Nagradna igra: Kako da profitirate od darivanja potrošačima

by Tijana
nagradne igre i nativni oglasi

Darivanje je jedno od najboljih oružja svakog poslovanja. S pojavom interneta i elektronskog tržišta, postalo je još popularnije. Samo treba da ga podesite ga kao nagradnu igru. Uticaj na psihu čoveka kad vidi nagradnu igru je ista kao i kockanje. Samo se držite pravila da učesnik ne mora ništa posebno da uradi ili se potrudi ne bi li postao učesnik. 

Ako uzmemo u obzir da je nagradna igra dostupna skoro svima, ljudi se lako uključuju u proces, onda ne treba da nas čudi zašto su toliko popularne. U svetu oglašavanja, nagradna igra je marketinški alat koji pomaže u okupljanju potencijalnih klijenata, ali se i prave u svrhe promocije brenda ili poslovanja. 

Promovisanje nagradnih igara: Korak po korak 

Strategija za nagradne igre su definisani plan, iako mnogi misle da nije tako. U ovom tekstu saznaćete tzv. osnovni recept, ali vi uvek možete dodati svoj kreativni rad da vašu nagradnu igru napravite posebnom. 

dobar internet oglas

Recept  

Nativni oglas – Pre-landing strana – Landing strana 

Privucite svog potencijalnog kupca sa oglasom koji ne izgleda kao oglas, jer je transparentan. Ispričajte mu priču o tome kako skoro besplatno ili skroz besplatno može dobiti određene proizvode, priručnike, programe itd. 

Uverite ciljnu grupu da je lako osvojiti nagradu i da je takmičenje dostupno svima. Nakon toga, uputite poziv na akciju koji će voditi korisnike na obrazac za registraciju. 

Zašto baš nagradna igra uz pomoć nativnog oglasa? 

Zato što su nativni vidžeti „organski“ , pa se zato u potpunosti uklapaju u veb stranicu gde se nalaze.  

 Veoma je bitno da oglas ima atraktivnu fotografiju i naslov, ne bi li privukao publiku da klikne na njega. Da biste to dostigli primenite jedan od sledećih alata: 

Udica za ciljnu publiku 

Zadirkujte korisnike „udica“ naslovima, kao što su: „NEVERICA: Kako da dobijete ajfon potpuno besplatno!“, „Jednostavan način da ne platite svoju potrošačku korpu“, „Hakeri daju besplatan čas svakom drugom posetiocu ove veb lokacije“ itd. 

Pored naslova neophodna vam je kvalitetna fotografija koja će da ga prati. Fotografišite nagradu i privucite pažnju na najbitniji detalj (npr. sa stavljanjem crvene strelice).  

Liste su uvek neodoljive 

Kako nam digitalni svet oduzima vreme i u onako prezauzetoj sadašnjici, sadržaj na internetu treba biti lepo konstruisan ne bi li ga publika pročitala do kraja. Prosečan čovek želi informacije date kroz teze, ne bi li bile lake da se pročitaju i obrade. Takođe, popularno ih je i numerisati, pa tako pravite tzv. liste koje uvek privlače potrošače. 

Neki od naslova za ovakav oglas mogli bi biti: „Top 5 pametnih telefona koji biste mogli da dobijete besplatno u 2020. godini“, „Ovih 10 šampona će preporoditi vašu kosu, a jedan bi mogao biti vaš i to potpuno besplatno“, „3 najbolja preparata za čišćenje idu vama na dar“ itd.  

Pripovedanje ili pričam ti priču 

Oduvek su ljudi imali tendenciju da veruju u priče kada se mogu povezati sa glavnim likovima. Dajte im takvu priče kada ih planirate motivisati da učestvuju u nagradnoj igri. Ispričajte priču o uspehu nekog ko je je imao pozitivno iskustvo. Na primer: „Ova samohrana mama osvojila je poklon karticu u iznosu od 1.000 evra za super market“, „Čak 21 osoba je dobila pametan telefon potpuno besplatno“ itd. 

Druga strategija je tzv. zadirkivanje ljudi pričom. Na primer: „Jadna studentkinja hvali ovu kremu za lice. Pogledajte ŠTA JOJ SE OD KORIŠĆENJA ISTE DESILO.“ Upotrebite fotografije ljudi, ali izbegavajte one iz popularnih internet arhiva (više o tome pročitajte OVDE). 

Za bilo koji tip nativnog oglasa koristite dinamički sadržaj za stvaranja efekta tj. buđenja emocije kod publike. Mnogi internet korisnici veruju da se magija dešava u njihovoj neposrednoj blizini – pokažite im da je ta magija vaš oglas! 

landing stranica

Landing strana + klik  

Dovođenjem publike na landing stranu nije tako jednostavno, jer svi znamo da je teško privući njihovu pažnju i naterati ih da učestvuju u takmičenju. Naš cilj ovde je da ih ubedimo da mogu da dobiju željni proizvod, a da za to ne potroše ni jedan dinar. Da bi to učinili, landing stranica mora biti u skladu sa tri glavna principa: 

  • Interaktivnost – korisnik mora biti uključen u neku vrstu akcije, tj. mora da se oseća da čini nešto kako bi zaslužio nagradu 
  • Verodostojnost – treba da stvori osećaj pouzdanosti i iskrenosti. Na primer da sadrži ocene korisnika 
  • Jednostavnost – pravila učešća u nagradnoj igri treba da budu jasna na prvo čitanje 

Sada kada sve znate, vreme je da i vi organizujete nagradnu igru i od toga profitirate. 

button-1

button-1

Preporučujemo

Leave a Comment

* By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.