NETFLIX – strategija koja ovu kompaniju stavlja u sam vrh

(13 najboljih primera levka prodaje u 2023.)

Mislite da je Netflix srećom u vrhu striming kompanija ili zato što je među prvima u svojoj niši? Varate se. Netflix mnogo pažnje posvećuje levku prodaje i to je baš ono što ga stavlja u sam vrh.

Levak prodaje – šta je to i zašto je bitan

Levak prodaje, mnogi misle da je to lako kao boza i da svako može da ga napravi. Misliš? Ako je tako, kako onda druge striming kompanije ne postignu uspeh koji ima Netflix? OK, Disney + mu se primiče, ali Netflix je i dalje u vrhu svoje niše.

Dobar levak prodaje treba da te uvede u začarani krug „kupovine“, a da toga nisi ni svestan. Da izazove emocije koje odgovoaraju onima kada si bio klinac i prvi put imao simpatiju…

[crp]

Sećate se one posebne osobe koju ste odjednom počeli da primećujete kada ste bili deca? Iako je do tada ta osoba bila ona dosadna osoba iz vaše učionice koju ste ignorisali ili niste mogli da je podnesete.

Ali onda se nešto dogodilo – ne znate šta je bilo ili šta je uzrokovalo, ali nešto se u vama promenilo. Odjednom je ta osoba koju ste ignorisali (ili bockali olovkom) postala neko koga jednostavno niste mogli da izbacite iz uma. „Kako sam postao svestan njihovog prisustva?“ — počeli ste da se pitate.

Ono na šta ovde mislim je da se odnosi dešavaju u fazama i tokom vremena – a prodajni levak je poput mašine za izgradnju odnosa za prodaju ili generisanje potencijalnih klijenata u velikom obimu.

Naime, prodajni levak je niz koraka dizajniranih da usmere posetioce ka odluci o kupovini. U ovom procesu, svest, interesovanje, odluka i akcija su faze visokog nivoa kroz koje prolaze potencijalni kupci i klijenti i oni se kreću kroz levak koji ste vi dizajnirali.

Vidite, značaj levaka prodaje putem interneta je u tome da privuče posetioce i da ih navede da kliknu ili prihvate vaše besplatne ponude. Samo treba da shvatite kako…

Baš zbog gore navedenog smo rešili da sa vama podelimo serijal 17 primera najboljih levaka prodaje u 2022. gdoini. Tj. da podelimo primere onih koji imaju najviše konverzija na internetu u tekućoj godini. Ovaj serijal obuhvatiće primere od ogromnih kompanija kao što je Netflix do nekih manjih brendova…

Netflix – Levak prodaje koji svako „voli“

Netflix je najčešće korišćena usluga za video strimovanje plaćenih pretplatnika koja omogućava svojim članovima da gledaju širok spektar nagrađivanih filmova, TV emisija, dokumentarnih filmova i još mnogo toga na milionima uređaja povezanih sa internetom. Istraživanje iz 2021. godine kažu da Netflix ima nešto preko 213,6 miliona pretplatnika. Da, dobro ste pročitali, preko 213,6 miliona pretplatnika.

Njihov sajt je veoma jednostavan za upotrebu. Nema mnogo zbunjujućih opcija i tačno znate šta dobijate. Oni menjaju svoju pozadinu na osnovu filmova i emisija koje se promovišu u određenom periodu. Takođe, ne obavezuju klijenta sa otkaznim rokom, već mu daju šansu da ako nije zadovoljan programom može da ga otkaže u bilo kom trenutku.

Netflix platforma za strimovanje

Neflix koraci u levku prodaje

Početna stranica

Njihova početna stranica jasno objašnjava njihovu besplatnu probnu verziju, bez rizika da morate da se posle pretplatite na platformu, tako da članstvo možete otkazati bilo kada. Takođe, naglašavaju da obratite pažnju na rizik plaćanja, da ne bude automatski ako želite da ga otkažete, jer je Netflix naplata koja se ponavlja na mesečnom nivou.

Stranica sa cenama

Možete da skrolujete do odeljka sa čestim pitanjima i pronađete informacije o cenama, ali i o drugim stvarima koje vas interesuju.

Netflix najbolja kompanija za gledanje filmova i serija

Kako to obično biva kod skoro svake internet kupovine, pa tako i kod Netflixa, on bira Premium plan za vas (što je veoma pametan potez). Međutim, možete uzeti jeftiniji paket, ako to želite.

Netflix plaćanje

Zašto ovaj prodajni levak funkcioniše

Imate više opcija plaćanja: poklon karticu, platnu karticu i PayPal. Prihvataju skoro sve platne kartice. Takođe možete da se vratite korak nazad i uredite (editujete) informacije tako da ne morate da se bojite ako ste nešto pogrešili popunjavajući traženo. Naglasak Netflix platforme je na bezbednosti, što je odlično jer su ljudi prirodno skloni da veruju da je kupovina na internetu veći rizik od tradicionalne prodaje.

Netflix je jednostavan, fokusiran je na klijenta i daje jasne odgovore u čestim pitanjima koje im potrošači postavljaju.

Ono što Netflix čini jedinstvenim

Netflix se može osloniti na snagu svog brenda. Skoro svi znaju za njega.

Možete ih kontaktirati i telefonom. Ne deli mnogo veb kompanije svoj broj telefona. Ovaj njihov potez samo još više gradi poverenje kod klijenata.

Za kraj

Znam, znam, mnogi će reći lako je Neflixu da napravi prost levak prodaje kada je dobro znan brend. Međutim, Netflix nije uvek to bio. Baš kao što je tvoja kompanija ili proizvod nova na tržištu ili još anonimna većini potrošača, slučaj je bio i sa njima.

Napravi dobar levak prodaje, ispričaj priču svog poslovanja i onda se registruj  OVDE na platformu za nativno oglašavanje. Postavi kampanju, izaberi ciljnu grupu koja ti odgovara i kreni ka vrhu u svojoj niši!

Vrati se na glavni članak TOP 13 najboljih primera o levku prodaje u 2023. godini!

Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]