KVIZ o digitalnom marketing – testiraj svoje znanje!

Online svet nije naš hobi ili gubljenje vremena, već se uvukao u svaku sferu našeg života. Ono što se u filmu „Povratak u budućnost“ (naučna fantastika od par decenija) pojavljivalo, danas je stvarnost. Još samo čekamo automobile koji lete. Kako je online svet deo našeg života, normalno je da je i reklamiranje u istom postalo prioritet. Tradicionalni marketing je prepustio tron mlađem bratu – digitalnom marketingu!

Kviz o digitalnom marketingu. Proveri svoje znanje

Skoro da nema brenda koji nema online kampanju, čak 63% kupovine vrši se putem mreže. Ako ste u poslovnom svetu i zapustite digitalni marketing, moglo bi se desiti da vrlo brzo padnete na samo dno.

Zato smo pripremili kviz o digitalnom marketingu. Testirajte svoje znanje i vidite da li ste eksperti ili treba nešto da još malo izučite.

1. Šta znači skraćenica SEO?

[crp]

A. Send Email Out

B. Serial Editorial Output

C. Search Engine Optimisation

D. Search Expectation Order

2. Koliko procenata veb saobraćaja potiče od organske pretrage?

A. 27%

B. 32%

C. 48%

D. 53%

3. Šta od sledećeg nije deo digitalnog marketinga?

A. Video

B. Društveni mediji

C. Štampano oglašavanje

E. Mejl

4. Šta znači skraćenica PPC?

A. Pay Per Click

B. Programme Placement Code

C. Programme Pay Customer

D. Personal Placement Clicks

5. Koja vrsta marketing kampanje je trenutno najbolja?

A. U vidu banera

B. Štampani oglas

C. Oglašavanje putem sadržaja

D. SMS kampanja

6. Šta od navedenog nije deo kontent marketinga?

A. Fotografija

B. Blog post

C. OneNote

D. Video

7. Šta predstavlja skraćenica CRM?

A. Consumer Relations Marketing

B. Customer Relationship Managment

C. Customer Returns Manager

D. Critical Relationship Manager

8. Šta je sigurnije za veb sajt: HTTP ili HTTPS?

A. HTTP

B. HTTPS

9. Šta znači brendiranje u digitalnom marketingu?

A. Segmentacija tržišta

B. Ciljanje tržišta

C. Lični identitet i imidž

D. Postavljanje logotipa na proizvode

10. Šta znači skraćenica CTA?

A. Consequence To Advert

B. Call To Action

C. Computer Tracked Actions

D. Characteristic Tracking Advert

Odgovori

1. Šta znači skraćenica SEO?

Skraćenica SEO je od pojma Search Engine Optimisation. To znači da podsetite svoj sajt dobro na pretraživaču, pre svega organski, uz pomoć kvalitetnog sadržaja i pisanog uz pomoć ključnih reči i fraza.

Kada potrošač uradi pretragu na Guglu ili nekom drugom pretraživaču, SEO pomaže da se vaš sajt prikaže u rezultatima pretrage i tako privlači publiku da dođu na vašu veb lokaciju.

2. Koliko procenata veb saobraćaja potiče od organske pretrage?

53% celokupnog veb saobraćaja potiče od organske pretrage. Kombinujte ovo sa 15% saobraćaja koji dolazi iz plaćene pretrage i videćete da preko dve trećine veb saobraćaja potiče sa pretraživača kao sto su Gugl, Bing, Yahoo…

Sa više od polovine ukupnog veb saobraćaja koji dolazi organskim putem, pridavanje SEO nikada nije bila veća! Ako uz pomoć sadržaja možete da se pojavite u rezultatima pretrage vaše ciljne grupe, veća je verovatnoća da će vaš brend biti primećen i ostvariti promet.

3. Šta od sledećeg nije deo digitalnog marketinga?

Štampano oglašavanje!

Video, društveni mediji, mejl su jedni od ključnih delova digitalnog marketinga, dok štampano oglašavanje nespada tu. To znači da su časopisi, vizit karte, direktna pošta, katalozi i slično, deo tradicionalnog marketinga

To svakako ne znači da štampani marketing nije efikasan. Pre nego što se „rodio“ digitalan marketing, štampani je bio najefikasniji oblik marketing kampanja i nije izgubio tu efikasnost – digitalni marketing ga je samo skinuo sa trona i stavio ga sebi iza leđa.

4. Šta znači skraćenica PPC?

Pay Per Click!

Način plaćanja u oglašavanju na mnogim platformama. Onome ko postavi oglas neće se naplaćivati ja vidljivost oglasa, već samo kada neko klikne na njega. Po ovom principu radi i Native Media Platforma za nativno oglašavanje.

5. Koja vrsta marketing kampanje je trenutno najbolja?

Oglašavanje putem sadržaja, prosto jer se lakše pamti i prenosi.

Uzmite na primer kada vam neko navede činjenice o nekom proizvodu dok dođete kući setićete se jedne ili dve, dok ako vam neko ispriča priču o nekom proizvodu (da je to omiljeni brend tog i toga, da mu je pomogao da reši taj i taj problem…) vi ćete se sigurno toga setiti, baš kao što pamtite filmove i pročitane knjige.

6. Šta od navedenog nije deo kontent marketinga?

OneNote! To je deo softvera kompanije Majkrosoft i omoguća vam da pravite beleške i čuvate korisne informacije.

7. Šta predstavlja skraćenica CRM?

Customer Relationship Managment!

Strategija koja je uključena u upravljanje interakcijama sa kupcima kako bi se povećala lojalnost kupaca, ali i da bi zadržali iste. Za CRT ćete čuti kada pogledate softver koji prati interakcije sa klijentima. CRT čuva informacije o kupovinama da bi napravio analizu istih.

8. Šta je sigurnije za veb sajt: HTTP ili HTTPS?

HTTPS!

Omogućuje šifrovanje i samim tim pomaže da se spreči hakere da vide privatni sadržaj vašeg sajta. Plus, Gugl daje prioritet HTTPS sajtovima za rangiranje, a neki potrošači isključivo otvaraju samo pomenute, dok HTTP preskaču.

9. Šta znači brendiranje u digitalnom marketingu?

Lični identitet i imidž kompanije!

Mnogi ljudi automatski razmišljaju o vizualnom identitetu kada je u pitanju brendiranje, kao što su logo, dizajn i pakovanje. Međutim, brendiranje je mnogo više od logotipa – to je ukupan identitet i imidž vašeg poslovanja.

10. Šta znači skraćenica CTA?

Call to Action!

Uglavnom je u obliku dugmeta ili poziva da vas okrenu, pošalju poruku, mejl i slično. Efikasan poziv na akciju će pomoći da se poveća interakcija, kao i stopa konverzija.

Poziv na akciju se koristi u svakoj vrsti digitalnog marketinga. Naći ćete ih na sajtovima, prodajnim stranicama, mejlovima, objavama na društvenim mrežama, blogovima, pa čak i u video zapisima.

Kakav si digitalan stručnjak u svetu marketinga?

Kako ste prošli sa kvizom? Da li ste guru ili treba još da nadogradite svoje znanje?

Ako želite da budete ispred konkurencije, morate biti u toku sa digitalnim marketingom i pratiti njegove trendove, tako da nikada ne zaostajete.

Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]