Odgovaramo na najčešća pitanja vezana za nativno oglašavanje i Native Media platformu

Native Media platforma privlači sve veći broj izdavača i oglašivača. Ukoliko tek ulazite u svet nativnog oglašavanja, logično je da ćete imati nekih pitanja ili nedoumica.

Platforma je krajnje jednostavna za korišćenje, čak i ako ste apsolutni početnik u ovom svetu. Međutim, ako ipak dođe do nekog zastoja ili ako budete imali dodatnih pitanja, operateri Native Media platforme su tu da vam pruže pomoć. Možete ih kontaktirati na dva načina:

U daljem tekstu ćemo odgovoriti na najčešće postavljena pitanja koja dobijamo od naših klijenata. Tako da ukoliko imate neki problem, najpre pročitajte ovaj tekst.

nativno oglasavanje

Šta je bolje: da preko nativne reklame odvedem korisnike direktno na moj sajt ili na reklamni tekst?

Sve zavisi!

[crp]

Ako na sajtu imate dobar sadržaj, dovoljno je odvesti korisnika pravo do, recimo, vašeg web shopa. U ovom slučaju predmet koji prodajete mora biti dobro opisan, sa dobrim fotografijama. Potrebno je i da jasno naznačite prednosti i benefite ovog predmeta.

Međutim i reklamni tekst ima dosta prednosti. Ljudi drugačije reaguju kada se prebace na članak koji je koristan, koji obećava korisnu informaciju ili rešenje nekog njihovog problema.

Drugo, kada se korisnik prebaci direktno na vaš web shop, stavljate mu jasno do znanja da želite da mu uzmete novac, što može imati kontra efekat. Kada prilazite budućem kupcu, preko reklamnog teksta, to činite mnogo suptilnije. Vaš budući kupac, čita tekst, nesvestan da je u pitanju reklama. U tekstu je opisan problem koji ima i sam čitalac. Čitalac se poistovećuje sa pričom koju čita i na kraju dolazi do infomracije o vašem proizvodu kao idealnom rešenju za svoj problem. Na taj način će dobiti veću želju da kupi vaš proizvod.

Oglašivači obično ne umeju da napišu dobar reklamni tekst, koji će privući korisnike, ali to ne treba da vas brine. Native Media ima i svoj tim pisaca i copywritera, koji će obaviti ovaj posao za vas. U slučaju da vam treba reklamni tekst, obratite nam se na mejl [email protected].

Kako treba da izgleda jedna dobra Nativna reklama?

Nativna reklama se sastoji od fotografije i naslova. Ako prvi put postavljate nativnu reklamu, znajte da morate obratiti posebnu pažnju i na jedno i na drugo.

Kada govorimo o naslovu, poželjno je da bude između šezdeset i devedeset karatkera, uključujući i razmake. Naslov mora biti ,,eksplozivan”! U naslov stavite sve benefite koje nudite: popusti i akcije, brza dostava, prednosti proizvoda…

Naslov može da bude i pomalo misteriozan, što će učiniti da mnogo više ljudi klikne na vašu reklamu. Recimo ako nudite aranžmane za letovanje u Grčkoj, ne morate staviti direktno:

  • Letujte u hotelu ,,Atina“ po povoljnim cenama.

… zaintrigirajte malo svoje čitaoce:

  • Turisti kažu da je ovo najboljii hotel na Halkidikiju, a pri tom je veoma pristupačan sa cenama.

… dakle ostavili ste malo misterije, a istakli povoljnu cenu kao jedan od benefita. Turisti koji planiraju svoje letovanje u Grčkoj će svakako poželeti da kliknu na reklamu i vide koji je to hotel koji je dobar, a povoljan. Znatiželja u svakom slučaju uvek pobeđuje.

nativna reklama

Što se tiče fotografije, podrazumeva se da mora biti u visokoj rezoluciji. Internet je pre svega vizuelni svet, i sve mora izgledati lepo, ako mislite da privučete korisnike. Ukoliko se pitate šta treba da se nalazi na fotografiji, i u ovom slučaju sve je relativno.

Pažnju najviše privlače lica ljudi sa izraženim emocijama ( sreća, bes, tuga, zabrnutost ).

 Evo još par primera:

  • PRIMER 1: Ako vaš proizvod leči potenciju, na slici može biti zabrinuti muškarac. Poruka slike: ,,Imam problem sa potencijom, ne znam šta da radim“. Korisnici koji imaju isti problem se poistovećuju sa ovom emocijom i kliknu na reklamu kako bi saznali više.
  • PRIMER 2: Ukoliko prodajete proizvode za negu kože, na fotografiji može biti srećna žena koja dodiruje svoje lice. Poruka slike: ,,Moje lice je sada nežno, izgledam mlađe, mnogo sam srećna“. Korisnici odlučuju da kliknu na reklamu u želji da vide šta je to što je pomoglo ovoj ženi da ima tako lepu kožu.

Slike pre i posle, čak i one animirane, takođe privlače pažnju korisnika. Recimo ako je proizvod za mršavljenje, to može biti slika velikog stomaka sa mnogo sala, i pored stomačića koji je vidno umanjen.

Za koji uređaj da optimizujem reklamu: za mobilni ili računar? Šta je bolje?

Native Media vam nudi mogućnost da svoju reklamu optimizujete prema uređaju. Znači da odredite da li će se reklama prikazivati korisnicima koji pristupaju internetu sa računara i laptopa ili sa mobilnog telefona i tableta.

Generalno nema puno razlike, ali savetujemo da odaberete opciju SVI UREĐAJI. Tačno je da danas ljudi mnogo masovnije pristupaju internetu preko svojih mobilnih telefona, ali ko zna. Možda se vaš kupac krije upravo iza tablet računara, iako se ova vrsta uređaja sve manje koristi, bar kada je surfovanje internetom u pitanju.

Bitno je pre svega, da vaša reklama izgleda dobro i efektno.

za pocetnike

Koliko novca treba da uložim, kako bih imao uspešnu kampanju?

Svoju nativnu kampanju možete započeti već sa 25 evra. Uvek je dobro uložiti što više novca u reklamiranje, ali imajte u vidu da je ključna stvar da dobro osmislite svoju reklamu. Dobar naslov, koji privlači čitaoca i adekvatna slika, kao i dobar sadržaj na vašem sajtu, su ključni za uspešenu prodaju.

Kada odlučite koliko novca želite da uložite u oglašavanje, potrebno je da tu sumu uplatite na svoj konto. Novac se može uplatiti preko PayPal platforme. Ukoliko ste iz Srbije možete uplatiti novac i preko žiro računa.

Nakon uplate, novac će biti raspoloživ na vašem profilu. Sada možete kreirati i postaviti vašu reklamu.

Svaki put kada neko klikne na vašu reklamu, sa iznosa koji ste uplatili se skida po par eurocenti. Dakle reklamu plaćate po kliku. Kolika će biti cena klika, zavisi od države u kojoj se reklamirate. Za više informacija, pogledajte Native Media Cenovnik.

Kako da budem siguran da li će se reklama prikazati mojoj ciljnoj grupi?

Bez brige, reklama će se sigurno prikazati vašoj ciljnij grupi potrošača! Vi sami određujete kome će se prikazati vaša reklama.

Sve to određujete prilikom kreiranja. Birate državu u kojoj će se reklama prikazati, zatim kategoriju ( sport, životni stil, itd ), uređaj i ključne reči. Na osnovu ovih podataka, Native Media platforma zna na koje sajtove će okačiti vašu reklamu, a to znači da će se reklama prikazati i vašoj ciljnoj grupi.

Ako vam u ovom tekstu nismo dali adekvatne informacije, potažite odgovore u našoj rubrici Najčešća pitanja.

Adnativia Logo

Unapredite Svoje Oglašavanje - Pridružite se našoj Naprednoj Oglasnoj Platformi!

Prednosti Pridruživanja Platformi:

  • Moćni Alati za Oglašavanje: Koristite inovativne alate za dizajniranje i pokretanje efikasnih kampanja.
  • Ciljano Oglašavanje: Dostignite vašu ciljanu publiku uz naprednu analitiku i segmentaciju.
  • Podrška Eksperata: Profesionalna podrška za sve aspekte vaših oglašivačkih inicijativa.
  • Rezultati u Realnom Vremenu: Pratite učinkovitost vaših kampanja u realnom vremenu i prilagođavajte ih prema potrebi.

Započnite svoju oglašivačku revoluciju danas. Prijavite se i pokrenite kampanje koje će transformisati vaše poslovanje.

POKRENITE SVOJE KAMPANJE!

[crp]