Kako da napišete neodoljivu pre-sell (pre-landing) stranicu u 4 koraka

by Vladimir C.
Vreme čitanja: 4 minuta

Motivacija publike je važna stvar u digitalnom marketingu. Ne možete da očekujete da će ljudi odmah kliknuti na vaše linkove, niti kupiti vaše proizvode. Morate da ih motivišete pametnim marketinškim strategijama, koje vas dovode do sigurnog uspeha na tržištu.

Pisanje pre-sell ili pre-landing stranice spada u značajne marketinške strategije koje pokreću interesovanje publike za vaš brend. Možda smatrate kako su bespotrebne, ali verujte da se ulaganje u njih itekako isplati.

Zašto landing (prodajne) strane nisu dovoljne

Kreiranje prodajnih strana je neophodno da bi se posetioci bolje povezali sa brendom. Treba da budu dovoljno atraktivne i zanimljive, da bi publika obavila akciju, na primer kupovinu, registraciju ili nešto drugo. Međutim, da li je to dovoljno? Kako motivisati publiku da dođe na prodajnu stranu?

Zato postoje pre-sell ili pre-landing stranice koje pripremaju korisnike da kliknu na vaš poziv za akciju. Kao što naziv kaže, one su pre prodajne (landing) strane. Njihov sadržaj može da bude u vidu teksta, videa, slike ili dr.

Ciljevi kreiranja sadržaja za pre-sell stranicu jesu da se privuče pažnja publike, da se pokrene njena radoznalost i da se motiviše da ode na prodajnu stranu. Tako zainteresovana publika dalje traga za informacijama o vašem brendu i jača se njena želja za kupovinom ili drugom akcijom.

Glavna pitanja pre kreiranja sadržaja za pre-sell stranicu

Svaki marketar treba da razmisli o 2 osnovna pitanja, pre nego što počne pisati pre-sell stranicu.

a) Koje najvažnije probleme ciljna publika želi da hitno reši?

Život je pun problema i izazova za sve ljude. Razmislite kakvi značajni problemi pogađaju vašu ciljnu grupu. Razradite njihove detalje, aspekte i moguća rešenja. Postavite sebi sledeća dodatna pitanja:

  • Kakve emocije se javljaju zbog takvih problema? Koje emocije želim da izazovem svojim rešenjem?
  • Kako problemi utiču na život ljudi? Razmotrite finansijske, socijalne, emocionalne i druge aspekte.

Tako ćete pronaći najbolje taktike za pisanje efikasne pre-sell stranice.

b) Kakvu supermoć mogu da pružim ljudima da reše probleme?

Ovo znači da treba dati ciljnoj publici do znanja kako nije bespomoćna, već ima supermoć da okrene situaciju u svoju korist. Zamislite sebe na mestu ciljne publike. Kakvu supermoć biste voleli da imate? Šta bi vas motivisalo da se suočite sa problemima? Odgovori na ova pitanja će vam dati ideje kako da inspirišete ljude na akciju.

Kako da kreirate sadržaj za pre-sell stranicu

Uz naše savete nećete imati problem da napišete savršenu pre-sell stranicu. Ovo su lake i efikasne strategije koje štede vaše vreme i energiju.

1. Postavite pitanja sa DA odgovorima

Neka DA bude glavna reč na početku konverzacije sa korisnicima. Pokušajte da pokrenete njihovu pozitivnu reakciju takvim pitanjima, koja izazivaju momentalni odgovor DA u mentalnoj svesti ljudi. Na primer: Da li se brzo umorite na poslu? Da li želite da smršate na prirodan način? Da li vas brine svakodnevni stres?

Podstaknite ljude da nekoliko puta daju potvrdne odgovore. To pokreće i jača vezu, kao i odnos poverenja između vas i publike. Tako pokazujete razumevanje za njihove probleme, stresove i frustracije. Publici prija kada neko brine za nju i pokazuje empatiju.

2. Objasnite problem

Kada ste se dobro složili sa korisnicima, sad je vreme da objasnite problem u detaljima. Imajte u vidu sledeća pitanja: Šta je uzrok problema? Kako problem funkcioniše ili utiče na ljude? Koristite zanimljive i kreativne načine opisivanja problema. A zatim predložite rešenje ljudima koje još nisu isprobali. Tako se još bolje zbližavate sa publikom.

3. Koristite podatke i brojeve

Brojevi i činjenice privlače pažnju korisnika. Zato obavite istraživanja, baratajte podacima i brojevima kako bi ljudi videli da nisu sami, već da ima puno ljudi sa sličnim problemima.

Možete da se osvrnete na statističke podatke, naučne studije i relevantne veb sajtove koji su se bavili određenom problematikom. Tako činite svoju pre-landing stranicu ubedljivom i interesantnom za posetioce. Publika uvek traži dokaze i primere da bi vam više verovala. Tako se ona bolje emotivno povezuje sa vašim brendom.

4. Predložite rešenje za problem

Sada kad posetioci imaju veliko poverenje u vas, vreme je da im ponudite rešenje za problem. Tako im dajete onu supermoć o kojoj smo govorili ranije. Ukažite korisnicima na dokaze kako vaše rešenje funkcioniše. Tako im pružate nadu i veru da se mogu osloboditi problema.

Kako da dokažete posetiocima da ste u pravu? Veoma jednostavno. Možete da stavite preporuke kupaca koji ističu pozitivne strane vašeg rešenja. Tako dajete do znanja publici da je njihov problem već bio uspešno otklonjen.

Publika će se zatim pitati: Kakvo je to rešenje? Kako da dođem do njega? Da bi saznala odgovor na ova pitanja, treba da klikne na vaš poziv na akciju u vidu linka ili dugmeta. Tako će radoznala publika doći na prodajnu stranu, kako bi saznala više informacija o rešenju i da bi se povezala sa vašim brendom.

Pročitajte: 4 strategije za kreiranje efektnog poziva na akciju (call to action)

Pre-sell stranice vam provereno donose uspeh

Vidite da je pisanje pre-sell stranice veoma brzo i jednostavno. Ljudi obožavaju kada pokazujete razumevanje za njihove životne probleme i patnju. Oni će jako ceniti vaše efikasno rešenje za njihove brige. Vaš poziv na akciju dolazi u pravom trenutku kada su oni dobro motivisani da se bliže upoznaju sa vašim brendom.

Prodajna strana samo može da potvrdi njihovo interesovanje i emotivnu konekciju sa proizvodima. Tako lako i uspešno ostvarujete svoje ciljeve marketinške kampanje.

Nikad nije bilo lakše i brže do uspeha na tržištu! Kliknite na link ispod i uverite se u brojne pogodnosti nativne kampanje!

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x