Nativno oglašavanje ostvaruje 6 puta više konverzija od tradicinalnog

Uložite u dobar marketing ako želite dugotrajan uspeh na tržištu. Sigurno ste primetili da baneri nisu više u modi. Publici treba više motivacije da klikne na reklame. Zato je vreme da investirate u nativno oglašavanje. Dokazano je da prirodni, nativni oglasi izazivaju spontane reakcije korisnika i jačaju njihovu želju za kupovinom.

Da pogledamo statistike koje govore u prednost nativnog oglašavanja:

  • Svake godine raste procenat publike koja koristi AdBlock programe za 30%;
  • 53% više korisnika gleda nativne reklame nego banere;
  • Nativni oglasi podstiču želju za kupovinom za 18% više od banera;
  • Nativno oglašavanje na mobilnim telefonima ostvaruje 6 puta veću konverziju od tradicionalnog marketinga;
  • Publika ne primeti 92% banera prilikom posete sajtu. Blokira ih ili je ne zanimaju.

Sve više ljudi smatra banere dosadnim i iritantnim. Od njih ne mogu da na miru pogledaju sadržaj, da se skoncentrišu na to što ih zanima. Nativne, prirodne reklame su drugačije zato što se prilagođavaju interesovanjima i potrebama publike. Najpre ćemo ukazati na dve važne činjenice da bi kupci odlepili na vaše nativne oglase.

a) Odredite ciljeve nativne kampanje

Pre kreiranja nativnih oglasa prvo razmislite o budućnosti. Kakvi su vaši ciljevi? Šta planirate da postignete preko marketinških strategija? Svaka nativna reklama je fokusirana na tačan cilj jer njeni elementi podstiču određene emocije publike. Njena svrha je da publika preduzme odgovarajuću akciju: prijavljivanje u newsletter, kupovina proizvoda ili usluga, davanje donacije itd.

[crp]

Ciljevi su vaša inspiracija u kreiranju najboljih nativnih oglasa. Bez njih ne znate kakve metode da preduzmete da biste uspeli. Kada utvrdite šta želite, onda prilagodite reklamni sadržaj planovima.

b) Upoznajte ciljnu publiku

Kome se obraćate u nativnom oglašavanju? Naravno, ciljnoj publici kojoj je namenjen vaš brend. Ne možete svakom da nudite svoje produkte ili usluge, jer različite ljude zanimaju različite stvari. Zato obavite ,,domaći zadatak“, odredite ciljnu grupu. Saznajte šta je brine i muči, kakve životne situacije doživljava svakodnevno. Promocija vašeg brenda treba da bude priča koja je povezana sa životnom pričom ciljnih potrošača.

Kako da napravite veliki brend putem nativnog oglašavanja? Pročitajte sledeći tekst:

Kako da kupci polude za vašim nativnim reklamama

Veoma jednostavno ćete privući pažnju željenih korisnika. Nativni oglasi odudaraju od klasičnog marketinga. To su savremeni marketinški trikovi kome ljudi ne mogu odoleti. Osvojićete razum i srce ciljne publike ako obratite pažnju na sledeće elemente.

1. Naslovi

Sav trud pada u vodu ako imate loše, monotone naslove. Kreiranje naslova iziskuje vašu potpunu pažnju. Treba da budu atraktivni, neobični i originalni. Publika ne voli slične sadržaje i kopije naslova, to je ne uzbuđuje. Pokrenuti radoznalost i interesovanje jeste svrha jakih naslova. Izbegavajte apstraktnost i dvosmislenost, jer se konkretnost i jasnoća cene. Korisnici nemaju vremena da tumače metafore, simbole i stručne izraze. Ne preterujte sa ključnim rečima da ne ubijate svoju genijalnost.

Obratite se direktno publici koristeći zamenice ,,vi“, ,,ti“, jer se sadržaj odnosi na nju. Pitanja sa kako, zašto, gde, kad i brojevi ukazuju korisnicima nedvosmisleno šta ih očekuje kada kliknu. Pridevi i glagoli u naslovima podstiču publiku da preduzme akciju. Ponudite obećanja i povlastice, ali gledajte da ih ispunite. Budite pomalo tajanstveni da bi radoznala publika kliknula na oglas. Neka naslov postane mamac da ga budući potrošači zagrizu.

Više o kreiranju jakih naslova u sledećem tekstu:

2. Slike

Naučnici kažu da mozak 60 000 puta brže obrađuje slike nego tekst. Slike su definitivno u centru pažnje korisnika. Treba da budu dobrog kvaliteta i jasno vidljive. One govore više od reči o vašem brendu. Neka budu privlačne, nesvakidašnje i zanimljive na prvi pogled. Istaknite lica ljudi na slikama da bi se ciljna publika bolje identifikovala. Ljudi reaguju na facijalne ekspresije, pokreću se njihove emocije.

Stavite jake, upečatljive boje koje upućuju na značenje i poruke vašeg brenda. Pokažite realne ljude kako uživaju u konzumiranju proizvoda. Budite pomalo neozbiljni i luckasti u kreiranju slika. Neka se publika prene iz monotonije i zainteresuje za vas. Slika u kombinaciji sa naslovom u momentu izaziva reakcije. Probuđene emocije motivišu korisnike da kliknu.

Kako da izaberete prave slike za nativne reklame? Pronađite odgovore u sledećem tekstu:

3. Video sadržaj

Video spotovi kao slike jako deluju na mozak ljudi. To su pokretne slike i animacije koje momentalno privlače pažnju i bude emocije. Napravite takav video sadržaj u kome će biti relevantne informacije, saveti i rešenja za životne izazove ciljnih potrošača. Ponudite zanimljiv miks zabave i korisnih činjenica. Uskladite sa porukama brenda i životnim iskustvom korisnika. Prava kombinacija pokretnih slika, zvukova i teksta snažno motivišu ljude da kliknu.

4. Poziv na akciju (call to action)

Poziv na akciju se ne stavlja na početku nativne reklame. Tako odbijate buduće kupce. Bolje je da najpre date kvalitetan reklamni sadržaj da biste zainteresovali publiku. Kada uspostavite emotivnu konekciju između publike i brenda, onda poziv na akciju stiže u pravom trenutku. Nemojte samo naređivati, nego ponudite povlastice i nagrade. Važno je da ukažete korisnicima šta dobijaju kada kliknu na dati link ka prodajnoj strani.

Pobrinite se da poziv na akciju bude efektan i atraktivan. Obratite pažnju na njegove vizuelne elemente (boja, dužina teksta, veličina…). On je još jedan bitan deo nativnog oglasa koji motiviše korisnika. Bez njega publika ne može da preduzme željenu akciju. Najpre priđite publici zanimljivim sadržajem, približite je svom brendu indirektnim putem. Ona će doživeti vaš poziv na akciju kao prijateljski gest i rado će kliknuti na oglas.

Kako da kreirate neodoljiv poziv na akciju? Saznajte odgovore u sledećem tekstu:

Iskoristite moć nativnog oglašavanja

Omogućite sebi i potrošačima pozitivna iskustva sa nativnim reklamama. Prilagodite nativne oglase izgledu i sadržaju platforme izdavača. Eksperimentišite sa formom i sadržajem reklama, pronađite formulu uspeha. U tome može da vam pomogne A/B testiranje kako biste videli koji elementi najbolje funkcionišu.

Nativne reklame ne skaču i ne smetaju publici dok gleda sadržaj. Nisu gubljenje vremena, već koristan i vredan sadržaj. To su prirodni oglasi koji sasvim prirodno osvajaju poverenje kupaca. Zato upotrebite moć nativnog oglašavanja da biste bili dugo uspešni na tržištu.

Pridružite se našim zadovoljnim klijentima! Kliknite na link ispod i saznajte brojne mogućnosti nativne kampanje!

Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]