Mobilno nativno oglašavanje je najbolja investicija za budućnost

U svetu sve veći broj marketara odlučuje se za nativno oglašavanje, jer je to najefikasniji način za promovisanje proizvoda ili usluga. Praksa dokazuje kako se publika više interesuje i emotivno vezuje za brend putem nativnog oglašavanja. Postoji mnogo razloga zašto su nativne reklame popularnije i zanimljive od banera i običnih reklama.

Ako vas zanima kako da poboljšate promociju sadržaja, pogledajte sledeći tekst: 5 načina za bolju promociju sadržaja putem nativnog oglašavanja

Danas sve više ljudi koristi internet preko mobilnih telefona. Istraživanja iz 2018 godine pokazuju da širom sveta preko 60% veb saobraćaja ide preko mobilnih telefona, dok je zabeleženo manje od 40% veb saobraćaja preko kompjutera. Ovo je samo jedan od razloga zašto treba da ulažete u mobilno nativno oglašavanje.

Prednosti mobilnih telefona u odnosu na kompjutere

Mobilni telefoni su pre svega praktični za nošenje i upotrebu. U svakom trenutku bilo gde možete da surfujete internetom, da ćaskate, da igrate igrice, slušate muziku i još mnogo toga. U zavisnosti od veličine, laptopovi i desktop računari jesu teži za nošenje i postoji opasnost od oštećenja.

[crp]

Mobilni uređaji se više koriste za lične potrebe i istraživanja. Na primer, ljudi obožavaju da surfuju društvenim mrežama, jer je to tako jednostavno i privlačno preko mobilnih aplikacija. Ako imaju nedoumicu ili pitanje, za samo trenutak potraže informacije preko Gugla na smartfonu. Sadržaj se lako i brzo pregleda ili otkuca samo dodirom ekrana. Kompjuteri su više za poslovne potrebe, na primer za pisanje tekstova, pravljenje tabela i prezentacija, analizu izveštaja itd.

Zanimljivi podaci o mobilnom oglašavanju

Predviđa se ozbiljan porast mobilnog veb saobraćaja u godinama koje slede. Društvene mreže sve više dominiraju na mobilnim uređajima. Na primer, Facebook ima 1, 74 biliona aktivnosti korisnika na mesečnom nivou preko smartfonova. Čak 88% zarade Facebook dobija preko mobilnog veb saobraćaja. I ovo je samo jedan od primera porasta zarade od mobilnog oglašavanja.

Nativne reklame se bolje i lakše prilagođavaju formatima i funkcijama mobilnih aplikacija i sajtova. Mobilni uređaji se veoma brzo razvijaju i usavršavaju kao kanal za nativno oglašavanje. Predviđa se sve veći procenat zarade od nativnih reklama putem pametnih telefona. Definitvno mobilno nativno oglašavanje ima najbolju perspektivu u digitalnom marketingu.

5 strategija za korišćenje mobilnog nativnog oglašavanja

Mobilno nativno oglašavanje vam pruža dosta mogućnosti kako da privučete pažnju publike. Samo treba da imate u vidu sledeće strategije, da bi vam publika verovala.

1. Uskladite nativne reklame sa platformom

Nativno oglašavanje može da bude u okviru mobilnih aplikacija, sajtova, društvenih mreža, igrica itd. Važno je da uskladite formu i funkcije nativnih reklama sa izgledom mobilne platforme za oglašavanje. Samo tako vaše reklame ne odskaču od platforme, već deluju kao da su deo okruženja. Korisnici će vas sigurno primetiti jer ne ličite na banere i obične reklame.

2. Prilagodite nativne reklame iskustvu korisnika

Kada posetilac pregledava sadržaj aplikacije, dobija određeno iskustvo. On ima ideju šta da očekuje na platformi. Zato reklame ne treba da ga ometaju i nerviraju. Zamislite da skoči reklama koja nema veze sa sajtom, pa da zbog nje gubite vreme! Ako korisnika nešto zanima, nemojte da remetite njegovo iskustvo. Ponudite mu sadržaj koji je prilagođen sadržaju platforme.

Na primer, posetioci idu na Instagram da posmatraju slike i video snimke ljudi koje poznaju i vole. Očekuju iskustvo kontakta i bliskosti sa virtuelnim prijateljima. Sigurno ih zanimaju proizvodi koje njihovi prijatelji upotrebljavaju ili gde putuju. Možete da im ponudite reklame za slične ili iste proizvode. Sigurno će korisnici biti iznenađeni i želeće da saznaju više o vama.

3. Uskladite sa namerama i željama korisnika

Ljudi surfuju online prema svojim željama i potrebama. Ako ih zanimaju informacije ili brendovi, pretražuju određene veb portale. Možda već imaju nameru da kupe neke proizvode ili da preduzmu drugu vrstu akcije. Kada targetirate ciljnu publiku, onda pratite njeno kretanje na internetu. Međutim, treba da ponudite produkte ili usluge u pravom trenutku na pravom mestu.

Na primer, vaša ciljna publika trenutno pretražuje veb sajtove gde se prodaju cipele. Ako prodajete brendove ručnih satova, ne bi valjalo da im nudite svoje oglase. To će ih nervirati jer su sada bespotrebni.

4. Kreirajte aplikaciju

Kreiranje aplikacije je sjajna prilika da edukujete i zabavite publiku. Kada ljudi skinu i uđu na aplikaciju, to je kao da drže vaš brend u rukama. Ponudite kreativan i autentičan sadržaj, koji će držati pažnju i pokretati emocije korisnika. Tako će ljudi sticati zanimljiva i drugačija iskustva, bolje će se povezati sa vašim brendom.

5. Imajte u vidu značaj influensera

Influenseri su popularni i uticajni ljudi koji imaju fanove u digitalnom svetu. To mogu da budu poznate ličnosti, blogeri, ljudi sa puno pratilaca na društvenim mrežama i dr. Oni imaju moć da ubeđuju druge korisnike da postanu vaši kupci. Njihove recenzije ili slike/snimci sa upotrebom vašeg brenda mogu da imaju snažan uticaj na korisnike mobilnih uređaja.

Danas kada korisnici listaju brzo sadržaje na pametnim telefonima, influenseri jesu vaša podrška da pokrenu njihovo interesovanje za vaš biznis. Njihovi fanovi mogu da budu vaši ako želite takvu vrstu promocije.

Mobilno nativno oglašavanje se uvek isplati

Pošto ljudi najčešće nose mobilne uređaje svuda, tako je sa njima uvek i vaš brend, makar u vidu reklame. U bilo kom trenutku korisnici mogu da vas primete i da se zainteresuju za vaše proizvode. Razmislite o navedenim strategijama, eksperimentišite, probajte nove taktike i drugačije reklamne sadržaje. Videćete kako se pametni telefoni odlično slažu sa vašim oglasima.

Investiranje u mobilno nativno oglašavanje se uvek isplati. Mali ekrani smartfonova imaju velike efekte na ljude. Tako obezbeđujete budućnost u trajanju brenda na tržištu.

Nativno oglašavanje je vaša sigurna budućnost! Ako kliknete na link ispod, imaćete uspešne rezultate u poslovanju!

Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]