Kako kreirati uspešnu nativnu kampanju za vaš sadržaj

by Admin

Bez obzira na to koliko ulažete u upoznavanje svoje publike i pažljivo kreiranje sadržaja, vaša reklamna kampanja neće uspeti ako vaši oglasi nisu angažovani i ako vaše ciljanje nije relevantno.

Nativno oglašavanje postalo je vredno sredstvo u arsenalu oglašivača sadržaja, ali – kao i kod drugih kanala – ono je efikasno samo ako ga primenite na pravi način.

Mnogo toga treba učiniti ispravno, vodeći se sledećim faktorima:

  • Iznajmljivač (veb stranica) izvornog oglašavanja.
  • Odabir pravog sadržaja za kanal.
  • Korišćenje različitih sadržaja za kvalifikaciju publike.
  • Izrada efikasnih oglasa.
  • Ciljanje poput profesionalaca.
  • Merenje i A / B testiranje.

Native Media svakodnevno pokrene na hiljade preporuka sadržaja u formi izvornih oglasa. Evo šta su nas naučile analize tih oglasa usmerenih na mrežu.

Ove preporuke zasnivaju se na oblastima mogućnosti za trgovce – presek ponude i potražnje. Snabdevanje je naznačeno procentom potrošnje širom mreže. Potražnja je označena klikom na klik. (Pretpostavka je da ljudi koji kliknu na sadržaj ukazuju na potražnju.)

1. Odgovaraju razmišljanju izvornog korisnika

Ljudi koji kliknu na nativno oglašavanje nemaju isti način razmišljanja kao korisnici na pretraživačkim i društvenim mrežama.

Korisnici na kanalima za pretragu imaju jasnu nameru – postavljaju pitanje i žele odgovor, bez obzira da li traže informacije, proizvod ili veb adresu onoga šta im se sviđa.

Korisnici na društvenim mrežama traže vesti, preporuke ili sadržaj ljudi, publikacija i brendova koje su identifikovali kao deo svog interesovanja.

Korisnici nativnog oglašavanja imaju drugačiji način razmišljanja – oni žele da istražuju sadržaj ili veb lokaciju jer su spremni da otkriju nešto novo. Kao takav, sadržaj koji ima uspeh kada je u pitanju nativno oglašavanje, često istražuje nove koncepte, zabavlja ili informiše.

2. Izaberite pravu vrstu sadržaja

Analizirali smo četiri vrste sadržaja: (1) kontent marketing, koji uključuje postove na blogovima, portalima ili nekim drugim veb stranicama informativnog karaktera, (2) fotogalerije, (3) video i (4) sve ostale.

Foto galerije i video snimci najveća su prilika za content marketare. Razmislite o testiranju vizuelnog sadržaja za sledeću kampanju.

Vrste sadržaja

3. Koristite drugačiji sadržaj da biste kvalifikovali svoju publiku

Sadržaj koji se oglašava trebalo bi da deluje kao kvalifikator za prepoznavanje publike koju kampanja osmišljava da podrži. Sadržaj će izgledati drugačije zavisno od vaše industrije, a mi vam prikazujemo kako bi to mogli uraditi u ova tri slučaja.

Obrazovanje

Ovi hipotetički nativni oglasi namenjeni su online univerzitetu. Svaki deo sadržaja kvalifikuje korisnike za sledeću fazu u radu.

Ljudi koji kliknu na prvi primer – Ne možete se svađati sa rezultatima kursa u javnom govoru – možda će biti zainteresovani za online obrazovanje.

Drugi primer, Evo kako napredovati u poslu bez napuštanja kuće, stručno kvalifikuje ljude koji žele da poboljšaju ili unaprede svoju karijeru bez fizičkog pohađanja nastave.

Treći primer, Započinjanje karijere u marketingu putem ovog programa, kvalifikuje ljude koji su zainteresovani za dobijanje online diplome.

Finansije

Ovi hipotetički primeri bi mogli da deluju kod hipotekarnog zajmodavca.

Prvi primer, Kako pripremiti svoje finansije za praznike, kvalifikuje korisnike koji su zainteresovani za #zdrave” finansije.

Drugi, 5 stvari koje bi trebalo da znate pre kupovine kuće, kvalifikuje korisnike koji su zainteresovani za vrstu finansijskog proizvoda koji ovaj brend pruža – hipoteke.

Poslednji primer sadržaja kvalifikuje korisnike koji su zainteresovani za kupovinu hipoteke.

Moda

Na kraju, ilustracija potencijalnog nativnog oglašavanje e-trgovine modnog brenda.

Prvi primer, Kako biti srećan svaki put kada otvorite svoj ormar, kvalifikuje ljude koji su zainteresovani za kupovinu nove odeće.

Drugi primer, 6 predmeta koji ćete izbaciti (i čime ih zameniti), kvalifikuje ljude koji žele novi izbor odeće.

I na kraju, Haljine inspirisane modnim pistama počevši od 49 dolara, kvalifikuju potencijalne kupce.

Nije bitno da li sadržaj iza ovih naslova sadrži video, fotogaleriju ili tekstualni sadržaj. Ovi primeri su vezani za svaki korak na putu korisnika do potencijalne kupovine.

4. Izgradite efikasne oglase

Prva tri primera nisu važna ako ne možete privući nečiju pažnju nativnim oglasom.

Kao što je prikazano, većina nativnih oglasa kombinuje naslov i sliku. Video je druga popularna opcija. Native Media prikuplja jedinstvene podatke iz nedeljne analize na hiljade nativnih oglasa kako bi razumeli elemente uspešnih nativnih oglasa. Ali pre nego što zaronimo dublje u prikupljene informacije, želimo da naglasimo da je ključno iskreno nativno oglašavanje. Ako vam naslovi, slike i video zapisi nisu relevantni za sadržaj koji promovišete i nisu relevantni za vaš brend, korisnici će ih sigurno preskočiti.

Ako naslovi i slike vašeg nativnog oglasa nisu relevantni sa sadržajem, publika neće biti zaniteresovana za njega.

Kreirajte kreativne oglase na koje se sa zadovoljstvom klikne, a ne one koji sadrže samo link. Zaronimo dublje u istraživanje.

Naslovi

Uključivanje efikasnih ključnih reči u naslove pruža vašim nativnim oglasima bolju šansu da dobiju veći CTR. Neke od glavnih ključnih reči uključuju „izgled“, „fotografije“ i „suštinu“.

Kako to izgleda u praksi? Evo naslova koji mogu dovesti do visokog CTR-a:

12 novih modnih kombinacija za vaš prolećni ormar

Ovo su najkreativnije diplomske fotografije

Njegova ušteda porasla je 20 puta za godinu dana ovim trikom

Neke ključne reči imaju potencijal visokog CTR-a, ali ih koristi puno oglašavača. Ove ključne reči uključuju “proveru”, “sigurnost” i “ime”. Borba za skretanje pažnje pomoću ovih ključnih reči može biti teška.

Kao i sve što se tiče reklama i sadržaja, performanse će zavisiti od vašeg sadržaja i vaše publike.

Slike

Drugi aspekt dobre nativne reklamne kampanje je slika

Iako se trendovi menjaju, crno-bele fotografije, fotografije bez tekstualnog prekrivanja i fotografije preko ilustracija sada se izdvajaju u masi.

Video

Ulozi su malo veći kod video oglasa jer produkcija može biti skuplja od sadržaja koji se zasnivaju samo na fotografiji ili tekstu.

Da biste maksimalno iskoristili video, razmislite o radnjama koje preferira ciljna grupa kako bi ih uvrstili u završetak video zapisa. To su npr. scene koje prikazuju brak, sklad porodičan život i sve što ga prati je ono što kod publike dobro prolazi…

Nativni video snimci koji prikazuju skladan porodičan život uvek prolaze dobro.

Nisu bitne samo akcije. Karakteristike video zapisa takođe igraju bitnu ulogu. Uključite više muških glumaca, manje emocija, crno-belih scena i isključite hranu.

Ovaj savet koji se zasniva na istraživanju može zvučati kontradiktorno, jer marketari često reaguju na boje, izraze koji se nalaze na vrhu, a i žene glumci se snalaze bolje kada je kreativnost u pitanju. Ali istina je da je stvaralačko zasićenje prisutno, a potrošači postaju imuni na one često preporučene kreativne trendove. Različite karakteristike privlače njihovu pažnju i ističu se u moru sličnog izgleda.

5. Ciljajte kao što nikada ranije niste ciljali

Publika i sajtovi

Marketari imaju tendenciju da pretpostavljaju da poznaju svoju publiku – a i vi takođe, samo ne koristite to tako dobro kao što biste mogli. Pretpostavimo da ne poznajete svoju publiku (ili koje sajtove do njih dopiru) i prepustite podacima da vas vode.

Nemojte pretpostavljati da poznajete svoju publiku. Dopustite da vas naučimo.

Kada počinjete sa novom platformom ili kanalom poput izvornog:

  • Cilj ne treba gledati usko, već široko. Ako možete, nemojte „gađati“ cantar, jer ne donosi samo on rezultate.
  • Dajte sebi nedelju dana da vidite najsvežije statistiku. Ko je odgovorio? Gde su odgovorili? Da li vas iznenađuje pol, lokacija ili interesovanja? Izaberite nekoliko segmenata publike i novih veb lokacija koje ćete testirati na osnovu svojih početnih rezultata.
  • Kako su izgledale vaše kreacije? Da li je svaki naslov, fotografija ili video zapis u skladu sa svakim segmentom publike? Na svakoj lokaciji? Ispitajte različite kombinacije za pravilno postavljanje.
  • Novi sadržaj? Uradite sve ponovo.

Kada započinjete s novom platformom ili kanalom poput Native Media, cilj ne treba da gledate usko, već široko.

Nakon što utvrdite ko je zapravo vaša ciljna publika i gde žele da konzumiraju vaš sadržaj, uzmite u obzir ove druge karakteristike.

Uređaj

Najbolja prilika za marketing koji distribuira sadržaj nativnog oglašavanja postoji na tablet uređajima. Pokušajte sa A / B testiranjem ovog tipa uređaja u narednoj kampanji.

(fotografija) Ciljanje uređajem

Vreme

Pre nego što pređete na vreme, imajte u vidu sledeće – vreme kad treba da „ciljate“ na svoju ciljnu grupu varira u zavisnosti od države do države. Najčešće su vikendi najbolje vreme (oko 19:00) da se dođe do ciljne grupe.

Ciljanje“ po danu u nedelji

Potražnja (CTR) Ponuda (potrošnja%)

Evo preseka od 24 sata. (Iako se čini da rani jutarnji i kasni večernji sati imaju veću prolaznost, ova se analiza zasniva na procentu. Iako je procentna razlika možda velika, broj ljudi koji gledaju mnogo je manji.)

Ciljanje prema doba dana

Potražnja (CTR) Ponuda (potrošnja%)

6. Izmerite i testirajte

Jedini način da se zaista odrede najbolji naslovi, obrasci slika, video sadržaji i vrste sadržaja za vaš brend je testiranje nativnih oglasa.

Prilikom izvođenja testova pridržavajte se ovih pravila:

  • Naslove treba da bude najmanje 40 karaktera.
  • Testirajte devet oglasa sa svakom kampanjom – kombinujte i uskladite tri naslova i tri slike.
  • Neka vaši video zapisi budu kraći od 60 sekundi.

Nativno oglašavanje je drugačija vrsta od one na pretraživačkoj i društvenoj mreži na koju je većina marketara navikla. Ključ je biti otvoren za testiranje novih oglasa, segmenata publike i veb lokacija.

Izgradite sledeću nativnu reklamnu kampanju

Šest zlatnih “pravila” kreiranja dobre nativne reklamne kampanje za sadržaj su:

  • Znati da je ciljna grupa spremna za otkrivanje nečeg novog.
  • Koristiti sadržaj foto galerije.
  • Koristiti teme koje su u skladu sa vašom ciljnom grupom, jer ćete samo tako uticati na njih.
  • Koristiti ključne reči kao što su „izgled“, „fotografija“ i „suština“.
  • Ispitati crno-bele fotografije i fotografije bez teksta i držite se podalje od ilustracija.
  • Koristiti video snimke koji uključuju scene braka i muške glumce, a isključiti hranu.
  • Budite otvoreni kad „ciljate“ segmente publike i veb lokacije.
  • Prilagođavanje nativne reklame tablet uređajima, jer se najviše koriste pri gledanju nativnih oglasa.
  • Postavite oglas vikendom u 19:00 časova.

Lakše je nego što mislite da započnete kampanju kao novopečeni oglašivač – prilagodite svoju poslednju Facebook kampanju nativnom oglašavanju da biste videli kako to ide.

Želite isprobati nativno oglašavanje? Kliknite na OVAJ LINK kako biste otvorili nalog i isprobali svu snagu koju nudi ovaj inovativni način oglašavanja.

button-1

button-1

Preporučujemo

Leave a Comment

* By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.