Kako povećati prodaju vaše ONLINE PRODAVNICE?

by Tamara
Vreme čitanja: 5 minuta

Moderni načini trgovine podrazumevaju da imate svoju online prodavnicu, odnosno web shop. Online prodavnica ima mnogo prednosti u odnosu na tradicionalne prodavnice.

Prvo, rentiranje lokala za vašu prodavnicu je jako skup trošak. Ako želite da budete primećeni, tražićete lokal na dobroj lokaciji, što znači da će vam troškovi rente biti mnogo veći. Tu su i dodatni troškovi popit struje, grejanja i ostalih komunalija. Da ne govorimo o tome kako se često dešava da se vlasnici lokala uobraze, pa vam iz čista mira podignu cenu rente jer smatraju da vam posao ide dobro i da možete da priuštite poskupljenje.

Kod online prodavnice nemate ovih problema. Veće ulaganje je potrebno samo na početku, dok angažujete nekog da vam napravi sajt za prodaju. Ako ste malo veštiji, možete ga napraviti i sami. Za više informacija pročitajte tekst Kako napraviti online prodavnicu?

online prodavnica

Druga prednost jeste u tome što su svi vaši kupci online. Dokazano je da većina ljudi prvo gugla na internetu kada želi nešto da kupi i na taj način dolazi do željenih informacija. Masu ljudi, pogotovo muškarce, mrzi da šeta od radnje do radnje i više vole da nađu sve što im je potrebno online i odrade kupovinu iz fotelje… Da sve završe iz svoje kuće, bez izlaska napolje.

Takođe, online prodavnica je dostupna ljudima iz cele države, pa i šire. Možete živeti u Nišu, a imati kupce iz Novog Sada. Naravno, kada nudite samo robu u svom lokalu, vaši kupci će biti samo vaši sugrađani, i broj ljudi kojima je dostupna vaša roba je mnogo manji.

E, sad, postoji jedna začkoljica: napravili ste online prodavnicu, ali niko još uvek ne zna za nju. Da bi ste povećali prodaju, potrebno je da što više ljudi sazna da postojite. Najbolji način za to je nativna reklama.

Kako da što više ljudi sazna za vašu online prodavnicu?

Da bi ste započeli svoju nativnu kampanju i time osigurali da što veći broj ljudi sazna za vašu online prodavnicu, potrebno je da napravite profil na Native Media platformi KAO OGLAŠIVAČ. Profil možete napraviti preko ovog linka.

Registracija je jako prosta. Kada kliknete na link videćete plavo ,,dugme“ na kojem piše OTVORITE NALOG ODMAH. Otvoriće vam se jednostavan upitnik koji treba popuiniti. Unesite korisničko ime, definišite lozinku, na padajućem meniju odaberite da želite da budete oglašivač, zatim vaše ime i prezime, adresu, broj telefona, e mail i državu u kojoj živite. Čekirajte da se slažete sa ulovima korišćenja. U polju ispod ubacite link do vaše online prodavnice, a možete ubaciti i logo ako imate.

Kada završite sa popunjavanjem profila, kliknite na REGISTRUJ SE. Zatim će vam stići aktivacioni link na vaš mejl, na koji ćete kliknuti i nakon što uđete na svoj profil, vaša registracija je kompetirana. Sada možete kreirati svoju reklamu.

Kreiranje reklame, koja ne izgleda kao reklama

Nativna reklama u prevodu znači ,,prirodna“. Dakle prirodno se uklapa u sadržaj na internetu i nije napadna i dosadna kao standardne reklame.

Reklama će biti prikazana isključivo vašoj ciljnoj grupi. Na primer, ako prodajete male kućne aparate, reklama će biti okačena na sajtovima i blogovima koji se bave srodnim temama. To mogu biti teme vezane za uređenje doma, pokućstvo, kulinarstvo i slično. Ovakve sajtove posećuju osobe koje su u fazi opremanja svog doma ili osobe koje vole da kuvaju pa će im možda zatrebati neki koristan aparat poput miksera, pekača, blendera…

promovisati

Tada će ugledati vašu reklamu. Reklama može biti stadardnog tipa:

  • Najkvalitetniji kućni aparati.
  • Kupite dobar kućni aparat za pristupačnu cenu, i slično.

Međutim vaša reklama može biti i malo drugačija:

  • Tražite adekvatan poklon za Mladence ili svadbu? Ovaj poklon je dugotrajan i koristan.
  • Kako da sebi olakšate rad u vašoj kuhinji? Sremanje ručka je lakše i brže uz ove aparate.

Ovakvi tekstovi su primamljiviji čitaocima, pre svega jer deluju kao još jedan tekst na sajtu na kojem se nalaze. Čitaoci nisu ni svesni da se radi o reklami. Kada neki čitalac klikne na ovu reklamu, biće prebačen na vašu online prodavnicu.

Budimo iskreni, reklame su dosadne i često okrećemo glavu kada ih vidimo, bilo na netu, bilo na televiziji ili u novinama. Ali kada naiđete na tekst koji obećava neku korisnu informaciju ili rešenje problema, rado ćete kliknuti na naslov, nesvesni da se radi o reklami i na taj način će čitaoci dobiti informaciju o vašim proizvodima.

Kada je reč o samom kreiranju reklame, nije ništa komplikovano. Dovoljno je samo da definišete ciljnu grupu na osnovu lokacije, uređaja sa kojeg pristupaju internetu, i jezika. Bitno je još odrediti i:

  • Ključne reči – u našem primeru sa malim kućnim aparatima, ključne reči bi bile: mali kućni aparati, blenderi, mikseri, kuvala, kuhinjski aparati, itd
  • Kategorija – birate kategoriju sajtova na kojima će se pojaviti vaša reklama. U ponudi je sedam kategorija : Lepota i zdravlje, Lifestyle, News portali, Kulinarstvo i ishrana,  Estrada i zabava, Film i TV, Sport i Fitness. Koju ćete kategoriju doabrati zavisi od proizvoda koje prodajete. Uzmimo ponovo za primer male kućne aprate. U tom slučaju, adekvatne su kategorije Lifestyle i Kulinarstvo i ishrana.

U svakom trenutku se možete obratiti operaterima iz Native Media, ako vam zatreba pomoć ili ako nešto ne budete umeli nešto da uradite. Možete im pisati preko mejla [email protected] ili preko Native Media Facebook stranice. Odgovaraju u najkraćem mogućem roku.

U suštini nema potrebe da brinete. Nije ništa komlikovano i imate samo nekoliko polja koja treba da popunite. Kada sve završite, reklama će se pojaviti na sajtovima izdavača koji rade za Native Media.

kako promovisati

Kako funkcioniše plaćanje nativnih reklama?

Pre nego što kreirate svoju reklamu, potrebno je da uplatite određeni iznos novca na Native Media platformu. Minimalna suma za ulaganje je 25 evra. Novac možete uplatiti preko kartice ili PayPal naloga.

Svoju reklamu plaćate po ,,kliku”. Cena klika zavisi od države u kojoj se reklamirate. Kompetan cenovik možete videti na ovom linku.

Na primer, želite da reklamirate svoju prodavnicu na području Crne Gore i uložili ste minimalnih 25 evra u oglašavanje! Cena klika za Crnu Goru je 1,8 euro centi. Svaki put kada neko klikne na vašu reklamu, prebacuje se automatski na vašu online prodavnicu, a sa uloženih 25 evra se skida 1,8 euro centi… I tako sve dok ne istrošite svojih 25 evra. Nakon toga možete uložiti novu sumu u oglašavanje.

Zaključak

Nativna reklama vam omogućava da što veći broj ljudi sazna za vašu online prodavnicu! Imajte na umu da veliki trgovinski lanci već uveliko koriste nativno oglašvanje i ako ne odreagujete na vreme, konkurencija će vas potući.

Zato napravite svoj profil kao OGLAŠIVAČ na Native Media već sada i započnite odmah svoju nativnu kampanju.

Preporučujemo

Leave a Comment

* By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.

1 comment

Natasa May 20, 2020 - 5:52 pm

NAJLEPŠE VAM HVALA ZA SVE TEKSTOVE KOJE STE NESEBIČNO NAPISALI 🙂

Reply