Nativno oglašavanje je „hit“ kada je internet marketing u pitanju, a evo i zašto!

Ako ste pratili trendove u internet marketingu poslednjih godina onda sigurno znate da vrh popularnog Gugla već duže vreme priča da je “Sadržaj kralj kraljeva”.  Naime, već nekoliko godina u nizu stručnjaci marketinga su pokušavali da na najbolji način naprave internet reklamu. Prvo je to bio običan baner ili oglas, potom se “rodio” kontent marketing i sada se stiglo do nativnog oglasa za koji mnogi misle da je perfektan i da savršenija internet reklama ne postoji.  Ovo mišljenje je pre svega zasnovano na tome da je samo nativna reklama ona čiji sadržaj stoji ispred njene ciljne grupe iliti publike.

Šta je nativna reklama?

Sam naziv nam govori da je prirodna reklama (engleska reč native ima značenje prirodnog ili izvornog). Ona je baš kao i svaka druga internet reklama plaćena, ali ona funkicioniše drugačije od nama poznatih plaćenih reklama na internetu.

Sadržaj nativne reklame ne iskače publici preko teksta, kada odu na neki sajt. Ne žmirka im sa stane kao neke Gugl reklame i ono što je najbitnije, one su vidljive i kada je nekome uključen AdBlock (program za sakrivanje reklama na Guglu).

Nativna reklama nije dobra samo za onoga ko se reklamira, već i za onoga koji oglašava ovakve reklame. Izdavači ih smatraju naprofitabilnijim od ostalih internet reklama. Pošto mnogi ljudi kliknu ne bi li otvorili ovakav oglas.

[crp]

Nativna reklama je napravljena tako da se savršeno uklapa  u sadržaj internet stranice na kojoj se nalazi, zbog čega  često mnogi misle da je sastavni deo sajta, a ne reklama. Ona prati temu sajta ili teksta, pa tera publiku da klikne na nju.

Zašto je nativna reklama učinkovita?

Nativnu reklama se odmah prikazuje ciljnoj grupi i onda je normalno da su više prihvaćene, nego stariji vidovi reklamiranja na internetu. Budući da one ne izgledaju kao obične reklame, publika je sklonija da ih pregleda i da koristi njene usluge, dok će starije vidove reklame uglavnom preskočiti ili ih neće ni videti zbog programa za njihovo blokiranje.

Kako da postavite nativnu reklamu?

Ceo postupak je veoma jednostavan i gotov je u tri koraka:

  1. Registrujete se na našem sajtu www.nativemedia.rs
  2. Potom napravite oglas
  3. Sačekate da se odobri
Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]