|

Kako da odaberete bombastične slike za vaše nativne kampanje?

Zdravo!

U prethodnim tekstovima smo vam objašnjavali kako da napravite savršenu nativnu kampanju. Pričali smo o psihologiji boja, adekvatnim naslovima i slično.

A u današnjem postu ćemo analizirati na koji način da odaberete idealnu sliku za vaš oglas. Kada sva ova znanja iskombinujete kako treba, moćićete da kreirate u potpunosti uspešnu kampanju, onu koja zaista konvertuje!

Pa, dobro, hajde da pređemo na pojedinosti!

Pre odabira prave slike – upoznajte svoje tržište.

[crp]

Pre nego što uopšte razmislite o pronalaženju slika koje ćete koristiti u svom oglasu, važno je da poznajete svoje tržište.

U suštini, to znači da uvek treba da objavljujete sadržaj sa kojim će se vaša publika poistovetiti. Dobar primer bi bilo pokazivanje mladićima slika privlačnih žena (sa što manje odeće, to bolje).

Drugi primer bi bio da ne koristite preterano nametljive slike ako su vaša ciljna grupa starije osobe – smireniji, sofisticiraniji oglasi će verovatno bolje funkcionisati.

Pogledajte ovu sliku ispod – to je savršen primer slike (i u stvari, čitavog oglasa) koja je dizajnirana imajući na umu ciljno tržište.

Sama slika je direktno privlačna starijoj publici. Prikazuje stariju ženu koja razotkriva mlađu kožu bukvalno „čupajući“ svoju staru kožu. Ova reklama se verovatno ne bi dopala mlađim generacijama (osim možda faktora radoznalosti), ali starije žene ili žene koje su zabrinute zbog svojih bora, će shvatiti suštinu oglasa i želeće da saznaju više.

Ovaj primer pokazuje koliko slika može biti moćna – pomenuti oglas ima VEOMA slab naslov, ali pogledajte ocenu snage – to je oglas koji radi neverovatno dobro. Zato je vredno zapamtiti da slika može bukvalno da uzdigne ili pokvari vašu kampanju.

U redu, videli smo dobar oglas – sada pogledajmo loš primer.

Ovde imamo VEOMA atraktivnu ženu, koja sedi u avionu i tvrdnju koja pokušava da nas navede da poverujemo da ima 22 godine (mislim stvarno… ili kreatori oglasa jednostavno lažu, ili su njeni roditelji finansirali estetsku operaciju) …

Bez obzira na to, ovaj oglas nije dobar iz nekoliko razloga. Prvo, industrija „zaradi novac na internetu“ je prezasićena. Svi su videli tvrdnje o prihodima o tome kako je moguće zaraditi „milione“ bla bla bla. Pa još iskombinovati to sa zgodnom devojkom, vožnjom u privatnom avionu…

To je prosto neverovatno.

Mlađa publika će kliknuti na oglas… ali verovatno iz pogrešnih razloga (nadajući se da će videti više fotki ove zgodne cice)…

A starija publika (ona novčano sposobna, kojoj je potrebna dodatna zarada) vrlo verovatno neće biti impresionirana oglasom, pa se neće ni truditi da klikne.

Vidite kako je važno odabrati sliku koja zaista odgovara vašoj ciljnoj grupi potrošača.

Korišćenje slika poznatijih kao „mamci za klikove“ da biste privukli publiku da kliknena vašu kampanju.

Ispred svog potencijalnog potrošača treba da stavite nešto što obećava ispunjenje njihovih želja. To ne znači da možete jednostavno odabrati bilo koju sliku i ubaciti je u svoj oglas…

Ali MOŽETE da se poigrate sa najdubljim željama vaših kupaca/korisnika i da to efikasno iskoristite kako bi odabrali pravu sliku.

Pogledajmo nekoliko primera!

Prvo, ovde imamo skoro nagu devojku. Da, znamo, malo je sramotno, verovatno ste na mreži viđali dosta ovakvih primera. Razlog je što oni zaista funkcionišu, zato ih i ima toliko!

Iznenadili biste se koliko momaka klikne na ovu vrstu oglasa samo da bi videli više od dotične devojke i, iako je važno da slika bude relevantna za vaš oglas, to je zaista efikasan alat za privlačenje više saobraćaja i ostvarivanje klikova.

Pogledajmo „autentičniji“ primer.

Ovo je veoma zanimljiva slika. Verovali ili ne, ova slika se zapravo smatra „mamcem za klikove“, u smislu da izgleda tako ukusno, prosto vam govori „klikni na mene“. To je neka vrsta vibracije, može da natera svakog ljubitelja hrane da klikne.

Nemojte me pogrešno shvatiti, vrlo je važno da slike prilagodite svojim konkretnim kampanjama… Ali ako imate mogućnost da se poigrate na ovaj način sa željama vaših potencijalnih potrošača, to je već druga stvar.

Dodajte dozu misterije…

Zvuči čudno? Ok… dozvolite mi da objasnim.

Vidite, neki od najboljih oglasa ikada napravljenih su ono što se naziva „podsticaji radoznalosti“. Oni odaju MALI deo „velike slike“ – ali dovoljno skrivaju, tako da prirodno želimo da saznamo više.

Na primer, pogledajte oglase ispod…

Oba ova oglasa namerno nam pokazuju samo polovinu slike – trebalo bi da ih vidimo kao seksualne (u stvarnosti, verovatno uopšte nisu toliko seksualne), ali to se radi da biste dobili klikove.

Ne samo da ove slike privlače mušku pažnju (iz očiglednih razloga), već nas i frustriraju. Vidimo samo polovinu…

Želimo da znamo tačno KOJE su čudne stvari radile te zgodne čudne devojke…  Što je odličan način da biste privukli interesovanje za svoje oglase i generisali klikove.

Zaključak

U redu, to su tri načina na koja možete da izaberete slike za svoje kampanje.

Najvažnije, ne stavljajte bilo šta, jer slike moraju biti povezane sa sadržajem koji promovišete. Ne postavljajte slike polugolih žena samo zbog toga što će vam doneti klikove, a u stvari promovišete proizvod protiv opadanja kose – ne samo da će ljudi verovatno napustiti vašu stranicu kada shvate da ste ih namamili a da im niste dali pravi sadržaj, već trošite svoj budžet za oglašavanje, a nemate konverzija.

Pokušajte da pronađete sliku koja će namamiti korisnike da kliknu na vaš oglas, ali da budu relevantne sa sadržajem u kojem promovišete proizvod.

Samo se pridržavajte ovih pravila i nećete pogrešiti.

Javite mi kako ste napredovali i slobodno pišite komentare ispod teksta. Ako imate nekih dodatnih pitanja stojimo vam na raspolaganju.

Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]