Landing stranica: Ove greške ubijaju konverzije

by Tijana
landing stranica

Započeli ste svoju marketing internet kampanju. Oglas ste sastavili po nepisanim pravilima, međutim i dalje nešto nije kako treba, jer nemate konverzije. Ne paničite. Verovatno je u pitanju neka od greški, koje mnogi predvide. Ako ih ispravite rast konverzija vam negine. 

Ovo su najčešće greške landing stranica koje ubijaju konverziju: 

1. Previše reči u naslovu 

Korisnicima su potrebne činjenice da donesu odluku da se odazovu na akciju. Takođe, bolje je izbegavati reči kao što su: „brzo“, „kvalitativno“, „profitabilno“. One su jedne od čestih „ubica“ konverzija. 

Click Here To Join Native Media

Kreirajte naslov od činjenica i konkretne informacije. 

2. Odmah ste „pritisnuli“ potrošača na kupovinu  

Ako promovišu nutra proizvode, ova varijanta je još moguća.  

Ako je oglas namenjen B2B (drugim poslovanjima), onda im morate pokazati rezultat. Nasuprot, ako je B2C (potrošačima) onda im pokažite ključnu korist od korišćenja proizvoda ili usluge. Glavna svrha landing stranice je da se izgradi poverenje. 

Možete isprobati neke od sledećih dugmadi koje će zagolicati radoznalost svakog potrošača: „Besplatna probna vožnja“, „Saznajte više“, „Isprobajte besplatnu probnu verziju“ ili slično. 

3. Više poziva na akciju 

Poziv na akciju se može ponavljati, ali da je suštinski isti. Ne treba da postoji više tipova akcije na jednoj landing strani.  Naime, korisnicima je zbunjujuće ako u jednom slučaju nešto ponudite besplatno, a u drugom kažete: „kupi-kupi-kupuj“. 

Najbolja ideja: koristite jedan poziv na akciju. 

4. Mnogo teksta o proizvodu ili kompaniji 

Nije efektivno pisati o predivnom proizvodu / usluzi itd. Biće bolje da napišete listu prednosti sa objašnjenjima. Odgovorite na pitanja „Šta ćete dobiti“ ili „Šta garantujemo“. Publika voli činjenice koje su jednostavno prikazane. 

5. Fotografije iz Stock-ova 

Publika nema poverenja u fotografije iz tzv. internet zaliha, koje se ujedno i najčešće koriste. Jednostavno, izgleda im sve „veštački“, pa samim tim miriše im na prevaru. 

Rešenje: više “živih” slika. 

6. Ponuda nije razumljiva ili nedostatka iste 

Saobraćaj dolazi na vašu landing stranicu. Takođe, pokazuje proizvod i obrazac za prijavu koji potrošači vole. Međutim, ako nemate ponudu uperenu sa prethodno rečenim, oglas vam neće doneti ono što iščekujete. 

Pokušajte da kreirate predlog prodaje u skladu sa interesovanjem vaših korisnika. 

Lista za povećanje konverzije odredišne stranice: 

  • Relevantan naslov.  
  • Kupcu nudi pravi proizvod pod pogodnim uslovima. 
  • Podnaslov sa pogodnostima. Posetilac treba da vidi jasnu korist zašto je vredno istražiti ponudu. 
  • Socijalna dokaz. Pomaže korisniku da razume da nije sam, razumeju ga i nude rešenje problema. 
  • Video. Potrošači su često lenji da čitaju tekst, zbog toga pokušaju da dodaš video.  

Sada kada smo vam otkrili tajne, želimo vam mnogo konverzija! Ako imate još nekih pitanja, slobodno nas kontaktirajte. 

Click Here To Join Native Media

Preporučujemo

Leave a Comment

* By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.