Kako otvoriti Instagram poslovni profil

Instagram je jedna od društvenih mreža koja svakodnevno dobija na popularnosti. Pozicionirana je visoko na lestvici po broju korisnika, a instagram profil je nešto što je pod „must have“ (neophodno) današnjice. Zbog svega toga je bitno da se i vaše poslovanje nađe na njemu i to ne u bilo kakvoj formi, već isključivo kao poslovni profil.

Instagram profil se lako otvara

Svaki profil na pomenutoj društvenoj mreži je prvo privatan. Od vas zavisi da li ćete ga pretvoriti u poslovni profil ili ne, tj. da li ćete ga koristiti za vaše poslovanje ili lično zadovoljstvo.

Otvaranje Instagram profila je veoma lako. Skinite aplikaciju sa Google Playa ili App Store. Sve što treba je uneti e-mail adresu, broj telefona ili Facebook profil i izabereti lozinku koju ćete koristiti. Ako ga otvarate uz pomoć svog Facebook profila, Instagram će automatski povući vaše ime (s kojim ste upisani na Facebooku), dok preko telefona ili e-maila to morate učiniti sami. Potom stavite svoje korisničko ime (koje ne može biti duže od 30 karaktera).

Instagram profil facebook

Čim uđete na Instagram profil aplikacija će vam pružiti mogućnost da se povežete sa svojim kontaktima (sa e-maila i Facebooka) koji takođe koriste ovu aplikaciju. Ovaj korak će biti moguć čak i ako se niste na Instagram prijavili putem Facebooka, ali aplikaciju za Facebook imate instaliranu na telefonu. Takođe, pružiće vam se mogućnost da povežete svoj Instagram i Facebook profil. Ova opcija nije obavezna, već njihovo spajanje isključivo zavisi od vas.

Instagram profil nije isto što i poslovni profil

[crp]

Razlika je ogromna i nepremostiva, pa upravo zbog toga treba da pazite gde koji koristite. Prosto, ne možete profil čije su opcije namenjene za ličnu upotrebu koristiti u poslovne svrhe, ako želite da iskoristite sav potencijal Instagrama.

Mnogi su na društvenoj mreži Instagram prepoznali ogromne potencijale da unaprede svoje poslovanje. Neka „manja“ imena su postala prepoznatljivija baš zahvaljujući Instagram opciji – poslovni profil. Uz pomoć ove opcije biće vam na raspolaganju čitav niz alata, koji će vam pomoći da još bolje na ovoj društvenoj mreži predstavite svoje poslovanje.

Koje opcije pruža Instagram poslovni profil?

Pruža vam mogućnost praćenja analitike profila. Uz pomoć nje ćete upoznati svoje pratioce, tj. saznaćete njihovo godište, pol, lokaciju, zanimanje itd. Videćete koliko ljudi uđe na vaš profil u toku jedne sedmice i još mnogo toga. Baš ta analitika vam pomaže da lakše targetirate (označite) oglas prema interesovanjima vaše ciljne grupe.

Takođe, korisnicima poslovnih profila omogućeno je da svaku objavu mogu pretvoriti u oglas, ali i mogućnost da ih pratioci i svi koji su zainteresovani za njihove proizvode/poslovanje lakše kontaktiraju. Naime, na stranici profila ima opcija „Contact“ (kontakt) koja pruža zainteresovanima da lakše stupe u vezu sa vama ili im daje mogućnost da saznaju više o vama.

Svakom vlasniku biznis profila je sigurno najzanimljivija opcija „Promote“ (promocija). Uz pomoć nje vaša objava se plasira na sam vrh novosti vaših dragih pratioca.

Kako da od Instagram profila napravite poslovni profil?

Prvo otvorite privatan profil, a potom ga prebacite u poslovni.

Odete u Settings (podešavanje) gde ćete videti novu opciju „Switch to Business Profile“ (Prebaciti u poslovni profil). Pritisnite „Continue“ (nastaviti) i videćete niz opcija, a neke od njih su: dodavanje broja telefona, e-mail adrese, lokacije vaše firme, povezivanje sa drugim društvenim mrežama (Facebook, Twitter, Tumblr, Ameba i OK.ru).

Instagram poslovni profil

Instagram će sam prepoznati na kojoj Facebook stranici ste administrator i tako će vam dati mogućnost da povežete svoj profil sa njom. U slučaju da ste administrator na više stranica, treba samo da izaberete s kojom od njih će profil biti povezan.  Kad popunite sve što se od vas traži i što želite, pritisnete opciju „Done“ (završeno) i kreirali ste vaš poslovni profil.

poslovni profil statistika

Vaš pohod na Instagramu može da počne

Kada ste odradili sve gore navedene korake postali ste član jednog modernog tržišta – Instagram tržišta. Da bi vaš poslovni profil privukao pažnju morate koristiti kvalitetne fotografije ili vizuale. Uz svaki post treba da stoje odgovarajući hashtagovi (oznake), a idelan broj istih je od 10-15, jer uz pomoć njih će vas pronaći vaša ciljna grupa. Nemojte zaboraviti tzv. geotargiranje, jer ćete njime privući ciljnu grupu sa lokacije koja je u sferi vašeg poslovanja.

Obavezno imajte interakciju sa ljudima koji vas prate kroz komentare, poruke, pa čak i lajkovanjem (sviđanjem) njihovih postova ili tagovanjem (označavanjem) nekog od njih na vašim.

Na kraju, da bi vaša Instagram avantura bila uspešna, treba da znate još i to da je veoma bitno da ste na njemu aktivni svaki dan zbog algoritma koji koristi ova mobilna aplikacija. Ako već ne objavljujete post (objavu) svakodnevno, onda budite u kontaktu (kroz poruke ili komentare) sa svojom publikom.

Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]