ovim teškim vremenima pokažete solidarnost sa drugima i pre svega budete čovek u punom smislu te reči. 

Ako sad mislite da reklamiranjem svog brenda ili poslovanja delujete bezosećajno u čitavoj ovoj situaciji koja nas je zadesila, varate se. Naprotiv,  radnim stavom dokazujete potrošaču da se situacija jeste promenila, ali da ste vi i dalje tu. Da život teče dalje, samo je promenio svoj oblik. Pružate im nadu u bolje sutra, a i dajete im malo boje u životu koji je prepun informacijama o korona virusu. 

Nemojte prekinuti svoje kampanje, već… 

Toplo vam savetujemo da ne prekidate svoje kampanje, već ih samo preoblikujte. Ne mora to biti intenzivna kampanja koju ste radili pre vanrednog stanja, ali bitno je da je kampanja tu – prisutna u virtualnom svetu gde 99% publike sad provodi najviše vremena.  

Ponudite svoje usluge u oglasu  koji će se osvrnuti i na sadašnje stanje svakog pojedinca i zašto je vaš proizvod ili usluga dobra u ovim teškim danima. Ako pak proizvod ili uslugu ne možete nikako da preoblikujete u tako nešto, onda uz pomoć oglasa ili društvenih mreža pružajte podršku publici. 

Kada se prekine vanredno stanje i krene polako sve postepeno da se vraća u normalu, vi nećete morati ponovo da osvajate tržište, jer niste ni odlazili sa njega. To će biti vaša velika prednost nad konkurencijom koja je pravila pauzu zbog pandemije. 

Svakoj nesreći dođe kraj, pa će tako i ovoj… a do tada, budite nam zdravi i iskoristite moć interneta. 

Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]