Kako da postanete oglašivač na Native Media i uspešno promovišete svoj proizvod? Objašnjavamo KORAK PO KORAK!

by Tamara
Vreme čitanja: 5 minuta

Native Media je najnaprednija platforma za oglašavanje na području Balkana. Svojim oglašivačima nudi brojne pogodnosti.

Vaš oglas će videti na hiljade ljudi koji pripadaju vašoj ciljnoj grupi potrošača. Sajtove naših izdavača posećuju odrasle, platežno sposobne osobe. To znači na hiljade potencijalnih kupaca ili klijenata. Preko Native Media, možete reklamirati bilo koju vrstu usluge ili proizvoda, čija je prodaja dozvoljena zakonom.

oglasivaci

Koje još prednosti oglašavanja nudi Native Media?

Kao što smo već naveli, Native Media svojim oglašivačima nudi brojne pogodnosti. Između ostalog:

  • Platforma je jako prosta za korišćenje, čak i ako ste apsolutni početnik u digitalnim marketingu.
  • Oglasnu kampanju možete započeti već od 1 evra dnevno.
  • U svakom trenutku možete pristupiti izveštaju, na kojem ćete videti rezultate vaše reklame.
  • Uplate se vrše brzo i lako. Novac za oglašavanje možete uplatiti preko bankovnog računa, PayPal-a ili karticom za internet plaćanje.
  • Imate mogućnost da odredite svoju ciljnu grupu, kojoj će se prikazati vaša reklama.
  • U slučaju da imate nekih nedoumica ili problema, ljubazni operateri iz Native Media su tu da vam pomognu.

Nativ media već uveliko koristi veliki broj domaćih i stranih kompanija. Netflix je reklamirao nekoliko svojih serija nativnim putem, kao što su: Narandžasta je nova crna, zatim Narkos, itd.

Istraživanja od prošle godine su pokazala da je nativno oglašavanje najbrže rastući trend u marketingu, sa rastom od 35%.

70% korisnika bi radije učilo o proizvodima kroz tekst ili sadržaj nativne reklame, nego kroz tradicionalnu reklamu. Čak 53% više ljudi radije pogleda nativnu, nego tradicionalnu reklamu. 18%  su veće šanse da će internet korisnik kupiti vaš proizvod, ako ga plasirate kroz nativnu reklamu.

Kako se registrovati na Native Media?

Da bi ste postali oglašivač za Native Media, najpre je potrebno da napravite profil na ovom linku. Otvoriće vam se jednostavan upitnik koji ćete popuniti. Ovde ćete definisati korisničko ime i lozinku. U polje ACCOUNT TYPE odaberite OGLAŠIVAČ. Ostaje vam još da popunite svoje ime, prezime, adresu, broj telefona, e-mail i državu.

Predlažemo da pre nastavka pročitate i USLOVE KORIŠĆENJA, a zatim da čekirate ovo polje, pa popunite i ostatak upitnika. U suštini ostaje vam da unesete još link do svog sajta, a možete da ubacite i logo. Na kraju kliknite samo na REGUISTRUJTE SE.

Na vaš mejl će vam stići aktivacioni link. Kliknite na njega i ulogujte se na Native Meda sa korisničkim imenom i lozinkom koje ste već definisali. Time ste završili registraciju.

Sada možete ući na svoj profil. Obratite pažnju na meni sa leve strane. Na ovom meniju nalaze se glavne funkcije koje ćete koristiti.

Ali pre nego što krenete sa postavljanjem oglasa, morate uplatiti novac za reklamiranje. Minimalna suma za reklamiranje je 25 evra. Novac možete uplatiti preko bankovnog računa, PayPal-a ili karticom. Nakon što se uplata registruje, možete početi sa postavljanjem oglasa.

Kako se kreiraju reklame, tj oglasi?

Da bi ste postavili oglas obratite ponovo pažnju na meni sa vaše leve strane i kliknite na polje OGLASI, a zatim na NAPRAVI OGLAS. Unesite neki interni naziv oglasa. U sledećem polju ide naslov oglasa, koji će biti vidljiv korisnicima, i ovo je polje koje vam je jako bitno. Dobar naslov će privući potencijalne kupce da kliknu na vašu reklamu, zato ga osmislite natenane.

U trećem polju ide link do vašeg sajta koji reklamirate, dok u četvrtom birate dimenzije vašeg banera. Ostaje vam još jedan korak, a to je da ubacite fotografiju za baner. Fotografija je, pored naslova takođe bitna stavka, tako da i sliku banera odaberite sa posebnom pažnjom. Kada završite, kliknite NAPRED.

Sada će vam se otvoriti prozor u kojem ćete uneti lokaciju, tj državu u kojoj će se prikazivati vaša reklama. Željenu državu pronađite u levom prozoru, markirajte je sa strelicom koja pokazuje na desno i država koju ste odabrali će se prebaciti u desni prozor.

Ako ste pogrešili državu, prosto je markirajte, kliknite na strelicu koja pokazuje na levo i ona će se vratiti u desni prozor. Kada završite sa odabirom države, kliknite na polje POTVRDI.

Na narednom koraku odabraćete kategoriju. Odabirom kategorije, Native Media platforma zna na koje sajtove da postavi vaš oglas. U ponudi su sledeće kategorije:

  • Estrada i Zabava
  • Kulinarstvo i Ishrana
  • Lifestyle
  • Sport i Fitness
  • Film i TV
  • Lepota i Zdravlje
  • News portali

Ukoliko želite, možete odabrati i više kategorija. Nakon što obeležite svoje kategorije, kliknite na POTVRDI, a zatim na NAPRED.

Sada je potrebno da odaberete uređaj. Recimo ako odaberete Tableti i Telefoni, oglasi će se prikazivati samo ljudima koji internetu pristupaju sa svojih telefona i tablet računara. Neće se prikazivati osobama koje pristupaju internetu sa Laptopa.

Naš predlog je da obeležite SVI UREĐAJI, naravno, ako vam to odgovara. Postoji mogućnost čak i da targetirate publiku koja pristupa internetu sa određenih pertraživača ili operativnih sistema. Kada obeležite sve što želite, kliknite na UPDATE, pa NAPRED.

Sada možete odrediti vremenski period u kojem će se prikazivati vaša reklama. Ovo polje nije obavezno, ali je jako korisno, ako želite da se reklama prikazuje određenim danima u mesecu, tokom praznika ili vikenda kada ljudi najviše vremena provode na netu, itd. Nakon što završite sa unošenjem podataka, kliknite na polje UPDATE i NAPRED.

Šesti korak je definisanje jezika. Da ne bi ste previše suzili publiku, predlažemo da ovo polje preskočite. Naravno u slučaju da želite određeni jezik, obeležite ga. Za nastavak postavljanja oglasa, kliknite na UPDATE, potom NAPRED.

Ostao je još jedan korak, a to je definisanje cene klika, ukupnog budžeta za oglašavanje, kao i dnevnog budžeta.

Recimo, ako ste uplatili na svoj konto 200 evra, vaš ukupan budžet za reklamiranje, ne može da pređe taj iznos. Ukoliko je cena vašeg klika 0,025 euro centa, svaki put kada neko klikne na vašu reklamu, sa ukupnog budžeta će se skinuti taj iznos.

Potrošnju možete ograničiti tako što ćete definisati dnevni budžet, mada nije obavezno. Ako stavite da je dnevni budžet 3 evra, reklama će se prikazivati, sve dok se taj iznos ne potroši. Onda reklama prestaje sa prikazivanjem, ali se nastavlja uredno sledećeg dana i trajaće opet sve do trenutka dok se dnevni budžet ne istroši… i tako sve dok ne potrošite vaš ukupan budžet za oglašavanje.

Šta ako budem imao neki dodatni problem ili ako nešto ne budem umeo da uradim?

U slučaju da dođe do zastoja, uvek se možete obratiti operaterima iz Native Media za pomoć. Podršku pružaju na zvaničnoj Facebook stranici Native Media ili, ako nemate profil na Fejsbuku, pišite im na mejl [email protected].

Ulaganje u dobru internet reklamu nije trošak, već investicija. Sve što vam preostaje da uradite, jeste da odmah napravite svoj profil na Native Media platformi.