Kako da napravite sjajnu landing stranicu za nativno oglašavanje

by Tijana S.
Vreme čitanja: 5 minuta

Pregledali smo na stotine kampanja nativnog oglašavanja za naše klijente i tačno znamo šta je ono što daje rezultate, a šta ne. Odlučili smo da to podelimo sa vama, ne bi li i vi napravili savršenu reklamu.

landing odredisna stranica

Izgradnja odredišnih ili landinga stranica s visokim konverzijama nije jednostavan zadatak. S jedne strane, vrednost vaše ponude presudna je da bi cela kampanja uspela. S druge strane, čak i najprivlačnija ponuda može da ne donese rezultate kad landing stranicu ne napravite kako treba.

Landing stranica koja daje rezultate je savršena kombinacija sjajne poruke, dobro promišljene strukture i jednostavnog, ali dobrog dizajna. Dakle, prvo što treba da uradimo je da odaberemo pravu poruku za svoju nativnu kampanju, tj. šta je ono zašto publika treba da nam pokloni svoje vreme, a kasnije i poverenje.

Vrhunske ideje za landing ​​stranice nativnog oglašavanja

Landing stranice su ključni segment nativnog oglašavanja. Bez njih bi nativna reklama bila skoro ista kao svaka druga vrste reklame na internetu. One su ono što publika voli, zato vam dajemo vrhunske ideje kako da je kreirate.

Kvizovi

Bez obzira da li želite da potaknete potencijalne kupce ili samo postanete prepoznatljivi na mreži, landing stranice u formi kviza su uvek  dobra ideja.

Nudeći zabavne ili korisne kvizove, vi ćete:

  • Potaknuti korisnike na interakciju s vašom markom
  • Delovaćete drugima da dobro poznajete svoje poslovanje i tako ćete im uliti poverenje
  • Prikupićete više informacija o svojim potencijalnim kupcima
  • Skupićete informacije o publici i uz pomoć toga lakše odrediti ciljnu grupu u narednoj nativnoj kampanji

Tutorijali

Ključna razlika između landing stranica nativnih oglasa i onih koje biste upotrebljavali na drugim kanalima je ta što kampanje nativnih oglasa obično uključuju više sadržaja.

Korisnici svakodnevno posećuju informativne portale i uostalom sve zanimljive sajtove, pa zašto ne biste to iskoristili?

Tutorijali kao i druge vrste sadržaja čija je tema neka vrsta obrazovanja će pozitivno uticati na potrošače da se vežu za vas. Ciljate li široku publiku? Osnovni vodič koji definišu problem i njegovo rešenje daće sigurno savršene rezultate.

Priče zadovoljnih potrošača

Ako treba da privučete potrošače da se vežu za vaš brend ili poslovanje, onda je ova vrsta sadržaja prikladna za vas. Zajedno s izgradnjom verodostojnosti robne marke, priče će privući publiku koja je potencijalno zainteresovana za vašu marku, što će vama olakšati definisanje ciljne publike za prodajne kampanje.

Kako se pravi ovakva vrsta landing stranice? Odaberete priču koja govori o tome kako su vaš proizvod ili usluga pomogli jednom od vaših kupaca (što ste konkretniji to bolje), priložite slike iz stvarnog života, prenesite reči svog srećnog kupca i dodajte obavezno dugme “Kupi odmah” koje vodi na stranicu za kupovinu. 

Liste

Imate li nekoliko affiliate proizvoda koje želite da reklamirate? Grupirajte ih na temelju kategorija i onda ih promovišite u formi nativnog oglasa koji je kao lista. Ova vrsta sadržaja najbolje funkcioniše u određenim prigodama, kao što su praznici, promene godišnjih doba itd. Na primer, ako su vaši affilate proizvodi sobne bicikle za vežbanje, onda vaš oglas može izgledati ovako: “Lista najboljih sobnih bicikli za lako i jednostavno vežbanje kod kuće“.

Postepeno targetiranje

Kada govorimo o tipičnim landing stranicama, onda mislimo na stranice koje govore o vašem proizvodu.

Kampanje koje imaju landing stranicu pokazale su se kao vrlo učinkovite, naravno ako nađu put do prave publike.  Iako mnogi smatraju da je bolje ciljati na vrlo određen profil publike na prodajnoj stranici, to nije nužno za nativno oglašavanje. Obično preporučujemo oglašivačima da počnu ciljati širu publiku, a zatim da sužavaju svoj doseg preciznijim postavljanjem karakteristika idealnog kupca ili klijenta.

Kako da napravite savršenu landing stranicu za kampanju nativnih oglasa

Sada, kad znate koji sadržaj je najučinkovitiji za kampanje nativnog oglašavanja, prelazimo na sledeći korak.

Uskladite svoj nativni oglas sa svojom marketinškom strategijom

Pre nego što uopšte odlučite šta ćete promovisati, morate tačno definisati kako će ova kampanja pridoneti vašim ukupnim marketinškim i prodajnim naporima.

Ako želite da imate veći saobraćaj na svojoj veb stranici, imajte na umu da promet ne znači ništa ako ne znate da ga iskoristite. Dakle, kada napravite kampanju koja vodi na neki sadržaj na vašem sajtu, pobrinite se da vaša tema ne bude samo privlačna publici, već i da ga potencijalno vodi niz prodajni levak.

Želite li da saznate više informacija o svojim kupcima? Potrebni su vam njihovi kontakti? Imate li već ideju o budućim kampanjama koje će imati opet baš njih za ciljnu grupu? Morate imati odgovore na ova pitanja ako želite da „pokupite“ valjane informacije. Smišljanje zanimljive ideje nije dovoljno – morate je realizovati, a opet da bude sve relevantno sa vašim proizvodom ili uslugom.

Jedna kampanja = jedan cilj

Možda ste već čuli za ovo pravilo, ali ništa neće da škodi ako ga ponovimo.

Landing ​​stranice za stvaranje potencijalnih klijenata ili ostvarivanje prodaje ne treba da sadrže elemente koji će potrošače da „odvuku“ od levka prodaje. Uklonite sa landing stranice sve ono što je višak, kao i linkove koji su nepotrebni. 

Nikada ne koristite svoju početnu stranicu

Koji god cilj postavili, svoju početnu stranicu sajta nikada nemojte koristiti kao landing stranicu. Nekoliko je razloga za to:

  • Početne stranice obično sadrže previše podataka, što bi moglo biti korisno ljudima koji traže vaš proizvod ili uslugu, ali ne i onima koji kliknu na vaš oglas. Landing ​​stranice plaćenog oglašavanja treba da se sastoje od nekoliko odeljaka koji sadrže sve ključne informacije o ponudi.
  • Sećate se pravila “jedna kampanja = jedan cilj”? Početne stranice obično uključuju opise svih proizvoda ili usluga koje poslovanje nudi, što onemogućuje postavljanje samo jednog cilja za takvu kampanju.
  • Početne stranice sajta su za širu publiku od one koja je za landing stranicu. 

Neka vaša poruka bude što jasnija

Bez obzira šta promovišete poruka vašeg proizvoda ili usluge mora da bude jasna od prve do poslednje reči. Koristite naslov kako biste jasno definisali o čemu se radi na landing stranici i što je najvažnije što se u njoj nalazi za vašu ciljnu publiku.

Dokazi su ključni

Recenzije kupaca značajno će povećati verodostojnost vaše ponude. Svakako dodajte pozitivne povratne informacije koje imate na landing stranicama, bez obzira na vrstu sadržaja koji se tamo nalazi. Iako se toplo preporučuje da na landing stranicama prodaje koristite dokaze, to ne znači da je ovaj “trik” učinkovit samo za ove kampanje. Doslovno će svaka stranica imati veliku korist od recenzije ili citata koji se tamo nalazi.

Sledite smernice Native Media platforme za oglašavanje u kreiranju landing stranice:

  • Landing stranica mora biti bez gramatičkih greški
  • Prihvatljive su samo kvalitetne ilustracije koje su usklađene sa sadržajem kampanje
  • Hiperveze i navigacione opcije treba da budu jasno označene
  • Jezik koji upotrebljavate u svom sadržaju trebao bi odgovarati jeziku ostalih stavki kampanje
  • Plagijati nisu poželjni
  • Treba da izbegavate poziv na registraciju, osim ako je to neophodno
  • Slike i sadržaj trebaju biti autorizovani
  • Izbegavajte odbrojavanje, već na lepši način postignite efekat hitnosti
  • Informacije o poslovanju trebaju da budu sažete i jasne na ladning stranici
  • Upotrebite izraz “Besplatno” samo kada je nešto zaista besplatno i obavezno navesti pod kojim uslovima
  • Kada spominjete marke konkurenata, pobrinite se da vaše tvrdnje budu potkovane činjenicama

Pravila landing stranice iz drugog ugla

  • Zabranjena su lažne preporuke, zahtevi i logotipi web lokacija
  • Svaki lažan poziv na sniženje
  • Moraju se izbegavati taktike zastrašivanja i lažni satovi za odbrojavanje
  • Bilo koji plagijizam sadržaj neće biti dopušten
  • Veze u sadržaju moraju biti tačno označene i pravilno postavljene
  • Oglašivači ne smeju koristiti fotografije ili preporuke poznatih osoba bez njihovog pristanka
  • Promovisanje nekoliko ponuda na jednoj landing stranici zabranjena je praksa

Pratite statistiku

Da biste shvatili šta vašu landing ​​stranicu čini učinkovitom, trebali biste redovno da pratite statistiku.

Kada instalirate Macro za praćenje, pobrinite se da nadgledate interakcije s obrascima, pokretanje plaćanja, stope odbijanja, vreme provedeno na stranici itd. Te informacije će vam pomoći u proceni učinkovitosti landing ​​stranice.

Poruke, ciljevi, dizajn, sadržaj – su samo neki od komponenata koji utiču na učinak landing stranice. Nikad ne znate koja će kombinacija različitih elemenata odjeknuti kod vaše ciljne publike, ako ne isprobate više njih.

Testiranje landing stranice je neophodno, kako biste napravili savršenu. Morate definisati svoju hipotezu (npr. Mislim da obrasci postavljeni na vrhu imaju bolji učinak od obrazaca postavljenih na dnu stranica). Zatim treba da pokrenete zasebne kampanje sa sličnim landing straniciama za jedan proizvod, ne bi li znali koja je najinteresantnija publici. Varijacije trebaju da budu u sadržaju i strukturi.

Sada kada znate kako se pravi savršena landing stranica možete se registrovati na našoj platformi pritiskom na dugme OVDE i krenuti u avanturu nativne marketing kampanje. Ukoliko imate neko pitanje ili vam je pak nešto nejasno, u donjem desnom uglu sajta nalazi se čet podrška.

5 1 vote
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x