Nemojte trošiti novac na SKUPO FEJSBUK OGLAŠAVANJE, već probajte ovaj stari metod

oglasavanje

Kako živimo u vremenu kada je Fejsbuk svakodnevnica skoro svačijeg života (jer ako niste tu, vi ne postojite), onda ne treba da nas čudi što mnogi ovu platformu smatraju idealnom za oglašavanje. Međutim, iako sve izgleda kao san, pitanje je da li taj san može da se pretvori u realnost korišćenjem oglašavanja na Fejsbuku? 

Devet od deset firmi koristi Fejsbuk oglase ne bi li došlo do novih klijenata ili proširili svoje poslovanje. Neko će reći da Fejsbuk sa svojih 2,2 milijarde korisnika je najbolje elektronsko tržište. Međutim, nije sve onako idealno kako izgleda. 

Naime, sa više od 27 milijardi dolara prihoda, oglašavanje je najveći izvor zarade pomenute društvene mreže. Zvuči fascinantno, zar ne? Ali hajde da pogledamo i drugu stranu ove fantastične činjenice. 

Prema popularnom Weebly-u čak 62% manjih preduzeća od oglašavanja na Fejsbuku ne dobije ništa. Da, dobro ste pročitali, ne dobiju NIŠTA! Ovo je i više nego tragična statistika za jednu od najvećih platformi u svetu oglašavanja. 

[crp]

Mnogi će prvo pomisliti da je to tako zato što nisu dobro postavili parametre u kreiranju oglasa ili pak nisu vršili testiranje istog. Istina je, da nekima oglašavanje nije dobro prošlo upravo zbog pomenutih stvari, ali mnogima (više od 70% njih) oglašavanje na Fejsubku nije donelo rezultate iz drugog razloga. 

Zašto Fejsbuk nije dobar za oglašavanje nekih manjih i novih poslovanja? 

Kada ste manje poslovanje ili pak novo na tržištu i rešite da izađete na elektronsko tržište, najčešće prvi korak koji radite je da otvarate poslovnu stranicu svoje firme na Fejsbuku.  Pomislite da ćete uz nekoliko sponzorisanih objava privući ciljnu grupu i da će vaše poslovanje krenuti uzlaznom putanjom. Zvuči kao ostvarenje sna. Međutim, da li je to zaista tako? Naravno, da nije. 

Naime, Fejsbuk oglašavanje je odlično za one koji su napravili duboke temelje u svom poslovanju i poznati su svojoj publici. Uz pomoć oglašavanja na pomenutoj društvenoj mreži oni pronalaze stare klijente, preko remarketinga.  

fejsbuk oglasavanje

Međutim, ako ste tek započeli svoje poslovanje, imate novi proizvod ili ste pak započeli da nudite neke usluge, onda za vas postoji bolje rešenje od Fejsubka i plus je jeftinije

Kada je nešto novo i nalazi se na društvenim mrežama, ljudi će otići na vašu reklamu, ali kad su već tu na mreži oni će odmah i pogledati vašu zvaničnu stranicu. U slučaju da nemate veći broj sviđanja, vi ćete im biti sumnjivi. Oni neće gledati činjenicu da ste vi novi, već će se držati tog broja „lajkova“. 

S druge strane ako im prikažite nešto novo ili ekskluzivno, oni će to odmah porediti sa onim „starim“ ili „običnim“, pa pošto im je to ipak poznatije, pre će se odlučiti za to. Na taj način, vaš proizvod ili usluga padaju u drugi plan.  

Još nešto, publika najčešće na društvene mreže dolazi da se opusti i pobegne od realnog sveta. To je mreža koja ih razume. Ako pak hoće nešto da kupe ili koriste nečije usluge, oni će to direktno tražiti u Market place-u ili pak po grupama namenjenim za te svrhe, dok će manje gledati sponzorisane objave. Najlakše rečeno: Što su reklame na TV, to je sponzorisani sadržaj na Fejsbuku – ono što većina želi da preskoči. 

Stari metod je bolji i plus jeftiniji 

Iako, ovaj termin „stari“ zvuči ne tako „in“, objasnićemo vam zašto je on zaista najbolje rešenje. Naime, stari metod uopšte nije toliko star. Na zapadu je prisutan u poslednjoj deceniji i „potuako“ je sve ostale vidove marketinga. Kod nas je tek počeo da se rađa, ali svi koji su ga aktivirali već „beru“ njegove „plodove“.  

Uz pomoć ove metode se dopre do mnogo više publike za istu količinu novca koju bi dali za Fejsbuk oglašavanje. Stari metod je odličan za oglašavanje proizvoda koji su za zdravlje i lepotu. 

internet oglasavanje

U pitanju je oglašavanje putem sadržaja – nativno oglašavanje, koje je zaista bolje od Fejsuk oglašavanja, a mi ćemo vam nabrojati i razloge zašto je to tako: 

Znamo šta treba vašoj publici 

Naime, Fejsubk promoviše različite formate nativnih oglasa. Štaviše, oko 86% ih je nativno. Sad se sigurno pitate, pa u čemu je onda razlika ako se reklamiram na Fejsbuku ili na platformi za oglašavanje? 

Treba da znate da se nativni oglas ne odnosi samo na vizuelnu usaglašenost. Ovakav tip oglasa se definiše kao sponzorisane informacije koje odgovaraju mestu gde su postavljene po svim tačkama gledanja – vizualnom delu, sadržaju i formi promocije.  

Fejsbuk prikazuje oglase koristeći veoma sofisticirani algoritam. Native Media, platforma za nativno oglašavanje,  nude iste opcije traženje ciljne grupe, ali vam usput i omogućuju poboljšanje korisničkog iskustva. Iako vam to deluje kao mala razlika, verujte nam da je ogromna. 

Cena 

Razlika je ogromna između broja ciljne grupe koja vidi oglas. Naime, ako za jedan evro na Fejsbuku imate 1.000 pregleda, na Native Media ćete imati čak 10.000. Ovde treba napomenuti, iako nije tema teksta, da na Guglu za istu sumu ćete imati od 3 do 4 hiljade pregleda. 

Dugoročni planovi 

Ne možemo znati kada će Facebook zabraniti neku kampanju ili možda sve, a to je najveći problem oglašivača. Situaciju pogoršavaju i često menjanja pravila, ali i algoritma. Tako da čak i ako pronađete profitabilnu kombinaciju, to ne znači da će dugo raditi, jer Fejsbuk ga može zabraniti bez objašnjenja. 

Međutim, ako je vaš kreiran oglas prošao proveru Native Media tima, vi se možete opustiti. Jedino što treba posle da obratite pažnju je na optimizaciju oglasa ne bi li povećali svoju zaradu do maksimuma. Više o testiranju pročitajte OVDE

Naravno, Native Media, ima svoja pravila, ali ako nešto nije u redu, neko od našeg tima će vam pomoći da uredite svoju prodajnu stranu ili pre prodajnu. Svi znamo da Fejsubk to ne čini.  

Na kraju pomenućemo vam i ovo. Facebook je odličan za kratkoročne kampanje, dok je oglašavanje na platformi za te svrhe odličan za dugoročne. 

Stvari postaju lakše 

Fejsbuk je u osnovi samo još jedna oglasna mreža koja vam obećava moćne rezultate, ali ima mnoge nedostatke. Nema povratnih informacija, jer njihov sistem nije prilagođen korisnicima – blokiranje naloga ili odbijanje kampanje. Sa Native Media to ne može da vam se desi. 

Pouzdanost 

U poslednje vreme Fejsubk je imao mnogo skandala vezanih za dezinformacije, čak mešanje u državne izbore, pa i pitanje poverljivosti podataka se dovodilo u pitanje. Sve to je najpopularnijoj društvenoj mreži uticalo na reputaciju. Kako Fejsbuk konstantno menja „pravila igre“, teško je predvideti koji će algoritam biti relevantan u bliskoj budućnosti. 

Zaključak je jasan kao dan: Ne možete biti sigurni koliko dugo će vaš oglas ostati profitabilan, jer iznenada Fejsbuk može da odluči da ponovo promeni pravila i obustavi vašu kampanju. 

Sve što je važno su rezultati 

Fejsbuk ne mari za vas i vaše probleme. Možete da čekate odgovor njihove podrške i danima. Rešavanje jednog malog problema zahteva mnogo vremena. Dok na Native Media platformi imate tim koji se bavi isključivo vašim nalozima. Njihov posao je da prate statistiku vaše kampanje, prilagodi oglas platformi i odgovore na svako vaše pitanje. 

Nativni oglasi su budućnost 

Statistika ne laže, nativni oglas je oglas budućnosti. Zapad je odavno osvojio, a u regionu je nativna manija počela. Zato, nemojte čekati da vas konkurencija prestigne i na ovom polju, već još danas započnite svoju nativnu kampanju. 

Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]