Dobrodošli na Native Media! Evo kako da počnete sa oglašavanjem...
Pozdrav, ja sam Tamara! Radim na Native Media platformi kao menadžer i kreator sadržaja!
Moj posao je
da pomognem novim oglašivačima da kreiraju sadržaj koji će promovisati, kao i da im pokažem na koji način mogu najbolje iskoristiti Native Media platformu kako bi došli do novih kupaca ili korisnika.
Preko deset godina pišem prodajne tekstove, a na
Native Media platformi radim još od njenog osnivanja 2018.
Naši novi klijenti često ne znaju šta znači oglašavanje kroz sadržaj, ali ne brinite, tu sam ja da vam sve lepo objasnim.
Za početak moram da naglasim da se
naša firma bavi isključivo nativnim oglašavanjem preko Native Media platforme. Ne radimo Viber marketing, ne radimo oglašavanje na društvenim mrežama i slično. Dakle samo reklamiranje kroz sadržaj i kreiranje sadržaja.
Zašto je oglašavanje kroz sadržaj najbolji vid marketinga za vaš biznis?
Budite iskreni, da li vas lično reklame smaraju? Dok gledate TV, da li menjate kanal kad krene reklamni blok, ili bar ustanete do kuhinje po još čipsa? Kada vidite flajer u svom poštanskom sandučetu, da li ga odmah dalje prosledite u kantu za smeće? Na društvenim mrežava preskačete sponzorisani sadržaj?
Tako isto drugi ignorišu i vaše reklame na koje odvajate svoj novac!
U oglašavanju kroz sadržaj nema takvog ignorisanja, jer se publika privlači na druge načine, uglavnom kroz dobar prodajni tekst. Tekst nikada nije u formi: ,,Ja prodajem čaj za mršavljenje, kupita ga!“. Tekst je u formi koja pruža korisnu informaciju, nešto što će čitaocu promeniti život na bolje: ,,Na ovaj način možete ubrzati metabolizam i smršati zdravo za mesec dana“.
Dakle, vaš čitalac ne zna da se radi o reklami. Zato ne okreće glavu od nje, već će rado kliknuti na tekst i samim tim vi ga zagrevate polako da kupi vaš proizvod. Naravno ako je to neko iz vaše ciljne grupe korisnika, u ovom slučaju neko ko želi da smrša.
Da li imate svoj prodajni tekst?
Pretpostavljam da nemate? Odmah otvorite Word na svom računaru i počnite da pišete. Publika najviše voli neke lične priče, pa bi najbolje bilo prepričati iskustvo nekog vašeg korisnika, kojem je vaš proizvod promenio život.
Ako ne znate da pišete ili nemate pojma kako da počnete, pošaljite mi poruku, pa ćemo zajedno pronaći rešenje. Tu sam da pomognem.
Imam prodajni tekst, šta dalje?
Sada je vreme da kreirate svoj profil na Native Media. To možete učiniti preko
ovog linka.
Drugi korak je uplata budžeta za oglašavanje. Minimalni iznos je 25 evra.
Nakon što uplata legne na vaš račun, možete kreirati svoju prvu kampanju. Ukoliko to radite prvi put, opet ne brinite, tu sam da vam pomognem. Rad na platformi je veoma lak, ne trebaju vam kursevi, ni obuke.
U suštini glavno je da osmislite dobar naslov i da imate primamljivu sliku za svoj oglas i popunite još neka polja, kao što su lokacija, jezik, budžet za kampanju.
Ukoliko sve ovo radite prvi put, opet ne brinite, tu sam da vam pomognem.
Rad na platformi je veoma lak, ne trebaju vam kursevi, ni obuke. Imamo i
Bazu znanja, ali kao što sam već pomenula za prvu kampanju imate besplatnu asistenciju.
Gde se prikazuje sad ovaj oglas koji sam kreirao?
Oglas će se prikazati na sajtovima naših izdavača, koje dnevno poseti i po nekoliko stotina hiljada ljudi. Svi oni će videti vaš oglas.
Oglas ne deluje kao standardna reklama, već kao još jedan koristan tekst na sajtu, pa će ljudi rado kliknuti na njega.
Svaki put kada neko klikne na oglas, biće prebačen na vaš prodajni tekst.
Oglašavanje se ne plaća po pregledu, kao na društvenim mrežama, već po kliku. Dakle plaćate samo kada neko klikne na tekst i to samo par euro centi po kliku. Cene se razlikuju po državama i možete ih videti u našem Native Media
cenovniku.
Ovo su samo predložene cene, možete ih povećavati ili sniziti po želji.
Vaš oglas se prikazuje sve dok se ne istroši budžet za oglašavanje koji ste sami odredili prilikom kreiranja kampanje.
Ovo je ukratko opis procedure oglašavanja kroz sadržaj i Native Media platformu. Proces možete slobodno započeti sami, ali ako ste apsolutni početnik,
pišite mi u kontakt formu, pa ćemo zajedno proći početne korake dok se ne uhodate.