Kako nativnim oglasom možete pomoći u širenju nacionalne svesti o preventivnim pregledima?

by Tijana S.
Vreme čitanja: 2 minuta

Od 2012. godine nativno oglašavanje je, na globalnom nivou, postepeno raslo da bi danas postalo dominantan vid reklamiranja na internetu. Ovo je postao zvanični podatak kada je 2017. godine čak 60% oglasa na internetu bilo nativno. Zbog toga ne treba da nas čudi da su i zdravstveni centri počeli da koriste ovakav vid oglašavanja na internetu ne bi li probudili svest kod ljudi da idu na preventivne preglede za teške bolesti, kao što je npr. rak dojke kod žena.

Naime, neprofitna organizacija iz Dalasa, Teksas, koja brine o zdravlju žena Susan G. Komen for the Cure je u saradnji sa marektinškom agencijom Ad Council prošle godine napravila fenomenalnu saradnju. Statistika SAD kaže da žene crne rase imaju čak 40% više šanse da obole od raka dojke od ostalih rasa. Pomenuta neprofitna organizacija je rešila da na moderan način digne svest o preventivnom pregledu žena. Oni su napravili nativni oglas.

Zašto baš nativni oglas?

Jer je jedino takav vid oglašavanja prirodan, tj. ne deluje kao plaćena reklama, već se uklapa u sadržaj internet stranice gde se nalazi. Usput, on deluje kako sastavni deo sajta, pa mnogi ga otvore ni ne znajući da je u pitanju oglas. To se organizaciji Susan G Komen najviše svidelo, jer su znali da postavljanjem oglasa o preventivnom pregledu na društvenim mrežama, deljenem flajera ili plaćanjem prostora na internetu ne bi li ga postavili u vidu klasične reklame, neće doneti željeni broj žena na pregled.

Kako se nativni oglas sastoji od zanimljive ilustracije i naslova koji budi emocije kod publike, tim ljudi iz pomenute organizacije je to iskoristio. Oni su postavili fotografiju sa četiri srećne žene i stavili naslov „ Koliko dobro poznajete vaše ‘devojke’?“

Uz to je bio i kratak opis: „Ne tvoja najbolja drugarica, već tvoje grudi. Idi na sajt (YourGirls.org) i spreči najgore.“

Ovo je fenomenalan primer kako zdravstveni centri mogu da dignu svest kod nacije o preventivnom pregledu za bilo koju bolest. Prema tome, ako ste doktor ili član neke zdravstvene organizacije, a pri tome niste zadovoljni odzivom ljudi na pomenute preglede, napravite nativnu reklamu koja će sigurno doći do mnoštva osoba kojima je pregled i te kako potreban.

Kako da napravite nativni oglas?

Najmanji ulog za ovakav vid oglasa je 10 evra. Sami birate tematiku sajtova na kojima će se oglas nalaziti. Sa nativnom oglasom zaboravite na Adblok kojima je mnogima uključen dok surfuju internetom, a sve zbog iritirajućih reklama. Kod nativnih oglasa nema AdBlok-a. On je uvek i svuda vidljiva na jedan prijatan i interesantan način, privlačeći publiku da klikne na njega.

Put do nativnog oglasa je jednostavan i sastoji se od samo tri koraka:

  • Registrujte se na našoj platformi www.nativemedia.rs
  • Postavite svoj oglas koji ste napravili po našim upustvima
  • Sačekajte da se reklama odobri
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x