Kako da USPEŠNO promovišete svoje proizvode za negu lepote?

Imate odličan proizvod za negu lepote? Možda prodajete prirodnu kozmetiku? Male kućne aprate, poput epilatora, fenova, pegli za kosu, aparata za čišćenje lica, itd. Sve je to odlično, ali postavlja se pitanje kako naći što veći broj ljudi kojima ćete ponuditi svoju robu.

Možda da iznajmite lokal i otvorite svoju radnju? Rentiranje lokala je preskupo, pogotovo jer je poželjno da imate prostor negde u užem sentru grada. Iznajmljivanje lokala na atraktivnim lokacijama košta po par stotina evra.  Da ne govorimo o dodatnim troškovima, koji izađu i do 1000 evra na mesečnom nivou: radnici, komunalije, održavanje lokala, itd.

Sve, i da imate svoj lokal, zašto da robu nudite samo svojim sugrađanima, kad možete naći kupce na nivou cele države, pa i šire. Rešenje je reklama na internetu.

proizvodi za

Zašto baš u reklama na internetu? Pa svi vaši kupci su već online! U ovom trenutku oni pretražuju Google, u potrazi za proizvodom koji možda baš vi prodajete. Od krucijalnog je značaja da im se u trenutku pretrage prikaže baš vaša reklama.

[crp]

Evo kako da dođete do te grupe ljudi:

Prvi korak jeste da napravite sopstveni sajt

Smatra se pod obaveznim da imate sopstveni sajt, na kojem ćete izložiti proizvode koje prodajete! Imati profile na društvenim mrežama je u redu, ali sajt je mnogo bolji.

Zašto?

Sajt je, za razliku od prodajnih profila na Fejsbuku ili Instagramu pregledniji. Ako neko želi da pogleda vaše proizvode, prosto klikne na kategoriju PROIZVODI i ima jasan pregled vaše ponude. Svaki proizvod je detaljno islikan sa svih strana, a tu su i specifikacije koje su kupcima jako bitne. Takođe, jasno su istaknute cene i kupac prosto klikne na polje KUPI, bez daljih komplikacija.

Na društvenim mrežama se smarate odgovarajući na kometare, pregledajući inboks ili DM. Sadržaj se mora redovno postavljati, dok na sajtu to nije obavezno. Možete s vremena na vreme nešto dodati ili oduzeti, ali ne morate objavljivati sadržaj svaki dan. Sve je organizovano i mnogo jednostavnije za prodaju.

e radnja

U slučaju da još uvek nemate sajt, možete angažovati nekog da vam izradi prezentaciju ili online prodavnicu, zavisi šta vam je zgodnije za prodaju. Online prodavnica je bolja solucija, ako imate više proizvoda, dok je sajt u vidu internet prezentacije sasvim ok, ukoliko imate samo jedan ili par proizvoda.

Ako niste raspoloženi da ulažete novac u izradu sajta, možete ga napraviti i sami. Objašnjavali smo kako se izrađuje sajt u našim tekstovima:

Kako napraviti online prodavnicu?

Kako besplatno napraviti sajt za firmu u Word Presu?

Kako izgleda internet reklama i koja je najbolja?

Sada, kada imate svoj sajt, možete napraviti svoju prvu digitalnu reklamu. Postoji nekoliko vrsta, ali bitno je da znate da nije svaka reklama dobra.

Aktuelno je postavljanje banera na popularnim portalima i sajtovima. Baneri stoje sa strane i ljudi uglavnom okreću glavnu od njih. Reklame, ponekad umeju da budu dosadne ljudima i zato i ne obraćaju pažnju na banere. Pri tom, ovaj vid reklamiranja može da bude skup. Trebaće vam po par stotina evra za reklamiranje, na mesečnom nivou.

U želji da privuku pažnju čitalaca, mnogi oglašivači se odlučuju za, takozvane pop-up reklame. Sigurno vam se dešavalo da uđete na sajt, i onda, umesto da pročitate željeni tekst, vama iskaču neke dosadne reklame, od kojih ne možete da vidite sadržaj zbog kojeg ste zapravo i ušli na sajt. Osećate se kao da vas je napao dosadni komarac, tražite X da isključite reklamu.

Najbolje bi bilo kada vaša reklama ne bi izgledala kao standardna reklama, a da opet privuče pažnju potencijalnih kupaca. Verovali ili ne , ovako nešto ipak postoji i zove se nativna reklama.

Nativna reklama je prirodna reklama. Zove se prirodna, jer se prirodno uklapa u sadržaj sajta na kojem se reklamira. Pri tom ne izgleda kao standardna reklama, već kao još jedan članak na sajtu na kojem se reklamira. Obećava neku korisnu informaciju ili rešenje problema, zato i privlači ljude.

Kako izgleda nativna reklama, kada se reklamiraju proizvodi za negu lepote?

Najveća prednost nativne reklame je u tome što se prikazuje vašoj ciljnoj grupi potrošača. Recimo, kada je reč o proizvodima za negu lepote, reklama će biti okačena na sajtove i blogove koji se bave istom tematikom. Neće biti okačena na sajtove koji se bave filmovima i sportom, jer tu ne dolaze vaši kupci.

Kao što smo već rekli, nativna reklama ne izgleda kao reklama, već kao jedan koristan članak na sajtu na kojem se reklamira.

Recimo, ako reklamirate proizvod za mršavljenje, vašu reklamu možete napraviti na sledeći način:

Na slici nemojte prikazivati odmah svoj proizvod. U ovom slučaju najbolje je da stavite sliku pre i posle, na jednoj strani da bude, na primer osoba sa izraženim stomakom, dok je na drugoj ta ista osoba koja je vidno mršavija. Stavite i neki ,,eksplozivni” naslov, koji odgovara vašem proizvodu, odnosno rezultatima koje proizvod daje. Nešto tipa: ,,Smršajte 5kg za mesec dana, bez dijete”.

Reklama će biti okačena na sajtove koji se bave temom zdravlja i lepote. Ovakve sajtove posećuju osobe koje žele da se ulepšaju, da doteraju svoj spoljašnji izgled, da srede svoj životni stil. Među njima su i oni koji žele da smršaju. Dakle, vaša ciljna grupa potrošača.

Tada će ugledati reklamu i za vaš proizvod. Delovaće im kao jedan koristan članak, a ne kao reklama i zato će im privući pažnju. Kada kliknu na reklamu, biće prebačeni na vaš sajt, na kojem će se upoznati sa vašim proizvodom.

Postoji i jedna, još bolja metoda za promociju vašeg proizvoda, a to je reklamni tekst. Znači da korisnik klikom na reklamu ne bude prebačen na stranicu za prodaju proizvoda, već na reklamni tekst.

Reklamni tekst je odličan način da nekom nešto prodate. Najbolje je da bude napisan u formi pozitivnog iskustva. U našem primeru, reklamni tekst se može sastojati iz iskustva žene, koja je godinama imala problem sa kilažom, nikako nije mogla da smrša, a onda je saznala za vaš proizvod i smršala 5kg za mesec dana. Tri meseca kasnije ima kilažu o kojoj je maštala.

Tekst može biti i u drugačijoj formi. U njemu možete opisati neke pozitivne strane vašeg proizvoda, kako deluje na telo, itd.

Problem kod reklamnog teksta jeste što ne znaju svi da napišu adekvatan članak. Tekst mora ,,udariti na emociju”, kako bi naveo potencijalne kupce da kupe vaš proizvod. Ako ne umete da napišete adekvatan reklamni tekst, kompanija Native Media ima svoj tim pisaca i copywritera koji će odraditi ovaj posao za vas.

Možete im poslati upit na [email protected].

Kako da postavim nativnu reklamu?

Da bi ste postavili nativnu reklamu, najpre se morate registrovati na Native Media platformu kao oglašivač. Native Media je firma koja se bavi nativnim oglašavanjem i digitalnim marketingom. Pokriva područje čitavog Balkana, a i šire.

Svoj profil na Native Media platformi možete napraviti na ovom linku. Kada uđete na sajt, otvoriće vam se upitnik koji morate popuniti.

U taj isti upitnik ćete uneti i link do svog sajta. Nakon što završite sa popunjavanjem, kliknite na REGISTRUJ SE  i na mejl će vam stići aktivacioni link. Kliknite na link, ulogujte se i zvanično ste postali oglašivač na Native Media.

Dalje… da bi ste postavili oglas, potrebno je najpre da uplatite novac za oglašavanje na svoj konto. Minimalna uplata je 25 evra. Znači, možete imati odličnu i efikasnu reklamu sa samo 25 evra. Ovo je odlično, s obzirom da reklamiranje na nekim većim portalima košta po par stotina evra.

Novac se uplaćuje preko PayPal platforme, a možete i preko svoje kartice.

Kada uplatite željenu sumu za oglašavanje, možete postaviti svoju prvu reklamu. Uđite na svoj profil, koji ste napravili na Native Media platformi i sa vaše leve strane nalazi se opcija OGLASI / NAPRAVI OGLAS. Pratite narednih osam, jednostavnih koraka, kako biste definisali publiku, naslov, lokaciju, itd.

Nakon što završite sa kreiranjem oglasa, Native Media će postaviti vašu reklamu na sajtove i blogove svojih izdavača. Na osnovu podataka koji ste uneli, platforma će regsitrovati koji sajtovi su najbolji za promociju vaših proizvoda.

Tako da će se reklama pojaviti na beauty blogovima, sajtovima čije su teme lepota i zdravlje i slično.

Veoma je jednostavno, čak i za početnike. Ako želite detaljnije objašnjenje kako se registrovati i postaviti reklamu, o tome smo pisali u našem tekstu:

Kako da postanete oglašivač za Native Media i uspešno promovišete svoj proizvod? Objašnjavamo KORAK PO KORAK!

Kao što sam naslov kaže ovde smo objasnili natenane. Ukoliko i dalje budete imali nekih zastoja ili nedoumica, ljubazni operateri iz Native Media će vam pružiti pomoć. Najbolje je da im pišete na Fejsbuk stranici Native Media. Ako nemate Fejsbuk profil, pošaljite im mejl na [email protected].

Promovišite svoj proizvod pametno! Nemojte trošiti novac na skupe reklame, koje se ne prikazuju vašoj ciljnoj grupi potrošača. Native Media zna koje sajtove posećuju vaši potencijalni kupci i kome treba da promovišete svoj proizvod ili uslugu.

Zato, odmah se registrujte na Native Media i započnite svoju nativnu kampanju. Što pre krenete sa promocijom vašeg proizvoda, više novca ćete i zaraditi!

Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]