MailChimp – još jedan dobar primer levka prodaje

(13 najboljih primera levka prodaje u 2023.)

Mailchimp je platforma za automatizaciju marketinga i usluga e-mail marketinga. Deo je  Rocket Science Group-e. Ova američka kompanija je osnovana 2001. godine.

MailChimp je besplatni alat za marketing putem e-pošte. Nude vam besplatan plan.

Jedan od najboljih koraka u brendiranju su napravili tako što su na dnu svake e-poruke dodali „Powerd by MailChimp“. Svaki poslat imejl klijenta pomogao je u širenju prepoznavanja brenda. Plus, na njihovom sajt postoji jasan baner sa pozivom na akciju (CTA) koji prati gornji desni deo stranice sajta dok skrolujete ka dole.

mailchimp

Koraci u levku prodaje

Saobraćaj

Njihov saobraćaj je uglavnom organski. Putem mejla i bloga promovišu svoje usluge, ali najznačajniji njihov saobraćaj je dobro iskustvo njihovih klijenata koji prenose to drugima.

Naslovna

Njihova početna stranica je prvi korak njihovog toka prodaje. Njihova način brendiranja je inspirativni marketing. Radi se o identitetu, slobodi i samoizražavanju – idejama koje su veće od proizvoda. Verovatno je da se ovaj metod bolje pretvara posetioca u kupca i da deluje ubedljivije.

Cena

Na stranici sa cenama MailChimp-a fokus je na tome da se prijavite besplatno, sa e-poštom, korisničkim imenom i lozinkom. Žele da vas pokrenu i počnete da koristite proizvod što je pre moguće. Nadaju se da ćete im pomoći da se plasiraju koristeći svoje proizvode i dalje šireći MailChimp.

mailchimp

Zašto prodajni levak MailChimp-a radi?

Jedna od najboljih karakteristika koju imaju je da u oglašavanju napominju koliko miliona ljudi koristi njihovu uslugu. To je odličan primer društvenog dokaza.

Drugo, daju brze rezultate što oduševljava klijente, pa samim tim i podstakne nove da koriste Mailchimp platformu. Oni nisu toliko detaljni, ali vam daju sjajan rezime o tome kako su klijenti postigli neverovatne rezultate.

Po čemu su jedinstveni

Inspirativnom marketing koji je istaknut na početnoj stranici. MailChimp skoro uopšte ne govori o slanju e-pošte. Već im je fokus na tome da koristite njihov proizvod. Oni zapravo jedva pominju činjenicu da marketing putem e-pošte sa njihovim uslugama može unaprediti vaše poslovanje. Ne fokusiraju se na rezultate kao što su povećanje prodaje ili potencijalnih klijenata. Umesto da koriste poslovni jezik, oni koriste jezik inspiracije da bi vas naterali da sanjate velike snove.

Similar Posts