Kako svoj mali biznis najlakše predstaviti na tržištu?

by Sanja I.
Vreme čitanja: 2 minuta

Nativno oglašavanje je nešto o čemu se poslednjih godina mnogo priča. Vlasnici malih biznisa ulažu i vreme i novac u ovaj vid marketinga i to na veliko zadovoljstvo. Poslednjih godina zaživelo je i kod nas, ne toliko kao u ostalim zemljama sveta, ali na veliku radost i oglašivača i izdavača koji su prezadovoljni ovom vrstom oglasa. 

Šta je nativni oglas? 

Nativni oglas je oblik plaćenog oglasa koji je dizajniran tako da se uklapa na web lokaciji na kojoj se nalazi. Sigurno ste do sada mnogo puta naišli na nativni oglas, a da niste znali da je u stvari u pitanju plaćena reklama. Nastavili ste da čitate sadržaj sa velikim interesovanjem. Upravo je to glavni ilj nativnog oglašavanja. Prirodan i nenametljiv spoj sa ciljnom publikom.

Kako iskoristiti nativno oglašavanje kada je u pitanju mali biznis?

Već smo ustanovili da nativni oglasi bolje “rade” nego tradicionalni i da publika bolje reaguje na njih. Kako koristiti nativno oglašavanje da bi plasirali svoje malo preduzeće na tržište?  Kupovina vaših proizvoda, širenje svesti o vašem brendu/preduzeću, sticanje novih korisnika vaših usluga… Sve su ovo bitne stavke za vaše poslovanje. Važno je znati da sve to možete dobiti putem nativnog oglašavanja. 

Pre nego što se upustite u nativno oglašavanje imajte na umu sledeće: 

  • Proučite svoju ciljnu publiku kako bi ste se prilagodili onome što im se dopada 

Kroz kvalitetan sadržaj ponudite im rešenje za njihove probleme, dajte im korisnu informaciju koju već dugo traže na internetu, dajte im neki savet koji će im biti koristan… Upoznajte svoju ciljnu publiku kako bi znali kakav sadržaj da im plasirate. 

  • Počnite sa jednom plaćenom reklamom, pa povećavajte kako bolje upoznajete svoju publiku 

Bitno je da redovno ažurirate sadržaj svog bloga. Za početak možete platiti reklamu za jedan od postova. Kada naviknete publiku na kvalitet svog sadržaja i kada shvatite šta je to što im se dopada, možete polako povećati investiciju u nativno oglašavanje. 

  • Trudite se da zadržite već stečenu publiku 

Da bi se klijenti stalno “vraćali” potrebno je da im stalno nudite nešto novo. Uz stalno ažuriranje bloga i praćenje analitike, videćete šta je to što ih uvek zadrži, pa se shodno tome usredsredite na to. Publika će vam platiti svojom lojalnošću, što je najbitnije od svega. 

Kada su troškovi u pitanju,  ulaganje u nativno oglašavanje se višestruko isplati. Na našoj platformi, najmanji ulog je samo 10 evra, a ceo postupak je gotov u tri koraka:

  1. Registrujte se na www.nativemedia.rs 
  1. Napravite oglas prema našim upustvima 
  1. Sačekajte da se oglas odobri 

Uđite u svet nativnog oglašavanja. Može mnogo da učini za vaš mali biznis ako se pravilno koristi.

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x