Napravite neočekivani bum na tržištu sa velikim brendom

Brendiranje se ne može zamisliti bez dobrog marketinga. Drugim rečima, bez kvalitetne reklamne kampanje vaš brend ne postoji. To znači da publika neće znati ili neće mariti za vaše produkte ili usluge. Brendiranje je dug proces koji iziskuje mnogo truda i vremena. Šteta bi bila da upropastite toliki rad lošim marketingom.

Više o procesu brendiranja pogledajte sledeći tekst:

Kako da brend učinite velikim na tržištu? Kakve marketinške poteze valja preduzeti da pojačate prisustvo u digitalnom svetu? Definitivno treba da razmislite o nativnom oglašavanju, jer su to savremene i efikasne reklamne strategije za osvajanje publike. Danas ljudi najčešće odlučuju o kupovini na osnovu online sadržaja. Evo trikova kako da iskoristite jak uticaj nativnih reklama na svest publike.

1. Odredite formu nativnih oglasa

Potrebno je da nativni oglasi imaju atraktivnu formu, da bi privukli pažnju publike. To mogu da budu tekstovi, slike, video spotovi, infografici. Vizuelni izgled oglasa treba da bude u skladu sa identitetom vašeg brenda. Ipak, nemojte koristiti samo jedan tip reklamnog sadržaja. Eksperimentišite sa formama, prijatno iznenadite korisnike određenim promenama. Koristite A/B testiranje, pronađite formu koja je najefikasnija i najprivlačnija korisnicima.

[crp]

Saznajte nešto više o A/B testiranju u sledećem tekstu:

2. Da reklamni sadržaj bude vredan

Suština nativnog oglašavanja jeste da ponudite kvalitetan sadržaj oglasa. Definišite ciljeve i misiju brenda, upoznajte ciljnu publiku. Kada obavite ove domaće zadatke, pređite na kreiranje reklamnog sadržaja. Vaš brend komunicira sa publikom preko sadržaja nativnih oglasa. Važno je da na pravi način pošaljete poruke brenda, da to bude jasno i nedvosmisleno korisnicima. Kako da ljudi kliknu na vaše nativne reklame?

  • Naslovi. Stavite privlačne i neobične naslove. Oni u trenutku izazivaju reakcije i emocije. Kada probudite radoznalost publike, pogledaće sadržaj do kraja. Sam naslov može da ukaže korisnicima da li je sadržaj vredan njihovog vremena. U okeanu tolikih informacija možda baš vi privučete pažnju.

Kako kreirati neodoljive naslove? Odgovore pronađite u tekstu:

  • Saveti i rešenja. Ljudi se suočavaju svakodnevno sa raznim situacijama. Zašto onda ne pomognete brendom? To bi im puno značilo, počeli bi da vam bezuslovno veruju. Kada saznate najvažnije probleme i nedoumice publike, iskoristite to da preko sadržaja utičete na njene emocije. Promovišite brend kao rešenje, odgovor i savet, dajte informacije koje povezuju priču brenda sa životnom pričom ciljne publike. Vredan i informativan reklamni sadržaj daje do znaja korisnicima da je vaš brend isto tako vredan i koristan.
  • Motivacione poruke i ideje. Neka sadržaj nativnih oglasa bude inspiracija korisnicima. Dajte motivacione poruke koje će pokrenuti energiju i pozitivne misli publike. Predstavite brend kao podršku i pomoć. Dozvolite ljudima da dožive nadahnuće i pozitivna iskustva prilikom gledanja reklamnog sadržaja. To će pojačati svest o brendu i želju za njegovom kupovinom.

Kako pokrenuti emocije publike? Odgovori se kriju u sledećem tekstu:

3. Prilagodite nativne oglase platformi izdavača

Tačno je da se nativne reklame prilagođavaju brendu. Da bi imalo prave efekte na ciljnu publiku, uskladite oglase i sa platformom izdavača. To znači da će reklame ličiti na ostali sadržaj. Statistike pokazuju da čak 53% korisnika više klikne na nativne oglase, nego na klasične banere. Prednost nativnog oglašavanje jeste da se ne remete iskustvo, niti namere posetilaca na sajtu izdavača. Vaš brend se nalazi na savršenom prostoru da privuče pažnju prave publike.

4. Ne zaboravite poziv na akciju

Sav trud pada u vodu ako ne stavite poziv na akciju. Kako da posetioci dođu do vašeg brenda? Šta da urade? Ukoliko ne želite pasivnost korisnika, neka poziv na akciju stoji na kraju nativne reklame. Kada odgledaju sadržaj, poziv na akciju dolazi kao dobrodošao. Posetioci će spontano kliknuti i doći na vašu prodajnu stranu brenda.

Više o tome kako motivisati publiku jakim pozivom na akciju u sledećem tekstu:

5. Iskoristite uticaj društvenih mreža

Možete da lako prodate proizvode ili usluge preko društvenih mreža. Nativno oglašavanje nudi brojne mogućnosti za promociju. Nativni oglasi se pojavljuju na zidu (news feed), prilagođeni su platformi i interesovanju ciljnih korisnika. Ako se dopadnu publici zbog vrednog sadržaja, mogu da šeruju. Tako sadržaj oglasa dospeva do većeg dela korisnika, polako pridobijate nove kupce brenda.

6. Uložite u influensere

Izaberite odgovarajući tip influensera koji bi bio pogodan za promociju brenda. Iskoristite njihovu moć na publiku. Nativni oglasi mogu da se pojavljuju na njihovom blogu ili sajtu. Ili dopustite influenserima da kreiraju svoj način promocije vaših proizvoda ili usluga. Oni će prikazati brend u takvom kontekstu da to izgleda prirodno i spontano. Pokrenuće interesovanje svojih fanova za vaše produkte. Imaćete posetioce koji će verovatno postati lojalni klijenti.

7. Imajte u vidu mobilno nativno oglašavanje

Sve više ljudi koristi mobilne telefone. Prilagodite nativnu kampanju da bude jasno i lako vidljiva na mobilnim uređajima. Bitno je sve ono što smo ranije spomenuli u ovom tekstu. Ukoliko uskladite nativne oglase sa platformom, iskustvom i željama korisnika, imaćete uspešno promovisanje brenda. Mobilni uređaji dopuštaju mogućnost kreiranja aplikacija, što je sjajna stvar da se publika zabavi. Preko pametnih telefona ljudi mogu da uoče vaše proizvode ili usluge u bilo kom trenutku.

Zašto je mobilno nativno oglašavanje toliko značajno? Pročitajte tekst:

Budite dosledni i uspešni na tržištu

Nativno oglašavanje poboljšava razvoj vašeg brenda. Ako ste bili mala kompanija, sada imate šansu da budete poznati i cenjeni. Razne mogućnosti i povlastice nativne kampanje učiniće vaš brend velikim. Možete da pobedite konkurenciju, da osvojite njihovu publiku. Potrudite se da budete originalni, ali i dosledni u brendiranju i promociji brenda.

Nativne reklame vam omogućavaju da jednostavno ostvarite misiju i ciljeve poslovanja. Iznenadite konkurenciju i publiku putem nativnog oglašavanja. Napravite neočekivan bum na tržištu, pa neka ljudi budu svesni vaše vrednosti i kvaliteta. Imaćete tako preporuke i lojalne klijente, bićete dugo uspešni.

Samo par klikova do uspeha na tržištu! Zašto nativno oglašavanje daje odlične rezultate? Kliknite na link ispod da saznate odgovor!

Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]