Nudite online kurseve? Ovo je sjajan način da pronađete još veći broj polaznika!

by Tamara M.
Vreme čitanja: 4 minuta

Era interneta omogućila nam je mnogo toga, a učenje na daljinu je svakako jedna od najboljih mogućnosti. Ako ste i vi preduzetnik koji svojim polaznicima nudi mogućnost online edukacije, uz pomoć nativne reklame, za vaše kurseve može čuti veliki broj ljudi, ne samo iz naše zemlje, već i iz regiona, ali i šire.

I to ne samo, ako su u pitanju online kursevi, već i kursevi uživo! Nativna reklama je izuzetno efikasna u oba slučaja.

Zahvaljujući posebnim parametrima koje podešavate, pre nego što objavite reklamu, nativna reklama tačno zna ko čini vašu ciljnu grupu i kome treba da se prikaže. Recimo ako nudite kurs programiranja, reklama će se prikazati osobama koje su zainteresovane za određeni vid programiranja i koje pretažuju internet stranice vezane za IT sektor. Neće se prikazivati osobama koje guglaju pojmove tipa: automobili na lizing, recept za kiflice sa sirom, gde letovati u Grčkoj, itd.

Pri tom, nativna reklama i ne izgleda kao standardna reklama, pa samim tim nije ni odbojna publici. Deluje kao još jedan koristan tekst na sajtu na kojem je istaknuta i zbog toga lako privlači pažnju publike, odnosno vaših potencijalnih polaznika.

online kurs

Ali pre nego što nastavimo, da definišemo kakve kurseve možete reklamirati nativnim putem.

U suštini, preko nativne reklame se može plasirati bilo šta, ali najbolje ćete proći ako nudite online kurseve.

Online kurs možete pohađati gde god da živite. Za razliku od kurseva uživo, gde polaznici obično moraju da žive u mestu u kojem se održavaju predavanja, kod online predavanja situacija je znatno drugačija. Možete živeti u Sarajevu, a pohađati kurs agencije iz Novog Sada.

Sve je više ljudi zainteresovano za kurseve iz digitalnog marketinga, IT sektora, programiranja… I ne čudi što je najveći broj online kurseva vezan za ovaj sektor.

Popularni su online kursevi šminkanja, jezika, administracije, kursevi za sudske tumače, dizajn, trgovinu, ekonomiju i još mnogo toga.

Zapravo, bilo koji kurs se može reklamirati nativnim putem. I to ne mora biti samo online, već i kursevi uživo. Znači, kakve kog kurseve da nudite, reklamirajte ih nativnim putem, jer je ovaj vid oglašavanja veoma efikasan.

Kako bi izgledala nativna reklama za moj online kurs?

 Da bi ste se oglašavali nativnim putem, najpre morate imati svoj sajt. Mada ako nudite kurseve, posedovanje sajta je svakako obavezna stavka. Vaša reklama može imati dve verzije:

Verzija I

Prosto napišite da nudite određeni kurs, stavite još neke detalje na poster za koje mislite da bi mogli da privuku polaznike. Recimo ako je trenutno akcija, prvih deset polaznika dobijaju popust, ako je ostalo još malo mesta, prednosti i benefite koje taj kurs nudi, i slično.

Verzija II

Ovo je verzija koju rado preporučujemo i koja je mnogo uspešnija od prethodne. Napravite reklamu koja ne izgleda kao reklama, već kao jedan koristan tekst koji će publici pružiti korisne informacije. Na primer:

PERIMER 1: Radila sam na trafici za 250e mesečno, a sada imam sopstveni posao i zarađujem pet puta više. ( Uz ovaj naslov postavite sliku zadovoljne devojke koja šminka svoju klijentkinju )

Ovo je na primer reklama za kurs šminkanja. Klikom na reklamu čitalac se prebacuje na vaš sajt, na kojem može da pročita iskustvo polaznice koja je završila kurs šminkanja, sada ima svoj salon, radi posao koji voli i pri tom zarađuje mnogo više.

kursevi

PRIEMR 2: Ukoliko vaše dete ima lošu ocenu iz engleskog, evo rešenja koje će mu pomoći da popravi prosek ( Uz ovaj naslov postavite sliku zabrinutog dečaka ili devojčice )

Na ovaj način se mogu reklamirati kursevi iz engleskog ili nekog drugog jezika. Svakog roditelja koji je zabrinut za ocene svog deteta, zanimaće kako mu može pomoći da popravi svoje znanje iz stranog jezika. Zato će kliknuti na vašu reklamu, gde se može upoznati sa ponudom kurseva iz engleskog.

Dakle, potrebno je samo da prilagodite reklamu, kursevima koje nudite. Na svom sajtu napravite blog sa korisnim tekstovima, koje možete koristiti kao ,,mamac“ u nativnom oglašavanju. Ako ne znate kako da napišete ovakve tekstove, Native Media vam može pomoći.

Native Media ima svoj tim pisaca, koji će završiti ovaj posao za vas. Dovoljno je samo da pošaljete upit na [email protected].

Kako se postavlja nativna reklama?

Da bi ste postavili nativnu reklamu, najpre je potrebno da postanete oglašivač na Native Media platformi. To možete učiniti tako što ćete napraviti profil, klikom na ovaj link.

Kada postanete oglašivač, sledeći korak jeste da uplatite svoj budžet za reklamiranje na platformu. Minimalni iznos za uplatu je samo 25e i može se uplatiti preko PayPal-a ili karticom. Nakon toga, možete postaviti svoju reklamu.

Detaljnije uputstvo oko registracije i postavljanja reklame smo pisali u našem tekstu:  Kako da postanete oglašivač za Native Media i uspešno promovišete svoj proizvod? Objašnjavamo KORAK PO KORAK!

Kada završite sa kreiranjem reklame, Native Media će postaviti vaš oglas na blogove i sajtove koji se bave srodnom tematikom. Na primer, ako nudite kurs šminkanja, platforma će postaviti vaš oglas na sajtove koji se bave temama vezanim za ulepšavanje ( šminkanje, nega kože, saveti za lepotu, tutorijali za šminkanje i slično ).

Ovo je najbolji, najjeftiniji i najefikasniji način da dođete do prave publike i do novih polaznika. Zato se registrujte na Native Media platformu već danas i odmah počnite da tražite polaznike za svoj kurs.

[interact id=”5eab638047765b001452953c” type=”quiz”]

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x