Nemate konverzije? Evo šta nije u redu sa vašom landing stranom

by Tijana
konverzije

Kako je internet počeo da se koristi i za kupovinu, svi oni koji se bave trgovinom na mreži pokušavaju da što više posetioca pretvore u kupce. U teoriji to zvuči lako – privucite potrošače koji dođu na vašu landing stranu (prodajnu stranu) da kupe vaš proizvod ili uslugu. Međutim, to je lakše reći nego učiniti. 

Postoje na stotine faktora koji utiču na potrošače i njihov proces donošenja odluke o kupovini. Ponekad, čak iako imate savršenu landing stranu, opet nešto koči da dođete do konverzije. To može biti jedan element, koji se u suštini vama čini nebitnim, a u stvari je i te kako bitan. 

Zato ćemo vam u ovom tekstu dati spisak stvari koje treba da izbegavate po svaku cenu tokom kreiranja landing strane: 

Click Here To Join Native Media

1. Landing stranica i sam oglas nisu usklađeni 

Tzv. spoljašnji deo oglasa (ilustracija i naslov) se moraju slagati sa unutrašnjim delom iliti pre landing i landing stranicom. Neusklađenost informacija će obeshrabriti posetioce i dovešće vaš kredibilitet u pitanje.  

Pre svega poziv na akciju (CTA – Call to Action) mora biti usklađen sa spoljašnjim delom oglasa. Na primer, ako je naslov vašeg oglasa „Popunite anketu i osvojite super moderan pametan sat“, onda vaš poziv na akciju treba da zvuči: „Postanite vlasnik pametnog sata još danas“. 

2. Nudite više od jedne ponude 

Prodajne strane se prave uglavnom za jedan proizvod, zato što ako postoji više od jedne ponude, onda postoji dobra šansa da to stvori konfuziju u glavi potrošača. Zato što im drugi proizvodi mogu odvući pažnju i na kraju da ništa ne kupe, jer nisu sigurni u ono što žele. 

Ako pak i dalje želite da ponudite više od jedne ponude, onda je najbolje da stavite jednu koja je mnogo skuplja i jednu koja je mnogo jeftinija. Zašto? Na ovaj način možete povećati vrednost ponude koja se nalazi između jeftinije i skuplje. Sve što treba da uradite da cenu odredite po kvalitetu. Nije bitno da li će kupac odabrati neku drugu ponudu, vi svakako pobeđujete. 

3. Prodajna strana nije isto što i e-prodavnica 

To su dva različita pojma. Na prodajnoj strani vi nudite jednu, eventualno tri do pet ponuda. Ona mora biti jasna i pregledna, bez zbunjujućih faktora kao što je mnoštvo proizvoda koji se dodaju u virtualnu korpu. 

Prodajna strana je specijalno napravljena za određen proizvod i služi da se isključivo on proda. Ako je pravilno koristite, može povećati konverzije i doneti vam ogromnu zaradu. 

4. Stranica nije sigurna 

Uspostavljanjem vaše stranice kao sigurnog mesta na internetu je presudno za svaki sajt na internetu, a posebno za one koji nešto prodaju. Potrošači se osećaju sigurnije, ako je vaša internet adresa smeštena u grupu sigurnih.  

Šta se događa ako to ne učinite? Potrošači će sumnjati u vašu kredibilitet i gledaće da što pre odu sa vaše prodajne strane. 

Tako da vam je SSL sertifikat neophodan. 

5. Posetioci ne osećaju hitnost 

Hitnost je suštinski deo zdrave kampanje u elektronskoj ponudi . Ako se posetioci osećaju kao da će uvek imati ponudu na raspolaganju, neće doneti trenutno odluku, što će uticati na vaše stope konverzije. 

Umesto toga, koristite aktivan, sugestivan jezik koji posetiocima daje želju da odmah stupe u akciju. Ako želite da vaša ponuda izgleda još atraktivnije, onda dodajte tajmer. Takođe, većina trgovaca oglašivača nudi bonuse i popuste. To su informacije koje treba da istaknete.  

6. Tehnički elementi nisu zvučni 

Pored gore navedenog, važno je obratiti pažnju na sitne tehničke detalje koji mogu učiniti vašu kampanju uspešnom ili, ako se ne odrade dobro, ne uspešnom.  

Sledeće uvek treba da uključite: 

  • Kratki URL ili linkovanu vezu sa nazivom proizvoda koji prodajete 
  • Fotografije visokog kvaliteta originalnog proizvoda 
  • Pre landing strana ( pre prodajna stranica) koja se lako čita i pojačava uverenje o proizvodu na vašoj landing strani 
  • Više poziva na akciju koji su postavljeni na prodajnoj strani po planu strategije koju koristite 

Ako budete na gore navedeno obratili pažnju i ispravite ono što smo spomenuli, onda ne treba da se plašite konkurencije. U slučaju da na našoj platformi započnete vašu oglasnu kampanju, pritiskom na baner ispod teksta, onda ne treba da brinete da li će vaš oglas biti isporučen ciljnoj grupi, jer on to sigurno hoće. Isporučivanje oglasa ciljnoj publici je prvi korak ka većem broju konverzija. 

Click Here To Join Native Media

Preporučujemo

Leave a Comment

* By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.