Kako iskoristiti velike portale za promociju vlastitog brenda

by Tijana S.
Vreme čitanja: 3 minuta

Internet je danas postao sredstvo koje pomaže kupcu u potrazi za najboljom robom po njegovom ukusu. Prema tome, morate to da iskoristite i to pre svega kroz priču kojom ćete predstaviti vašu firmu/proizvod. Da bi vaša reklama doprla do ciljne publike i kako bi povećali „fanove“ svog brenda/proizvoda, potrebno je da napravite nativnu reklamu.

Šta je nativna reklama?

Nativno oglašavanje je pre svega predviđeno za reklamni sadržaj. Upravo je to ono što ga razlikuje od standardnog internet oglašavanja. Naravno, tu su pre sadržaja zanimljiva ilustracija i naslov koji budi emocije, koji publiku i navodi da stisne na nju i odvede je na sadržaj.

Prednosti nativne reklame je i ta što se u potpunosti uklapa u sadržaj i dizajn internet stranice gde se nalazi, pa ne deluje kao plaćeni oglas, već sastavni deo sajta. Plus, na ovakav tip reklame ne utiče AdBlock, već je ona vidljiva suvda.

Kako osmisliti sadržaj koji može da se koristi u promotivne svrhe, a koji daje rezultate?

Sadržaj je veoma bitna stavka kod početničkog biznisa ili lokalnog koji želi da izvrši ekspanziju i van granica svog okruga. Mada, on ne gubi na značaju ni kada velika „imena“ reklamiraju svoje nove proizvode. Postoji izreka na internetu, koja glasi: „Sardžaj je kralj.“

Sa sadržajem koji opisuje vaš biznis/proizvod morate probuditi emocije kod publike, jer ako je tekst napisan suvo, bez emocija, publici će izgledati „bledo“ i neće se vezati za vaše „ime“. Nemojte pisati predugačak tekst, već kraći kojim ćete obuhvatiti sve i podelite ga obavezno u više pasusa. Recite zašto je dobro da koriste vaše usluge/proizvod, po čemu se razlikujete od drugih, napomenite da garantujete kvalitet i da vam je poverenje mušterija najbitnije.

Većina ljudi će pre kupovine nekog proizvoda pogledati na internetu iskustva drugih s tim proizvodom, što znači da ga neće odmah kupiti. Zbog toga standardno oglašavanje na internetu nije prava stvar, jer ono vodi kupca direktno na kupnju proizvoda, dok se preskače korak sa iskustvom kupaca.

Ruku na srce, ovaj princip će uspeti ako je firma koja prodaje svoju robu veliko ime ili brend, pa su ljudi stekli poverenje u njih, ali ako ste poznat brend samo na lokalnom nivou ili ste početnik u biznisu ovaj tip reklame nije za vas – za vas je nativno oglašavanje, jer se kroz sadržaj lakše stekne poverenje publike.

Usput, uz nativno oglašavanje može se potecijalnom kupcu dati neka besplatna vrednost, kao što je neki dobar vodič, savet, e-knjiga ili jednostavno kupac može da se pošalje na stranicu gde se nalaze iskustva kupaca vašeg proizvoda, mišljenje neke poznate ličnosti kojoj kupac veruje ili na neki od poznatijih portala gde je predstavljen vaš biznis/proizvoda – ovo poslednje je ujedno i najbolji način u kombinovanju sa nativnom reklamom.

Nativni oglasi uz pomoć velikih portala?

Jedan od najboljih načina da svoj novi biznis/brend/proizvod perfektno izreklamirate na internetu je sledeći: Platite objavu ne nekom velikom sajtu (Blic, Telegraf, Danas…) ti tekstovi će sigurno privući veliki broj publike, međutim, onda će taj broj znatno pasti jer će izaći i nove vesti i tekstovi na portalu, pa će on izgubiti na vidljivosti. Sledeći vaš korak nije da opet platite takav vid reklame, već da napravite nativnu reklamu čiji će klik voditi na spomenuti tekst. Samo tako ćete iskoristiti pun potencijal reklamiranja na internetu, a ujedno i nećete biti i veliki pritisak na vaš budžet.

Npr. pogledajte kako se ITacademy reklamira na portalu Blica. Tako možete i vi, pa posle da sadržaj tog teksta bude sadržaj vašeg nativnog oglasa. Zašto je ovo pun pogodak? Zato što će se vaša nativna reklama nalaziti na raznim sajtovima koje prati vaša ciljna grupa, a kada neko od njih klikne na vaš oglas on će ih odvesti na jedan veliki portal u koje su stekli poverenje, pa će samim tim i vama početi da veruju.

Kako da pokrenete nativni oglas?

Minimalni iznos za pokretanje ovakvog tipa oglasa je svega 10 evra. Ce postupak je gotov u tri kratka koraka:

  1. Registrujte se na našoj platformi www.nativemedia.rs
  2. Postavite svoj oglas koji ste napravili po našim upustvima
  3. Sačekajte da se reklama odobri

Naša platfroma služi samo za dovođenje više čitalaca, a glavni je sadržaj strane na koju dolaze posetioci. Za bolji uspeh vašeg brenda na e-tržištu, pokrenite nativni oglas još danas.

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x