Kod reklamiranja turističkih aranžmana, ključno je obratiti pažnju na ovu stvar

by Tamara

Turističke agencije, već početkom godine kreću da reklamiraju svoje aranžmane.

Aktuelno je reklamiranje aranžmana za obilazak evropskih gradova tokom Dana državnosti, Dana zaljubljenih, 8. Marta, Uskrsa, 1. maja… Mnogi ljudi već uveliko rezervišu svoja letovanja, pa je popularno i reklamiranje smeštaja u Grčkoj, Turskoj, Egiptu ili na nekim egzotičnim destinacijama.

Naravno, ovo je period kada turističke agencije žele da ulože novac u određenu reklamu. Vlasnici ozbiljnih agencija su odavno uvideli da je digitalna reklama nešto u šta vredi uložiti, s obzirom da ljudi sve više vremena provode na internetu.

Click Here To Join Native Media

Međutim nije svaka internet reklama dobra!

aranzmani za letovanje

Možete da platite veliku svotu novca za reklamiranje na nekom poznatom portalu, ali pitanje je koliko je ljudi na tom portalu zaista zainteresovano za vaša putovanja. Mnogi internet korisnici ne vole da putuju, ušli su na dotični portal da pročitaju najnovije vesti ili najsvežije tračeve vezane za poznate ličnosti.

Zato je kod reklamiranja turističkih aranžmana ključno da prikažete reklamu pravoj publici.

Turističke aranžmane je najbolje reklamirati nativnim putem

Ukoliko želite da reklamirate svoje turističke aranžmane, nativna reklama je odlična solucija. Evo i zašto:

Nativna reklama se prikazuje vašoj ciljnoj publici, a to su ljudi koji vole putovanja i koji planiraju da putuju. Prilikom kreiranja nativne reklame imate mogućnost da targetirate svoju publiku. Targetiranje se vrši na osnovu lokacije, ključnih reči, kategorije i uređaja.

Ono što je vama kao nekom ko nudi turističke aranžmane bitno, jeste da izaberete pravu kategoriju, eventualno ključne reči.

Na osnovu toga, vaša reklama će biti okačena na sajtove i blogove koji se bave putovanjima. Na ovakve sajtove dolaze osobe koje vole i planiraju da putuju. Znači nisu došli da pročitaju vesti o najnovijim skandalima ili crnu hroniku, već koju će sledeću destinaciju posetiti… a onda će videti vašu ponudu i eto vam potencijalnih putnika.

Šta je nativna reklama i kako funkcioniše?

Nativna reklama je prirodna reklama!

Ljudima su stanardne reklame dosadne i često okreću glavu od njih. Međutim, nativna reklama deluje kao još jedan tekst na sajtu na kojem se nalazi i zato se ljudi rado zainteresuju za nju. Obično daje neku korisnu informaciju ili rešenje problema, zato i privlači ciljnu publiku.

Nativna reklama se kači na blogove, sajtove i portale koji se bave srodnom tematikom. Konkretno, ako reklamirate aranžmane za evropske gradove ili letovanja, reklama će biti okačena na sajtove koji se bave putovanjima ili sajtove koji imaju kategoriju o putovanjima.

Kao što smo već naveli, ne deluje kao standardna reklama, već kao koristan tekst koji nudi određene informacije. Svaki put kada neko klikne na reklamu, biće prebačen na vaš sajt i upoznaće se sa vašom ponudom.

aranzmani

Koliko košta nativno oglašavanje?

Svoju nativnu kapmanju možete započeti već sa 25 evra. Ovo je jako niska cena, s obzirom da oglašavanje na popularnim portalima košta i po nekoliko stotina evra.

Novac prosto uplatite na svoj konto za oglašavanje! Reklamiranje se plaća po ,,kliku”.  Šta to znači:

Svaki put kada neko klikne na vašu reklamu, sa vašeg konta se skida par euro centi. Cene klika zavise od države u kojoj se reklamirate. Kreću od se 1,7 do 5 euro centi.

Reklama će se emitovati sve dok se ne istroši novac koji ste uložili u oglašavanje ili sve dok se ne istroši suma koju ste predvideli za svoju nativnu kampanju ( možete uplatiti 100 evra na svoj konto, a za prvu nativnu kampanju izdvojiti 50 ).

Kako da postavim nativnu reklamu?

Da biste postavili svoju nativnu reklamu, morate najpre napraviti profil na Native Media platformi. Native Media je najveća platforma za oglašavanje na području Balkana, a i šire. Dakle potrebno je da napraite profil kao oglašivač i to možete učiniti preko ovog linka.

Otvoriće vam se prost upitnik u koji treba da unesete svoje podatke, kao i link do svog sajta. Potom, na mejl vam stiže link, na koji treba da kliknete, ulogujete se na Native Media i time ste završili sa registracijom.

Sledeći korak jeste da upaltite iznos za oglašavanje na vaš konto. Uplate se vrše preko PayPal-a ili preko kartice.

Nakon što uplatite svoj budžet za oglašavanje, možete postaviti i reklamu.

Kada uđete na svoj profil, sa vaše leve strane, nalazi se meni, na kojem treba da odaberete opciju OGLASI, a zatim NAPRAVI OGLAS.  Pratite narednih osam, jednostavnih koraka, kako bi ste kreirali svoj oglas.

U suštini, potrebno je da kreirate naslov, ubacite sliku, targetirate publiku i slično. Za postavljanje reklame će vam trebati svega par minuta. Veoma je jednostavno, čak i za početnike.

Ako želite detaljno objašnjejne, predlažemo da pročitate naš tekst:

Kako da postanete oglašivač za Native Media i uspešno promovišete svoj proizvod? Objašnjavamo KORAK PO KORAK!

Ovde smo do najsitnijih detalja objasnili proces registarcije i kreiranja oglasa. Ukoliko i dalje budete imali nekih nedoumica ili ako se jave nepredviđeni problemi, ljubazni operateri iz Native Media vam stoje na raspolaganju. Pružaju podršku na mejlu [email protected] ili na svojoj oficijalnoj Facebook stranici Native Media.

Turistička sezona obično traje kratko i nije lako prionaći što više putnika u što kraćem periodu. Zahvaljujući nativnom oglašavanju, vaša reklama se prikazuje pravoj publici. Zato napravite svoj profil na Native Media i započnite što pre svoju nativnu kampanju, kako biste na vreme rasprodali svoje aranžmane.

Click Here To Join Native Media

Preporučujemo

Leave a Comment

* By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.