Mislite da ste dobar life coach? Ovo je najbolji način da veliki broj ljudi sazna za vas.

by Tamara M.
Vreme čitanja: 4 minuta

Sve je više osoba koje se bave life coach uslugama. Neki ljudi prosto imaju ti moć da nas motivišu, da nas podignu kada je teško i da nam pomognu da promenimo pogled na svet!

Međutim samo mali deo uspeva da se istakne iz gomile. Ako spadate u grupu onih za koje većina ljudi ne zna, to nikako ne znači da ste loši u poslu koji radite. To znači da samo treba da pronađete pravi način da za vas čuje veći broj ljudi.

U tome će vam pomoći nativna reklama.

life coach

Zašto je nativna reklama tako posebna? Verovatno znate i po sebi – čim krenu reklame na TV-u, vi menjate kanal, na Jutjubu samo čekate da se pojaviti polje ,,Skip ad“, a na drugim sajtovima ignorišete reklamne reklamne banere koji stoje sa strane.

Nativna reklama ne izgleda kao klasična reklama, već kao još jedan koristan tekst na sajtu na kojem se nalazi. Samim tim nije odbojna čitaocima, već će rado obratiti pažnju na nju, u nadi da će saznati neku korisnu informaciju.

Druga prednost nativne reklame jeste u tome što se prikazuje vašoj ciljnoj grupi, tj osobama koje su zainteresovane da promene svoj život na bolje i kojima treba malo dodatne motivacije. U slučaju reklamiranja life coaching usluga, reklama će biti prikazana na sajtovima koji se bave motivacijom i životnim stilom. A to su sve sajtovi koje redovno posećuju vaši potencijalni klijenti, među njima su i ozbiljni poslovni ljudi, kojima su vaše usluge i dodatna motivacija najpotrebnije.

Ali krenimo iz početka…

Svaki ozbiljan life coach mora imati svoj sajt!

Da bi vaš posao sa life coachingom bio uspešan, najpre morate imati svoj sajt. Pored osnovnih informacija: vaša biografija, kako da vas klijenti kontaktiraju, informacije o predavanjima i slično, potrebno je da na vašem sajtu otvorite i blog.

Blog treba da se sastoji od korisnih i besplatnih tekstova koji će privući vaše klijente. Sadržaj je uvek bitan kod sajtova, i što je sadržaj bolji, to ćete imati više redovnih posetilaca na blogu. Deo posetilaca je uvek raspoložen da plati life coach usluge, a to znači što više posetilaca – to više klijenata.

Verovatno i sami znate kakve teme treba da obrađujete na svom blogu. To bi trebalo da budu aktuelne i korisne teme, poput: Kako da postignete unutrašnji mir, Kako da savladate strah od neuspeha, Ovaj mali korak vam nedostaje da bi ste ostvarili svoju najveću želju, itd.

Tekstove sa vašeg bloga iskoristite za svoju promociju. To je ono što će ljudima biti zanimljivo i što će ih privući.

Kako bi izgledala vaša nativna reklama?

Ako vaša reklama podrazumeva samo baner na kojem piše Petar Petović – life coach, veoma malo ljudi će obratiti pažnju na ovakav oglas. Reklama ovog tipa bi mogla samo da prođe ako bi se oglašavala Ana Bučević ili neko ko je podjednako poznat.

Manje poznati life coach se mora dodatno potruditi da privuče potencijalne klijente svojim kvalitetima. Zato iskoristite jedan od tekstova sa vašeg bloga, za nativnu reklamu.

U tom slučaju čitaoci neće videti reklamu, već koristan članak pod nazivom Kako da savladate strah od neuspeha ( na primer ). Kliknuće na taj članak i biće prebačeni na vaš tekst, na kojem će se ujedno i upoznati sa vašim uslugama.

Pa čak i da u tom trenutku nisu zainteresovani, ako je vaš blog kvalitetan i koristan, nastaviće da čitaju tekstove, i kroz nekoliko nedelja će se ipak zainteresovati da vas kontaktiraju i zatraže vašu pomoć.

Kako se postavlja nativna reklama i kako funkcioniše?

Da bi ste postavili nativnu reklamu, najpre morate imati profil na našoj platformi. Registrujte se kao oglašivač na ovom linku.

Sledeći korak jeste uplata vašeg budžeta za reklamiranje. Minimalni iznos za uplatu je samo 25 evra. Novac se uplaćuje preko PayPal-a ili kartice.

Nakon toga možete postaviti svoju nativnu reklamu. Detaljan proces registracije i postavljanja reklame opisali smo u našem tekstu Kako da postanete oglašivač za Native Media i uspešno promovišete svoj proizvod? Objašnjavamo KORAK PO KORAK!

Zatim će vaša reklama biti postavljena na sajtove i blogove koje posećuje vaša ciljna grupa klijenata. Kao što smo već rekli u prethodnom delu teksta, to su osobe, koje su u potrazi za dodatnom motivacijom, koje se bore sa određenim strahovima i slično.

reklamiranje

A kako ćemo ih prepoznati? Pa na osnovu tekstova koje pretražuju na svom internet pretraživaču!

Dakle, vaša reklama se ne prikazuje osobama koje traže da kupe prskalicu za voće ili onima koji guglaju rezultate Lige šampiona. Isključivo osobama, koje su raspoložene za savete koje nudi life coach.

Svaki put kada neko klikne na vašu reklamu, sa budžeta koji ste uplatili će se skinuti određeni iznos. Cena po kliku je svega par eurocenti i zavisi od države u kojoj plasirate vašu reklamu.

Ako su vam potrebni dodatni saveti ili možda imate neku nedoumicu, operateri Native Media platforme su dostupni na Fejsbuk stranici Native Media.

Vreme je da i vi postanete jedan od vodećih life coach gurua u regionu. Sve što je potrebno jeste da raširte vest o svom radu, a to ćete lako učiniti ako već danas postavite svoju prvu nativnu reklamu. Zato registrujte se odmah na ovom linku kao oglašivač Native Media platforme.

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x