Kako kreirati sadržaj koji podstiče prodaju?

Kreirali ste sadržaj za svoju prodajnu stranu, ali vam on ne daje željene rezultate? Znamo da ste se potrudili, odvojili vreme i novac, možda čak i platili iskusnog kopivrajtera, ali ponekad treba obratiti pažnju i na neke druge stvari.

Zato, dok stvarate sadržaj, prođite i ova tri koraka, kako bi ste osigurali uspeh:

Ukapirajte kako funkcioniše vaš prodajni levak

Pre nego što krenete da kreirate svoj sadržaj, potrebno je da shvatite na koji način funkcioniše vaš prodajni levak. Prodajni levak često zavisi od toga šta nudite, šta je vaš marketinški cilj, kojom delatnošću se bavite, itd.

Generalno, može se podeliti u tri faze:

  1. Korisnik je postao svestan da vaša kompanija postoji. U tom trenutku on istražuje na internetu rešenje za svoj problem ili proizvod koji želi da kupi. Traži uvid i potrebne su mu određene informacije.
  2. Zatim vas procenjuje, čita komentare prethodnih korisnika, razmišlja da li je vaš proizvod prava stvar za njega, da li odgovara njegovim potrebama.
  3. Na dnu levka, potrošač ulazi u fazu kupovine ili konverzije.
[crp]

Fokusirajte se na ove korake kada kreirate svoj sadržaj za prodaju. Objasnite svojim korisnicima zašto su baš vaši proizvodi ili usluga prava stvar za njih, ispričajte kako će im promeniti i olakšati život. Naglasite zašto se razlikujete od konkurencije.

Ponudite korisnicima informacije koje su guglali, pa su zbog toga i došli na vaš sadržaj.

Korisnike će privući sadržaj koji nudi demonstracije, besplatne konsultacije, popuste, besplatne uzorke. U suštini, bilo šta što će ih podstaći na kupovinu.

Kada shvatite na koji način funkcioniše vaš prodajni levak, znaćete i kakav sadržaj treba da kreirate, što će vam pomoći da povećate prodaju.

Napravite mapu puta vašeg kupca

Oslonite se na ,,mapu putovanja” vašeg kupca, jer vas vodi kroz proces kupovine, čak i dalje od toka konverzije.

Vaša mapa putovanja će se fokusirati na događaje koji se dešavaju nakon kupovine, a ne neposredno pre. Ovo će vam pomoći da razvijete strategiju zadržavanja kupca.

Ok, super je kad dobijate nove kupce, ali uspešna prodaja se zasniva na tome da navedete stare kupce da vam se iznova i iznova vraćaju. Ovo je jako važno kada radite na povećanju prodaje.

Zato analizirajte kako se kupac ponaša nakon prve kupovine kod vas. Koliko je dugo koristio proizvod, da li je bio zadovoljan, da li je imao zamerke, iz kog razloga želi ponovo da kupuje kod vas…

Ne treba usmeravati napore samo na traženje novih kupaca, već i na zadržavanje starih. Jedan zadovoljan kupac, koji vam se iznova vraća i koji će vas rado preporučiti, vredniji je od pet novih. Uprvo takav kupac predstavlja sigurnu zaradu za vašu kompaniju.

Da ne govorimo o tome kako je jeftinije i efikasnije targetirati trenutne kupce. A mapa će vam pomoći da to i postignete.

Uđite u umove svojih kupaca. Ako ovaj korak odradite kako treba, moćićete da kreirate i sadržaj koji će biti relevantan za njih i navesti ih da vam se iznova vraćaju.

Treba otkriti kako su klijenti došli do vas

Kako su klijenti došli do informacija o vašem proizvodu?

Ako ne znate odgovor na ovo pitanje, to je veliki problem. Ovo je jedan od razloga zašto vaš sadržaj nije relevantan i ne podstiče prodaju.

Kada znate na koji način su vas klijenti otkrili, to vam može pomoći da razumete zašto su kupili vaš proizvod. Na osnovu ovih informacija možete i kreirati sadržaj.

S obzirom da klijenti uglavnom dolaze do informacija preko interneta, lako vam je da ih pratite. A najbolji način da pratite svoje potencijalne klijente je pomoću UTM parametara.

UTM parametar može da ustanovi sa koje veb adrese je korisnik došao na vaš sadržaj. Da li je to Fejsbuk, neki sajt, Gugl Ads, mejl… Recimo ako korisnik dolazi sa Fejsa, UTM parametar će vam čak i dati uvid preko kojeg posta je korisnik stigao.

Sve se lako podešava na Google analitici, preko menija Demos & Tools i opcije Campaign URL Builder.

Preko URL parametara se može izmeriti i ROI, odnosno troškovi reklamiranja kampanje u odnosu na rezultate prodaje.

Kako promovisati sadržaj?

Sada kada imate idealan i relevantan sadržaj, promovišite ga preko Native Media platforme. Native Media će vašu kampanju okačiti na stotine sajtova svojih izdavača koje dnevno poseti i po nekoliko stotina hiljada korisnika.

Svi ti korisnici će videti vašu reklamnu kampanju.

Kampanje vodite samostalno, bez ičijeg uplitanja. Ne plaćate preglede kampanja već samo kad neko klikne na nju. A cenu klika određujete sami, za smernice možete koristiti Native Media cenovnik.

Native Media vam omogućava da targetirate svoju publiku preko filtera kao što su jezik, lokacija, vreme prikazivanja, sajtovi na kojima će se kampanja prikazati. Ako želite da se kampanja prikaže samo na sajtovima gde ste imali najviše konverzija, koristite opciju Crna i Bela lista.

Za dodatne informacije, možete pogledati Bazu znanja ili nam pišite preko Mesindžera.

Zaključak

Vaš sajt je najmoćnije oružje koje posedujete u svojim rukama. Može vam doneti astronomsku zaradu ako ga iskoristite na pravi način. A najbolji način jeste oglašavanje kroz sadržaj.

Vaša konkurencija zamenaruje ovu činjenicu, ali to samo znači da ste u ogromnoj prednosti jer sada posedujete ove informacije.

Za početak samo ispratite ove korake:

  • Izanalizirajte prodajni levak.
  • Saznajte više o stavovima kupaca i njihovim postupcima nakon što kupe vaš proizvod.
  • Saznajte na koji način dolaze do informacija o vašem postojanju.

Uz ove podatke kreiraćete savršen sadržaj, nakon kojeg ne morate ništa da radite. Samo gledajte kako vam dolaze novi kupci, a stari se uporno vraćaju.

Sadržaj promovišite na Native Media platformi. Nudimo i besplatne konsultacije oko kreiranja sadržaja za početnike. Ako sada kreirate profil i uložite minimum 25 evra bonusa na oglašavanje, dobićete još 25 evra kao poklon dobrodošlice.

Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]