Nativna reklama je odlična za brendiranje vašeg proizvoda

by Sanja I.
Vreme čitanja: 2 minuta

S napretkom tehnologije, stari načini oglašavanja postali su manje efektni. Preduzeća traže nove načine kako bi plasirali svoje proizvode potrošačima. Mlađa populacija slabo gleda reklame na televiziji, smatrajući ih dosadnim, a ništa više nisu ni zainteresovani za prelistavanje reklama u novinama. Ništa bolje ne prolaze ni baneri na sajtovima, koje većina bukvalno preleti pogledom ne pridajući mu važnost. Kako stići do potrošača, a da ne bude previše napadno? Rešenje je nativno oglašavanje. 

Šta je nativno oglašavanje i zašto je u poslednje vreme toliko popularno? 

Svoju popularnost duguje pre svega tome što uopšte ne deluje kao reklama. A to je, složićete se, bitna stavka ako uzmemo u obzir da ljudi sve više izbegavaju reklame. Nativne reklame se nalaze skoro svuda. Verovatno ste kliknuli na većinu njih ni ne sluteći da su zapravo reklame. U tome i jeste poenta nativnog oglašavanja. Zainteresovati potrošače nenametljivošću. 

Recimo da želite da reklamirate prodavnicu kožne garderobe. Imate svoj sajt i na njemu online porudžbine gde kupci mogu poručiti neki od proizvoda iz vašeg asortimana. Zamislite da se vaš proizvod nađe na nekom od vodećih sajtova u regionu. Veliki uspeh i naravno više potencijalnih kupaca, zar ne? Tu na scenu stupa nativna reklama. Nenametljiva, ona koja se uklapa u dizajn svakog sajta na kome se nađe, dajući utisak da je ustvari sadržaj istog. 

Kako do nativne reklame? 

Ono što je najzanimljivije u celoj priči o nativnom oglašavanju jeste to da sami birate tematiku sajtova na kojima će se prikazivati vaša reklama. Pored same tematike, sami određujete u kojim zemljama će se prikazivati. Najmanji ulog je samo 10 evra, a ceo postupak je gotov u tri koraka:

  • Prijavite se na našu platformu www.nativemedia.rs 
  • Napravite reklamu po našim upustvima 
  • Sačekajte da se reklama odobri 

Zaboravite na AdBlok koji je većini uključen kako bi izbegli iritirajuće Gugl reklame. Kod nativnog oglašavanja nema AdBlok-a. Vaša reklama je uvek i svuda vidljiva, što je svakako veći potencijal za sticanje pravih potrošača i brendiranje vašeg proizvoda. Zato ne oklevajte i još danas se prijavite. Nećete se pokajati! 

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x