Kako privući nove i lojalne klijente i poboljšati poslovanje?

by Sanja I.
Vreme čitanja: 2 minuta

Svesni smo da je dobar sadržaj osnovna stavka kada je vezivanje sa potencijalnom publikom u pitanju. Ono što čitaoci vole je prvenstveno pružanje informacija i poverenje. Kada jednom steknu poverenje u vas znajte da imate velike šanse da svoje poslovanje podignete na viši nivo.

Kako se na pravi način povezati sa publikom?

Reklama je ono što publiku prvo zainteresuje. Ali… Nije svaka reklama efektna. Šta više, neke su toliko napadne da ih čitaoci izbegavaju na razne načine. Ono što kod publike budi emociju jeste interesovanje za njihove želje i potrebe, i tu najveću ulogu igra sadržaj. Međutim, sadržaj treba da se predstavi i širem auditorijumu a to je najbolje izvesti uz nativnu reklamu.

Kako funkcioniše nativno oglašavanje?

Nativno oglašavanje omogućava kompanijama da postavljaju relevantan sadržaj o svojim proizvodima i uslugama na platformama koje posećuje njihova publika. Nativno oglašavanje je način da se izbegne takozvani “ad blindness”, a istovremeno da se prida važnost publici. Ako se previše fokusirate na sebe budite sigurni da se to publici neće dopasti. Kada kreirate nativni oglas predstavite ono što možete učiniti vi za vašu publiku, a ne na ono što vaša publika može učiniti za vas.

Ono što je takođe bitno jeste to da se nativna reklama uklapa u dizajn sajta na kome se nalazi, ostavljajući tako utisak da je deo istog. Publika u većini slučajeva ne shvata da je u stvari u pitanju reklama, ali tražeći informacije o svom problemu ili savet za isti, sigurno će kliknuti na istu jer ste odličnim sadržajem upravo ostvarili dobru konekciju sa ciljnom publikom.

Koje su prednosti nativnih reklama i kako do njih?

Publika reaguje na nativne oglase mnogo više nego na banere ili ostale vidove tradicionalnog oglašavanja. Vaša reklama je uvek vidljiva na jedan zanimljiv način i to na sajtovima koji su posredno ili neposredno povezani sa vašim poslovanjem, a birate ih sami.

Da bi ste svoj brend predstavili na jedan nenametljiv, ali efektan način, potrebno je da uložite manje nego na neki drugi vid reklame. Najmanji ulog je svega 10 evra. A sama prijava i postupak je vrlo jednostavan:

  • Prijavite se na našu platformu www.nativemedia.rs
  • Napravite reklamu po našim upustvima
  • Sačekajte da se relama odobri

Nativna reklama vam može pomoći da poboljšate prodaju. Sve dok to radite ispravno, budite sigurni da ćete privući nove i lojalne klijente i doprineti uspehu vašeg poslovanja.

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x