Kako da napravite idealan nativni oglas?

Nativno oglašavanje izgleda kao ostatak sadražaja neke internet stranice, iako je u pitanju plaćena reklama. Sigurno  je svako od vas video bar jedan ovakav oglas dok ste čitali neki od vaših omiljenih portala, sajtova ili blogova, a da toga niste bili ni svesni.

Šta je nativna reklama?

Nativno oglašavanje je prirodna reklama. Naime, ona se u potpunosti uklapa u sadržaj i dizajn sajta gde je postavljena, tako da izgleda kao da je njegov sastavni deo. Publika voli ovakav vid reklame, jer se pre svega nalaze na sajtovima ili stranicama koje njih zanimaju, pa prema tome  zanimaće ih i vaša usluga koju ste promovisali nativnim oglasom.

Kako da napravite odličnu nativnu reklamu?

U nekoliko koraka možete doći do idealne nativne reklame:

1.Upoznajte svoju publiku

[crp]

Prvo što trebate da saznate je šta vaša publika najviše voli kod vas. Ne kažemo da trebate da uradite detaljno internet pretaživanje, ali  svakako malo dublje od prosečnog. Ako ste skroz novi u vašem poslovanju, onda je najbolje da vidite šta publika ima da kaže o vašoj konkurenciji. Kada smo već kod konkurencije, pogledajte njihovu reklamu, jer vaše mora biti zanimljivija.

Veoma je bitno da znate šta vaša publika voli (striktno poslovni sadržaj ili opušten), jer jedino ćete im tako ponuditi ono što žele da čuju.

2.Smislite dobar naslov i postavite odgovarajuću fotografiju

Dobar naslov je zlatan vredan i to znaju svi koji se bave kako marketingom takom i pisanjem raznih sadržaja. Niko neće kliknuti na vašu reklamu, ako je naslov neprivlačan. Mora biti zvučan i probuditi emociju kod publike. Naravno, naslov dopunite fotograijom koja će još bolje „naterati“ publiku da klikne na vaš oglas.

3.Tekst vaše ponude

Kada publika otvori vašu nativnu reklamu, zahvaljujući dobrom naslovu i fotografiji, ona ne želi da se razočara. Većina ljudi ne voli da se oseća prevarenim, tako da neće biti zadovoljni da ako iza simpatičnog naslova i fotografije stoji čist poslovni tekst bez trunke emocija u njemu. Ovaj korak je i najbitniji, jer s njim ćete publiku „nagovoriti“ zašto treba da koristi vašu ponudu.

4.Kako da postavite vašu nativnu reklamu?

Ceo postupak je i više nego jednostavan. Gotov je u tri mala koraka uz koje će vaš poslovanje procvetati:

  • Registrujete se na našem sajtu www.nativemedia.rs
  • Potom postavite vaš oglas koji ste napravili po našim upustvima
  • Sačekajte da se reklama odobri
Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]