(NE)treba x 3: Pisanje priče

Reklamiranje putem sadržaja osvaja svet. Priče počinju da budu ključni deo svake reklamne kampanje. Zato vam u ovom tekstu otkrivamo šta je ono što treba da uradite pri pisanju priče da bi vaša reklamna kampanja bila efikasna, a šta nikako ne trebate.

TREBA: Pišete prilagođeni tekst

Tekst treba da bude prilagođen vašem poslovanju, ponudi ili usluzi koju pružate. Nema potreba za nebitnim detaljima, bitno je da je srž tu. Da probudi emocije i tada da se publika poveže sadržajem.

Po najnovijim istraživanjima, potrošač će u 7 sekundi da odluči da li će ostati na vašoj priči ili ne. Prema tome igrajte pametno, ključno je da u prvoj, eventualno drugoj rečenici teksta, probudiš emocije kod publike. Misliš da to nije moguće? Pogledaj većinu tekstova koje čitaš na raznim portalima i skontaćeš da je to baš tako. Ne rade samo marketari to, već i novinari.

NE TREBA: preuveličavati ili koristiti obmanjujuće naslove

Da li ste ikada bili razočarani člankom koji je obećavao više nego što je pružio? Tzv. mamac naslovi za klikove mogu biti privlačni, ali na kraju čine više štete nego koristi.

[crp]

Ne želite da prevarite svoje čitaoce, a mamac naslovi će ih verovatno više iznervirati nego što će ih privući. Šta više, ove vrste naslova oštećuju integritet sadržaja, čineći vašu veb lokaciju manje pouzdanom i odvraćaju potencijalne kupce od izvršenja akcije.

Zato, pamet u glavu. Vaš naslov treba da probudi znatiželju, ali ne treba da bude klasičan mamac za klik.

TREBA: Biti iskren

Ako vaš proizvod ili usluga zaista može promeniti nečiji život, onda nema potrebe da ne budete iskreni. Ispišite šta potrošač dobija kupovinom proizvoda ili usluge. Nemojte dodavati i lagati, jer to možda može da napravi kratkotrajni efekt, ali ne i dugoročan.  

Nativno oglašavanje ili reklamiranje putem sadržaja je reklamiranje koje se radi na duge staze, tako da je iskrenost ključna u ovakvoj formi oglasa.

NE TREBA: Da pišete duge tekstove

Jasnoća i pouzdan info su vaš najbolji prijatelj kada je u pitanju pisanje sadržajnog oglasa. Ovo se odnosi i na naslove i na tekst, jer čitaoci imaju tendenciju da skeniraju veb sadržaj, a ne da ga marljivo čitaju. Priča zaista mora biti zanimljiva i pogoditi u srž problema publike, ne bi li ona „progutala“ baš svaku reč vašeg sadržaja.

Ako vam je pak tekst duži i prosto ne možete da ga smanjite, onda je najbolje da imate više manjih pasusa, jer će tako biti lakš za čitanje.

TREBA: Uključiti jasan poziv na akciju (CTA)

Bez očiglednog poziva na akciju, 60 posto potrošača neće kupiti vaš proizvod ili uslugu. Vaša prodajna stranica, ali i u pre prodajnoj gde se nalazi priča, treba da sadrži jasan poziv na akciju. Na pre prodajnoj stranici CTA je tu da odu na prodajnu stranicu, a na prodajnoj da kupe proizvod ili uslugu.

CTA pomaže potoršačima da odu na sledeći korak, bilo da je to prijavljivanje na listu mejlova, deljenje neke objave ili dovršavanje kupovine. Uverite se da je vaš poziv na akciju bude vidljiv, tako što ćete ga postaviti na tačkama prodajne strane gde potrošač dok čita prodajni levak počinje da se dvoumi u sebi da li da kupi proizvod ili ne.

NE TREBA: Da zaboravite da ispravite greške u kucanju

Obavezno svoju priču prekontrolišite. Danas ima dosta programa koji automatski to rade, ali nije loše ni dati profesionalcu da proveri vaš tekst.

Znam, znam, svima nam se dešavaju greške u kucanju, ali kada je to prodajni tekst, publika na to zna i te kako da odreaguje i to tako što napusti veb strnaicu.

TREBA: Biti kreativan

I za kraj ono najbitnije TREBA! Kreativnost je nešto što će vas izdvojiti od konkurencije. Danas konkurenti uglavnom kopiraju uspešnu reklamu jedni od drugih, što je velika greška. Publika će se brzo zasititi. Zato budite kreativni i drugačiji.

O važnosti kreativnog oglašavanja, ali i o tome koliko će vam zapravo trebati manje novca za reklamiranje ako vam je sadržaj drugačiji, pročitajte u tekstu Zašto svaki biznis treba da uloži najmanje 1€ dnevno na kreativno oglašavanje?

Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]