Kako uspešno voditi Facebook stranicu

Facebook stranica vam može pomoći oko vašeg poslovanja.

Zašto? Zato što većina vaših potrošača ,,živi online”, odnosno provodi mnogo vremena na internetu, pogotovo na društvenim mrežama. Tako da je krajnje vreme da i vaš biznis preselite na Fejs.

Kao prvo, za posao vam je potrebna reklama. Fejsbuk stranice su besplatne, a ovo je jedna od najboljih opcija za reklamiranje.

Uspešnim vođenjem Facebook stranice, razvijate svoj biznis.

Trikovi za uspešno vođenje Facebook stranice

Potencijalni kupac ili korisnik će vas najpre potražiti na društvenim mrežama, ali da bi se zainteresovao za vas, morate ga privući dobrim sadržajem svoje stranice.

[crp]

Kao prvo okačite slike svojih proizvoda. Tekst je ključan faktor. Sliku svakog proizvoda neka proprati tekst koji govori zašto je baš taj proizvod dobar, jer  ciljna grupa potrošača dolazi prvenstveno zbog informacija.

Možete staviti i cenu, mada mnogi administratori stranica to izbegavaju, da bi posetioci pitali u komentarima za cenu. Veliki broj ljudi ne gleda u komentare, da vidi da li je neko već pitao koliko košta proizvod, nego odmah pitaju ,,Cena?”. To ume da bude malo iritantno, ali vama svakako ide u prilog, jer povećava vidljivost vaše objave.

Šta više, poželjno je da na neki način pozovete fanove da komentarišu vašu sliku, jer time podižu objavu. Pitajte ih da li im se dopao proizvod, koji im je omiljen, itd.

Poslovna Facebook stranica, nije isto što i privatni profil. Dakle, skoncentrišite se na promociju vaših proizvoda. Aktuelna dešavanja u društvu i politici, emotivne citate koji nemaju veze sa vašom firmom i muziku sa ,,Jutjuba“, objavljujte sa privatnog profila.

Poslovna stranica nije isto što i vaš lični profil na Facebook-u. Zato vodite računa šta objavljujete.

Kako povećati broj fanova na Facebook stranici?

Ko ima malo mašte i kreativnosti, lako će se pozabaviti sadržajem svoje stranice. Glavni problem je privući što više ljudi.

Danas možete kupiti Facebook stranicu sa određenim brojem pratilaca, ali predlažemo da se upustite u izazov i sami prikupite svoje fanove.

Za početak prvo pozovite svoje prijatelje da vam lajkuju stranicu.

Dalje … ljude prvenstveno privlače lepe slike.  Najbolje je angažovati profesionalnog fotografa, ali ako nemate dovoljno novca, ne mari. Uz malo truda i vi sami možete napraviti lepe slike svojim telefonom. Na internetu ima mnogo besplatnih platformi za obradu slika kao što je CANVA. Većina malih preduzetnika samostalno obrađuju svoje fotografije, tako da slike za stranicu nisu neki veliki problem.

Vaša stranica će svakako privući ciljnu grupu potrošača, ali kako privući potencijalne potrošače ( one koji još uvek nisu svesni da im treba vaš proizvod ? To možete uraditi edukativnim sadržajem.

Poželjno je uložiti nešto novca u reklamiranje na Facebook-u.

Na primer, ako prodajete prirodnu kozmetiku za lice, objavite ponekad praktične savete za negu kože. To će za početak privući ljude koji imaju prioblem sa licem ili koji mu posvećuju dodatnu pažnju. Na stranici će videti vaše proizvode kao rešenje za svoj problemo i eto vam novih kupaca.

Uložite malo u svoj biznis! S vremena na vreme platite Fejsbuk reklamu, kako bi vaše objave videli i ljudi koji vam nisu lajkovali stranicu. Reklame nisu skupe, možete povećati vidjlivost za nekih deset dolara, pa i manje. Naravno, koliko para, toliko muzike, što je veća objava to će je više ljudi videti, samim tim, više ljudi će i lajkovati vašu stranicu. Ali dobro je što cena nije ograničena, već i za minimalni novac možete kupiti efikasnu reklamu.

Privucite fanove preko nagradnih igara

Nagradne igre su odličan način da se privuče što veći broj fanova. Samo je potrebno napraviti dobar koncept. Kao nagradu ponudite neki od svojih proizvoda ili usluga, to za vas verovatno nije neko veliko ulaganje.

Koncept nagradne igre je jako bitan. Uglavnom se koristi sličan sadržaj:

  • Učesnici treba, kao prvo, da lajkuju stranicu.
  • Potrebno je da pozovu nekoliko ljudi da takođe lajkuju stranicu ili da taguju dva, tri prijatelja u komentaru.

Za dalji koncept neka odluči vaša mašta! Možete da tražite, na primer, da napišu neki kreativan komentar ili nešto komično, što odlično prolazi.

Obično se traži da fanovi šeruju post, na taj način vas besplatno reklamiraju na svom profilu. Post sa vaše stranice će videti njihovi prijatelji, mnogi od njih će poželeti da takođe učestvuju u nagradnoj igri, pa će lajkovati vašu stranicu. Eto novih potencijalnih kupaca i korisnika.

Kako da povećate broj fanova na Facebook-u?

Veoma su uspešne nagradne igre u kojima fanovi postavljaju svoje slike. Recimo, ako ste vlasnik pet šopa, zatražite od fanova da okače slike svojih ljubimac. Slika koja ima najviše lajkova je pobednik. Ljudi ne samo da će kačiti slike, već će pozvati sve svoje prijatelje da im lajkuju fotografiju. Na taj način veliki broj ljudi će videti vašu stranicu, mnogi od njih će je i lajkovati.

Povežite se I sa Instagramom

U slučaju da niste čuli, Facebook je pre izvesnog  vremena kupio Instagram i povezao ove dve društvene mreže. Ako već imate Facebook, otvorite i profil na Instragramu.

Nećete imati dupli posao! Na Instagramu postoji opcija da, kada nešto objavite, vaš post ode automatski i na Facebook.  Sada imate besplatnu reklamu na dve društvene mreže, a duplo manje obaveza oko sadržaja.

Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]