Kratki vodič za uspešno oglašavanje suplemenata i dijetetskih proizvoda! Povećajte prodaju za 35% ili više!

Najprodavaniji proizvodi na domaćem tržištu su suplementi raznih vrsta: za mršavljenje, lepotu, negu, ali pre svega za zdavlje ( proizvodi za proširene vene, probleme sa prostatom, hipertenziju, dijabetes… ). To znači da je i konkurencija jako velika, ali ne brinite! Pomoćiću vam da je zaobiđete i dođete do novih kupaca.

Pozdrav! Ja sam Tamara, menadžerka Native Media platforme. 

U nastavku teksta otkriću vam:

  • Kako da napišete dobar prodajni tekst i šta da radite ako niste dobar pisac i ne umete da kreirate ništa slično.
  • Kako da što više korisnika pročita taj tekst i na taj način dobijete gomilu novih kupaca.
  • Koliko vam je novca potrebno za ovaj vid oglašavanja ( radi se o mnogo manjoj svoti od one koju sada ulažete u reklamiranje ).

Za početak jedno pitanje: Znate li uopšte šta je oglašavanje kroz sadržaj?

Standardno oglašavanje, recimo na društvenim mrežama, televiziji, radiju i slično, daje sve slabije rezultate i oglašivači su prinuđeni da daju više novca kako bi zadržali prodaju. Razlog je to što ljudi prosto ne vole reklame.

[crp]

Verovatno ih ni vi sami ne volite, zar ne?

Međutim, ako se kreativno odradi posao, ako ste originalni i zanimljivi, ako korisniku pružite neku značajnu informaciju, itekako možete privući pažlju publike. E, to možete lako uraditi kroz sadržaj.

Moj predlog je da to uvek bude prodajni tekst. Ali dobar prodajni tekst!

Kako to misliš dobar prodajni tekst?

Evo ovako! Ako tekst počnete odmah sa pričom o vašem proizvodu, ne razlikujete se mnogo od standardnih reklama. Korisnici će pročitati prvih par rečenica, i to je to. Izlaziće sa sajta na kojem se nalazi tekst.

Zato podelite tekst u nekoliko faza. U nastavku ću vam navesti nekoliko primera:

Oglašavanje suplemenata za mršavljenje

Generalno, ja najviše volim tekstove iz ličnog iskustva. Ovakve tekstove vam mogu napisati i objaviti poznati blogeri. Ovo bi bile neke faze teksta:

  • Udarite na emociju, navedite korisnika da se poistoveti sa problemom: Imala sam 120kg, nisam ništa mogla da obučem, bila sam bez energije, ljudi mi se smejali na ulici.
  • Polako otkrivate svoj proizvod kao rešenje problema: Srela sam drugaricu iz osnovne koju smo zvali Buca. Baš je smršala i dobro izgleda. Pitala sam je u čemu je tajna i ona mi je rekla da je svaki dan pila čaj ,,Mrško“.
  • Navedite zdravstvene benefite svog proizvoda: To su sve prirodni sastojci, ima dosta vitamina, nema neke veštačke hemije koja oštećuje jetru.
  • Pomenuti rezultat: Evo koliko sam smršala, ubaciti slike pre i posle. Pomenuti i zdravstvene benefite poput više energije, nema opterećenja na zglobove, smanjio se holesterol. I naravno izgled u smislu da sada lepše izgleda, muškarci me preklinju da izađemo, žene me ljubomorno gledaju.

Korisnik najpre treba da pomisli na početku teksta: ,,Ovo sam ja, i ja se osećam debelo i bezveze“. Da malo pozavidi junakinji iz priče i naravno na kraju da poželi da preuzme stvar u svoje ruke i ostvari isti rezultat.

Vaš proizvod se prosto nameće kao najbliže moguće rešenje, jer u tom trenutku korisniku nije ponuđeno ništa drugo, osim ,,Mrška“. Na ovaj način je dobro oglašavati i druge proizvode koji se odnose na izgled: preparate za rast kose, kreme za podmlađivanje, sredstva protiv celulita…

Oglašavanje suplemenata za zglobove

Igrajte se novinara. Bilo bi dobro intervjuisati neko stručno lice koje će pričati o problemima sa zglobovima.

Na prvom koraku takođe pričati o samom problemu. Što više asocirati na bol, nemogućnost kretanja i normalnog funkcionisanja tokom dana. Pisati o prevrtanju u krevetu tokom noći, kao i nemogućnosti da se posvetimo normalno svojim svakodnevnim aktivnostima na koje smo navikli.

Stručno lice može pričati o posledicama bolnih zglobova kao i razlozima zašto zglobovi propadaju, kako bi korisnici imali uvid zašto se taj problem baš njima desio.

U narednoj fazi možete govoriti o prirodnim lekovima za lečenje bolnih zglobova i navedite upravo one sastojke koji se nalaze u suplementu koji oglašavate. S obzirom da je sakupljanje tih sastojaka dug proces, samo travari zanju u kom procentu ih treba iskombinovati, najbolje je kupiti gotov suplement ( pomenete svoj proizvod ) i ne cimati se oko pripreme.

Ako ne možete da pronađete lekara za intervju, možete pitati i nekog fitnes instruktora ili fizioterapeuta. Možda čak i sportistu, čiji sport opterećuje zglobove. To su takođe stručnjaci koji se razumeju u tematiku. Neki će verovatno pristati na intervju u zameni za malu reklamu u tekstu, tipa: Fizoterapeut Aca Bošković iz ordinacije ,,Bošković“ kaže da su bolni zglobovi uobičajen problem danas…

Kroz intervju sa stručnjakom je najbolje oglašavati proizvode koji se odnose na zdravlje. Pored suplemenata za zglobove to mogu biti i kreme za varikozne vene, sredstva protiv gljivica na nogama, suplementi za dijabetes i hipertenziju…

Proizvod se može prezentovati i kroz klasičan tekst, gde ćete pisati o samom suplementu

Bitno je samo da ispoštujete faze pisanja, kao što sam navela u prethodnim primerima. Najpre obavezno pričati o samom o problemu, strašnim posledicama koje taj problem pravi.

U narednom delu možete pomenuti proizvod, ali odmah pređite na kvalitetne sastojke koje taj proizvod nudi. Znači akcenat je na vitaminima i odličnim sastojcima koji ublažavaju zdravstvene tegobe.

Uvek je dobro ubaciti mišljenje stručnjaka i/ili pozitivne komentare korisnika ( u ovom slučaju možete ubaciti skrinšotove sa društvenih mreža ).

Na samom kraju naravno objašnjavate gde ima da se kupi. Zatim ,,naredite” čitaocu da kupi vaš proizvod:

  • POGREŠNO: Ako želite da naručite, kliknite ovde.
  • ISPRAVNO: Kupite proizvod odmah!

Ne bi bilo loše naglasiti da je ponuda ograničena, da specijalno vaši čitaoci imaju popust ali samo ako naruče do kraja dana, itd. Stvorite im osećaj hitnosti, jer čak i ako čitalac ima nameru da kupi proizvod, a izađe sa teksta bez da ostavi narudžbu ništa niste uradili. Ohladiće se nakon par minuta i zaboraviće da je ikada i imao nameru da nešto pazari od vas.

Sve ove metode možete naravno i kombinovati!

Ali pre nego što krenete da pišete definišite ovo!

Da li znate koja je vaša ciljna grupa kupaca? Ako prodajete čaj za mršavljenje, to sigurno nije fitnes instruktorka koja ima 0,0005% sala.

Tek kad definišete svog kupca, kad spoznate njegove godine, kako se oseća, šta trenutno prolazi u životu, tek tada možete da krenete sa pisanjem teksta i odabirom slika za svoj članak. Sada kada znate ko je vaša ciljna grupa kupaca i čitalaca, znate i kako da napišete tekst.

Posebno je bitan taj početak gde čitalac treba da se poistoveti sa problemom i da kaže: ,,Da, ovo sam ja, i ja imam ovakve probleme”.

Završetak teksta je ključan i često odlučuje da li će čitalac kupiti vaš proizvod!

U prethodnom delu teksta smo pomenuli koliko je ključan poziv na akciju, odnosno da pozovete kupca da kupi vaš proizvod. Pomenuli smo da će ga privući naredba, ograničena ponuda, popust samo za posebne…

Potrudite se i da proces poručivanja bude uprošćen. Većina obično samo stavi link do svoje internet prodavnice, i to je u redu. Moj savet je da i ovaj korak uprostite još više.

Forma za poručivanje na dnu teksta će znatno olakšati stvari i ubrzati odluku kupca da naruči vaš proizvod!

Šta ako ne znam da napišem tekst?

Razumem da nisu svi umeli da napišu sastav iz srpskog i da je ovo najteži deo posla. Zato vam stojim na raspolaganju, kao neko ko već godinama piše sadržaj za sajtove i prodajne tekstove. Pošaljite mi poruku na mojoj kontakt strani, objasnite mi kakve suplemente oglašavate i zajedno ćemo pronaći rešenje.

Verovali ili ne, nije dovoljno samo okačiti tekst na sajt!

Morate dovesti čitaoce na taj tekst! U tome će vam pomoći Native Media platforma. Ne brinite, ovaj proces se završava za par minuta.

Za početak se registrujte kao oglašivač klikom na ovaj link.

Dalje, uplatite svoj budžet za oglašavanje. Minimalna uplata je 25 evra i svoj budžet možete uplatiti preko bankovnog računa ili platformi PayPal, Stripe i Coin.

Sada kada je novac za oglašavanje na vašem računu, možete kreirati svoju prvu kampanju. Ovaj proces traje manje od dva minuta:

Kliknite na polje Napravi oglas. Unesite naslov, sliku, link do vašeg teksta.

Na koraku 2 odaberite lokaciju, tj državu u kojoj se oglašavate.

Na koraku 3 ( Interesovanja ) možete odabrati Lepota i Zdravlje.

Po želji možete označiti par opcija i na koraku 4 ( Portali ). U ovom slučaju to mogu biti Lepota i Zdravlje, Muški ili Ženski portali ( zavisi kome su namenjeni vaši suplementi )…

Ostale korake preskočite i dođite do 8. Ovde unesite cenu klika i budžet za kampanju. Minimalni iznos je 5 evra. Što se tiče cene, kao smernica vam može poslužiti Native Media cenovnik, mada cenu klika možete odrediti sami.

Nakon što završite sa kreiranjem, mi odobravamo vaš oglas u najkraćem mogućem roku i već nakon sat vremena videćete prve rezultate.

Šta se zapravo dešava sa ovim oglasom?

Native Media će prikazati vaš oglas na sajtovima svojih izdavača. To su sajtovi koje dnevno poseti i po nekoliko stotina hiljada čitalaca, koji će videti vaš oglas. Oglas ne deluje kao neka smarajuća reklama, već kao još jedan koristan tekst na sajtu na kojem se prikazuje.  Tekst koji nudi neku korisnu informaciju ili rešenje problema, pa je zato i primamljiv publici.

Svaki put kada neko klikne na oglas, biće prebačen na vaš prodajni tekst u kojem promovišete svoj suplement. Vi plaćate po par eurocenti za taj klik, tj onu cifru koju ste uneli na koraku 8. Pregledi se ne plaćaju! Oglas će se prikazivati sve dok ne istrošite svoj budžet.

Da li vam je jasan čitav postupak?

Potrudila sam se da ukratko objasnim kreiranje sadržaja i promovisanje istog preko Native Media. Ako vam sve ovo zvuči kao da pričam kineski, u potpunosti vas razumem. Tako sam se isto i ja osećala kada sam prvu put čula za ovaj vid oglašavanja!

Ali imala sam sjanog mentora koji mi je sve objasnio, već nakon prve kreirane kampanje znala sam sve da odradim žmureći. Zato, mi slobodno možete pisati na mojoj kontakt strani, pa ćemo zajedno kreirati vaš prodajni sadržaj i prvu kampanju, a dalje možete nastaviti sami.

Pošaljite mi poruku u formi koja se nalazi ispod!

Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]