Kako napraviti balkanski Amazon.com? Brendiranje online prodavnice preko nativnog oglašavanja!

Napravili ste svoju online prodavnicu! Imate dobre proizvode! Sad još samo korisnici treba da čuju za vas.

Bilo da imate samo jedan proizvod ili više, čeka vas najteži deo posla, a to je brendiranje. Odnosno izgradnja prepoznatljivog brenda za koji će korisnici da čuju, da ga povežu sa nečim što je dobro.

U nastavku teksta ćemo vam objasniti na koji način možete doći do što većeg broja korisnika, a da vas marketing pri tom ne košta kao svetog Petra kajgana.

Da li ste čuli za nativno oglašavanje?

S obzirom da se publika već odavno zasitila kalsičnih reklama i banera, naročito onih na društvenim mrežama, ozbiljni igrači uveliko koriste nativno oglašavanje za brendiranje svojih proizvoda.

[crp]

Kao prvo, za mnogo manje novca dolaze do većeg broja korisnika. Drugo, ovakve reklame su prirodne, nisu agresivne, pa ih publika ne ignoriše.

Ako nemate pojma šta je nativno oglašavanje, evo kratkog pojašnjenja!

Da li ste nekad, dok ste listali svoj omiljeni portal, naleteli i kliknuli na ,,preporučeni članak“? Ako jeste imali ste interakciju sa nativnom reklamom. Oglašivač je platio da se na tom portalu nađe njegova reklama, a Native Media platforma je sistem koji ih je povezao.

Za razliku od pop up reklama i klasičnih banera koji maltene smetaju korisnicima i iritiraju ih kada hoće nešto da pročitaju na sajtu ili blogu, nativna reklama nije nametljiva, deluje prirodno, a opet ima veliku moć da privuče ciljnu grupu korisnika.

Nativno oglašavanje vam nudi dva načina za brendiranje online prodavnice

Prvi način

Prosto kreirajte nekoliko kampanja koje će dovesti korisnike pravo na vaš web shop. Znači korisnik će ući na neki svoj omiljeni sajt ili blog, videće vaš baner ( koji ne izgleda kao klasična reklama već kao još jedan koristan članak na sajtu na kojem se nalazi ). Kliknuće na njega i biće prebačen na vašu prodavnicu.

Dalje će malo listati, nešto kupiti, ali što je najbitnije, ima svest da vaša prodavnica postoji i na taj način ste povećali svest o svom brendu. Na ovaj način se svojevremeno reklamirala i kompanija Alibaba i njhov Aliekspres. Tačnije i dalje se tako reklamiraju.

Drugi način

Ovaj način zahteva malo više truda, ali je bolji i delotvorniji. Podrazumeva da preko Native Media platfotme promovišete sadržaj u kojem ćete suptilno oglašavati svoju online prodanvicu.

Jer vidite, cilj nativnog oglašavanja nije samo da nametne nešto korisniku, već da mu pruži neku vrstu vrednosti, kada je reč o brendu koji se reklamira. Kompanija Crutchfield, koja se bavi prodajom elektronike, je to lepo uradila.

Crutchfield je plasirao nekoliko tekstova u kojima upravo daje određenu vrednost, tj korisne informacije korisnicima:

  • Why Subwoofers Blow: Slam, Bang, Pop, and Sizzle (članak o posebnoj vrsti zvučnika i načinu njihovog rada)
  • Keep your eyes on the road with the smartest and safest way to use your iphone in the car (podizanje svesti o opasnostima upotrebe mobilnog telefona tokom vožnje)

U oba teksta su suptilno izreklamirali svoje proizvode, ubacili linkove ka svojoj prodavnici. Onda su te tekstove oglašavali nativnim putem. Privukli su ciljnu grupu potrošača i zagrejali ih da kupe upravo Crutchfield proizvode.

Na ovaj način se korisnik provlači kroz prodajni levak. Zagrevate ga za kupovinu, ubeđujete ga da kupi nešto, dajući mu neke informacije koje će mu biti značajne.

Ovakav sadržaj se može koristiti na više načina, samo je bitno da budete malo kreativni. Recimo ako prodajete odeću, tekstovi tipa: „TOP 10 mini suknjica koje će biti hit ove sezone“ bi odlično prošao.

Prednosti brendiranja preko nativnog oglašavanja

Brendiranjem svoje online prodavnice preko nativnog oglaavanja postižete nekoliko bitnih procesa:

  • Podizanje svesti o brendu – Korisnik koji do sada nije čuo za vas postaje svestan za vaše postojanje. Kada mu zatreba proizvod koji nudite otićiće na Google i potražiti vas.
  • Jeftinije oglašavanje – Potrošićete mnogo manje novca nego na brendiranje kroz društvene mreže, a dobićete i do nekoliko puta više poseta na svom sajtu. Plaćate samo korisnike koji su kliknuli na vašu kampanju, pregledi se ne plaćaju.
  • Prodaja – Naravno, sve ovo se i radi zbog bolje zarade. Veći broj poseta, znači i veći broj porudžbina, mada ovaj faktor ponajviše zavisi i od kvaliteta vaših proizvoda ili usluga.
  • Publika – Targetirate isključivo one korisnike koji su vaša ciljna grupa potrošača. Ne trošite svoj budžet na publiku koja nije zainteresovana za vaše proizvode.

Šta ako ste tek početnik u nativnom oglašavanju

Nikakav problem! Možete me kontaktirati preko ovog linka i objasniću vam sve korak po korak. Evo nekog opšteg pojašnjenja:

Za početak potrebno je da kreirate profil oglašivača na Native Media. Uplatite svoj budžet za oglašavanje (min. 25 evra), a zatim kreirate svoju prvu kampanju.

Prilikom kreiranja kampanje unosite neke osnovne podatke. Za početak sliku i naslov svoje kampanje, zatim link do vaše prodavnice ili sadržaja, lokaciju gde želite da se kampanja prikazuje, kao i cenu klika (koliko plaćate svaki put kada neko klikne na kampanju). Cene klika zavise od države u kojoj se oglašavate i možete ih videti u našem Native Media cenovniku. Cene nisu fiksne, možete ih smanjiti ili povećati ako želite da se istaknete u odnosu na druge oglašivače.

Native Media će vašu kampanju plasirati na sajtove svojih izdavača (portali i blogovi sa kojima sarađujemo). Ima ih na stotine i svi su odlično posećeni. Sve ukupno nekoliko stotina hiljada ljudi može videti našu kampanju na dnevnom nivou.

Za kreiranje kampanje možete koristiti i neke naprednije filtere. Recimo Crnu i Belu listu preko kojih možete da odredite na kojim sajtovima će se prikazivati vaša kampanja. Tako možete da odredite samo sajtove sa kojih ste imali najviše poseta.

Dobra je i opcija Retargeting koja vam omogućava da se kampanja prikaže korisniku koji je već imao interakciju sa njom, tj već je nekad kliknuo na nju i posetio vašu online prodavnicu. Kod brendiranja online prodavnice, poželjno je koristiti Retargeting.

Zaključak

Nativno oglašavanje ne koriste samo brendovi za koje tek treba da se čuje. Koriste ga i neke popularne komanije, kao što je Netfliks, Dell, Mercedes, Nutela, Audi… Konkurencija nikad ne spava i jaki brendovi takođe moraju da se ističu.

Zahvajujući nativnom oglašavanju, neke manje start ap kompanije, kao što je Dollar Shave Club su zaradile milione. I vi možete biti jedan od njih, samo ako brendirate svoju prodavnicu na pravi način, koristeći prave alate.

Našu podršku na Native Media čine ,,živi operateri“, ne šaljemo automatizovane ogovore, nemamo robote koji odgovaraju na najčešće postavljana pitanja. Svakom od vas će se javiti neko od naših kolega, dobićete dodatne informacije ili ćemo vas uputiti detaljnije ako ste tek početnik.

Kontaktirajte nas na Mesindžer ili preko kontakt strane.

Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]