|

Kako kreirati uspešnu kampanju? Obratite pažnju na ove detalje!

Naravno da ne želite da se vaš budžet za oglašavanje troši uzalud! Pa ne rastu vama pare na drveću. Uostalom, oglašavanje i služi da se novac zaradi, a ne da se uzalud troši, zar ne?

Koji god način oglašavanja odaberete, ključno je ispoštovati određene korake, kako bi vaša kampanja bila što uspešnija. Zato, pre nego što krenete da ulažete novac za oglašavanje, dobro definišite sledeće parametre:

Kome se uopšte obraćate?

Da li znate ko su vaši kupci/korisnici? Kog su pola, koliko imaju godina? Gde žive? Da li su to klinci ili porodični ljudi sa malom decom? Ili možda penzioneri?

Naravno da ne možete staviti sve odjednom. To bi bilo kao kada biste svoj novac za oglašavanje bacili u reku. Zašto bi nekog dečkića od sedamnaest godina interesovao stambeni kredit? Kampanje za stambene kredite treba prikazivati platežno sposobnim ljudima od dvadeset pet godina pa naviše.  

[crp]

Dakle, najpre sedite, uzmite papir i olovku i ispišite kako izgleda profil vašeg korisnika. A zatim targetirajte svoju publiku, odnosno podesite da se kampanja prikazuje isključivo vašoj ciljnjoj grupi potrošača.

Na Native Media, publiku možete targetirati na nekoliko načina. Imate osnovne filtere poput lokacije, jezika i vremena prikazivanja. Za targetiranje specifične grupe korisnika treba koristiti i filter interesovanja. Predlažemo i filter portali, jer će se u tom slučaju vaša kampanja prikazivati samo na određenim portalima koje posećuje vaša ciljna grupa korisnika.

Tipa ako prodajete aparate za domaćinstvo, uvek je dobro selektovati portale iz kategorije Kulinarstvo i ishrana.  Za promociju fitnes suplemenata, predlažemo Lepota i zdravlje, Sport & Fitness i Muške portale.

Šta želite da vaša publika preduzme, kad vidi vaš prodajni sadržaj?

Da skine neku aplikaciju? Da ostavi svoje podatke kako biste im slali mejlove? Ili prosto da naruče neki od vaših proizvoda ili usluga.

Znam da će većina vas da kaže: „Cilj mi je da zaradim što više para“ ali za to nije dovoljno samo aktivirati kampanju, već osmisliti dobru marketing strategiju i polako zagrejati kupca za vaš proizvod. Ovo se posebno odnosi na usluge i proizvode koji su malo skuplji i koštaju od par desetina do par stotina eura.

Recimo, kada oglašivači nude neku edukaciju ili kurs, primenjuju jednu specifičnu marketing strategiju. Uzmimo primer kurs vođenja Instagram profila:

  1. Napiše se prodajni tekst u kojem se navodi da se na sajtu instagramkurs.rs može skinuti besplatno vodič kako napraviti savršen reels. I taj tekst promovišemo preko Native Media.
  2. Ljudi vole besplatne stvari, svako ko se bavi vođenjem profila, pogotovo početnici i preduzetnici koji samostalno vode svoje stranice, će požuriti da skinu taj vodič.
  3. Da bi skinuli vodič moraju ostaviti svoj mejl i oglašivač je time dobio ono što je tražio: kontakt potencijalnog kupca njegovog kursa. Dakle privukao je svoju ciljnu grupu ( ljude koji imaju svoje Instagram stranice ili se bave marketingom na društvenim mrežama ) i uzeo njihov kontakt.
  4. Dalje će im povremeno slati neki koristan sadržaj, možda nešto oko kreiranja reels-a, kako napraviti post i dobiti duplo više lajkova nego do sada, kako se pravi karusel koji će pratioci odgledati do kraja…
  5. Naravno u tim savetima neće otkrivati sve detalje, već će stati na najzanimljivijem mestu i naznačiti da je sve mnogo detaljnije opisano u njihovom kursu, koji, slučajno baš sada mogu kupiti sa 20% popusta.

Ovakva strategija je mnogo korisnija nego da su u kampanji direktno napisali „Nudim Instagram kurs“. Izvini što je tvoj kurs toliko bitan, ima ih hiljadu?

Ali laganim zagrevanjem budućih korisnika i okupljanjem svoje ciljne grupe, oglašivač može postići mnogo više, nego da direktno iznese odmah svoju ponudu. Zato ponekad nije cilj kampanje da gurnemo korisnicima naše proizvode pod nos, već da dođemo do njihovog mejla, da navedemo našu ciljnu grupu da preuzmu neki besplatan uzorak i slično, a sve u cilju da ih polako zagrejemo za naše usluge.

Provucite korisnika kroz prodajni levak na pravi način

Nije sve do kampanje, neke stvari se moraju odraditi i sa adekvatom landing stranom. Kampanja služi samo da dovede korisnika na vaš sajt, da li će se zainteresovati za vaš proizvod zavisi od toga kako ste odradili svoju landing ili prelanding stranu.

Znači potrebno je provući korisnika kroz prodajni levak, zagrejati ga, ubediti ga da mu je od životne važnosti da kupi vaš proizvod. Stranice treba da budu što jednostavnije, da tekst na njima bude čitljiv. Ne sme biti ni monoton, već ga „razbijajte“ sa zanimljivim dizajnom, slikama, podnaslovima… Sve to će uticati na korisnika da se skoncentriše na vašu ponudu, neće biti drugih faktora koji će mu odvući pažnju, samim tim veća je i verovatnoća da će ostvariti konverziju, odnosno kupiti ono što nudite ili učiniti radnju koju tražite ( skinuti aplikaciju, preuzeti besplatne uzorke nečega, itd)!

Mogu da vam pomognem da kreirate savršenu kampanju, ako treba i landing stranu! Šta više mogu da preuzmem čitav ovaj posao umesto vas. Za više informacija, pišite mi na mojoj kontakt strani!              

Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]