Kako poboljšati prodaju putem nativnog oglašavanja

Digitalni svet je preplavljen informacijama sa svih strana, tako da ljudi nemaju dovoljno vremena da sve to prate. Obraćaju pažnju na sadržaje koji su najviše u skladu sa njihovim interesovanjima i potrebama. Reklame najčešće doživljavaju kao smetnju i dosadu, kao uzaludno potrošeno vreme. Zato ljudi sve više koriste programe ad block da ne gledaju reklame.

Onda kako da promovišete svoj brend? Kako podstaknuti korisnike da gledaju vaše reklame? Postoji jedan jedini odgovor na ova pitanja. Jednostavno ulaganjem u nativno oglašavanje koje postaje sve popularnije u svetu marketinga.

Verujte da ljudi gledaju nativne reklame

Nativne reklame su drugačije od običnih reklama i banera. Korisnici ih ne blokiraju, jer su usklađene sa sadržajem sajta i platformom. Imaju zabavan i edukativan sadržaj prilagođen potrebama i željama ciljne grupe. Nativne reklame su kreativan način da promovišete produkte, da povećate interesovanje i želju korisnika za kupovinom.

Ako koristite nativno oglašavanje na pravi način, verujte da će vam ono povećati prihode od promovisanja. Verovatno se pitate kako? Vil Hezvel, menadžer razvoja u poslovanju, navodi 8 načina kako da pokrenete uspešnu nativnu kampanju.

1. Izaberite pravu platformu za nativno oglašavanje

[crp]

Pre početka kampanje dobro istražite web sajtove izdavača gde biste mogli da postavite nativne reklame. Važno je da se sadržaj reklama poklapa sa sadržajem platforme izdavača. Pogledajte cenu koja se traži.

Razmislite o sajtu gde je vaša ciljna publika aktivna. Ako ne plasirate sadržaj pravim korisnicima, onda će vaša nativna kampanja imati manje rezultate.

2. Ispričajte priču

Posle biranja platforme pređite na kreiranje sadržaja. Imajte u vidu da vi niste u centru pažnje, odnosno ne treba da se hvalite svojim brendom. Glavni cilj promovisanja je da se privuče što veći broj poseta na sajt. Kako da to uradite, a da ne budete nametljivi publici?

Odgovor je u tome da treba da ispričate priču koja nosi poruke brenda, dovoljno vredne i značajne za publiku. Tek na kraju reklamnog sadržaja uputite korisnicima jak poziv na akciju (call to action), kako biste ih motivisali da posete vaš sajt. Tako je mnogo bolje da se publika poveže sa vašim produktima.

3. Stavite poziv na akciju (call to action, CTA)

Bez poziva na akciju publika neće moći da poseti vaš sajt. A kako onda očekujete da prodate proizvod? Poziv na akciju upućuje zainteresovane korisnike na web adresu gde mogu da se bolje upoznaju sa vašim brendom. To uslovljava uspešnije povezivanje sa brendom, a samim tim posetioci imaju veću želju za kupovinom.

Ako želite, možete i da nagradite korisnike koji su se odazvali vašem pozivu. Na primer, da im pružite mogućnost da se besplatno registruju na sajt, da skinu besplatno neki sadržaj, recimo kalendar ili nešto drugo.

Pročitajte: 4 strategije za kreiranje efektnog poziva na akciju (call to action)

4. Pripremite sajt za posete korisnika

Veoma je bitno da vaše web stranice funkcionišu optimalno. Treba da uradite optimizaciju svih elemenata na sajtu kako bi se dobro kotirao na Googlu. Tako ćete privući veći broj poseta, ali i takođe, korisnici treba da bez lutanja nađu ono što im je potrebno.

5. Budite dosledni u svojoj viziji brenda i kupaca

Razmislite o identitetu brenda i njegovoj viziji. Šta želite da postignete njegovim promovisanjem? Šta je važno za vašu ciljnu publiku? Fokusirajte se na to kako da prilagodite reklamni sadržaj identitetu brenda i ciljnim korisnicima.

Daćemo vam jedan primer. Kompanija obuće Puma je kreirala sa sajtom Rifajneri 29 takav reklamni sadržaj koji promoviše viziju njihovog brenda o vrednosti fitnesa i načinu zdravog života. Saradnja sa Rifajneri 29 je bila uspešna zato što su plasirali takvu reklamu koja inspiriše publiku da živi sa stilom i zdravim navikama. Puma je baš ciljala na takvu publiku da se poveže sa njihovim brendom.

6. Uskladite svoje reklame sa sadržajem platforme izdavača

Korisnici koji posećuju sajt, očekuju da pročitaju određeni zanimljiv sadržaj. Ne bi valjalo da drugačijim sadržajem svojih reklama ometate i nervirate publiku. Zato obratite pažnju na web okruženje i pokušajte da uklopite svoju reklamu da izgleda sasvim prirodno, odnosno da se utapa u sadržaj platforme izdavača.

7. Budite strpljivi

Nemojte se razočarati ako budete u startu neuspešni. Naoružajte se strpljenjem jer rezultati ne dolaze preko noći. Objavite reklamu i sačekajte da vas publika primeti. Probajte drugačije marketinške strategije, pratite trendove i inovacije u digitalnom svetu.

Ponavljanje je ključ uspeha, tako da više puta objavljujte reklamu. To može da bude niz pisanih članaka, slika ili video klipova koji će na optimalan način promovisati vaš brend.

Zapamtite tri stvari kada kreirate nativnu kampanju:

  • budite kratki i jasni;
  • uputite jak poziv na akciju;
  • ponavljajte.

8. Nađite formulu za uspeh i uhvatite se za nju

Kada kreirate nativnu kampanju, nemoguće je da izbegnete greške. One su zapravo smernica za vas kojim metodama bi valjalo poboljšati rezultate marketinga. Učite na greškama, eksperimentišite sa različitim načinima i sredstvima reklamiranja. Kada pronađete svoju formulu za uspeh, onda se uhvatite za nju.

Imajte u vidu navedene načine kako da poboljšate prodaju pomoću nativnog oglašavanja. Ukoliko primenite naše savete i ideje, vaša nativna kampanja biće jako uspešna. To uslovljava bolju prodaju, povezanost sa ciljnom publikom i dugo trajanje na tržištu.>

Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]